Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355640/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku -Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wełecz 146
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 16 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.golab@pzd.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa6f038d-3593-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6f038d-3593-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060606/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzętowo transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355640/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.5.PP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 405630,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu drógpowiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2022/2023 Obwód Drogowy w Busku -Zdroju”
Zakres realizowanej usługi obejmuje:
1) Posypywarka typu ECOS 60 o poj. ład. 6 m3 wraz z pługiem jednostronnym PO97/D (Wykonawcy). Nośnik średni o ład. min. 10 t lub ciężki o ład. min.12 t o wymiarach skrzyni ładunkowej.3200 mm x 2010 mm (Wykonawcy) w ilości 2000 km
2) Posypywarka typu PP-1D o poj. ład. 5,3 m3 wraz z pługiem jednostronnym P097/D (Zamawiającego). Nośnik średni o ład. min. 10t lub ciężki o ład. min.12 t (Wykonawcy) w ilości 2000 km
3) Pługopiaskarka o poj. ład. min. 5,3 m3 i nośnik średni o ład. 10 t (Wykonawcy). Pług jednostronny sterowany hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
4) Pługopiaskarka o poj. ład. min. 5,3 m3 (Wykonawcy). Pług jednostronny sterowany hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km.
5) Pługopiaskarka o poj. ład. min. 5,3 m3 i nośnik średni o ład 10 t (Wykonawcy). Pług jednostronny sterowany hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
6) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Zamawiającego). Nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1500 km
7) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Wykonawcy). Nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1500 km
8) Równiarka 1 szt. w ilości 100 godz.
9) Ładowarka łamana o ładowności poj. 1,5 m3 w ilości 100 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 224910,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2022/2023 Obwód Drogowy w Stopnicy”Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:
1) Posypywarka typu ECOS 60 o poj. ład. 6 m3 wraz z pługiem jednostronnym PO97/D (Wykonawcy). Nośnik średni o ład. min. 10 t lub ciężki o ład. min.12 t o wymiarach skrzyni ładunkowej 3200 mm x 2010 mm (Wykonawcy) w ilości 2000 km
2) Posypywarka typu PP-1D o poj. ład. 5,3 m3 wraz z pługiem jednostronnym P097/D (Zamawiającego). Nośnik średni o ład. min. 10t lub ciężki o ład. min.12 t (Wykonawcy) w ilości 2000 km
3) Pługopiaskarka o poj. ład. min. 5,3 m3 i nośnik średni o ład. 10 t (Wykonawcy). Pług jednostronny sterowany hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
4) Pługopiaskarka o poj. ład. min. 5,3 m3 i nośnik średni o ład 10 t (Wykonawcy). Pług jednostronny sterowany hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
5) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Wykonawcy). Nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1000 km
6) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Wykonawcy). Nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1000 km
7) Równiarka 1 szt. w ilości 100 godz.
8) Ładowarka łamana o ładowności poj. 1,5 m3 w ilości 100 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 180720,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Samochodowy Pojazdami Ciężarowymi Dariusz Syska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290873453
7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT SAMOCHODOWY POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI DARIUSZ SYSKA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT SAMOCHODOWY POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI DARIUSZ SYSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilk-Trans Transport sprzedaż materiałów budowlanych i opału Dawid Wilk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260306281
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny, Oddział Anestezjologii i Intensywnej terapii oraz drobnego sprzętu do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Dostawa palet EPAL na potrzeby Działu Sprzedaży Zamawiającego.
- "Budowa ulicy łączącej ul. Ceglaną w Busku-Zdroju z ul. Korczyńską w Zbludowicach wraz z budową ronda"
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój (powtórzenie)
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.