Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie - Zespołu Pałacowo-Parkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Lewkowie - Zespół Pałacowo-Parkowy
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Lewkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367438166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowska 6c
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627338792
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumwlewkowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlewkowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0f7fcbb8-a060-43ec-b00b-36dbf41b33e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Muzeum - Zespół Pałacowo-Parkowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie - Zespołu Pałacowo-Parkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f06d72d9-22ab-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019419/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia wystawy stałej do Muzeum w Lewkowie Zespołu Pałacowo-Parkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Konserwacja, rewaloryzacja i modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego w Lewkowie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej wraz z instalacją na potrzeby Zespołu Pałacowo-Parkowego w Lewkowie.
Zakres zadania obejmuje m.in :
dostawę wyposażenia multimedialnego
dostawę wyposażenia wstawy stałej – gablot ekspozycyjnych wraz z podstawami, ścianek ekspozycyjnych szklanych, ram monitorów dotykowych, podstawy monitorów i eksponatów
wykonanie projektu grafiki i prezentacji multimedialnych
wykonanie projektu instalacji multimediów, włączenie w istniejącą instalację elektrotechniczną, opracowanie i uruchomienie wszystkich materiałów multimedialnych
wykonanie etykiet eksponatów,
wykonanie wydruków ilustracji, zdjęć i grafik
tłumaczenie tekstów prezentacji multimedialnych na język angielski.
przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania, a także konserwacji i działań związanych z codzienną eksploatacją
asystę techniczną/ wdrożeniową Wykonawcy podczas pierwszego uruchamiania systemu w dniu udostępnienia ekspozycji zwiedzającym, zapewnienie obecności minimum jednego technicznego pracownika Wykonawcy, który reagować będzie na bieżące błędy i podejmie działania w celu ich wyeliminowania.
2. Zgodnie z art. Art. 121 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań związanych z przedmiotem zamówienia, to jest prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZADANIA OKREŚLAJĄ:
wytyczne i informacje zawarte w OPZ ZAŁĄCZNIK nr 6 i SWZ
ZAŁĄCZNIK_6A do OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA /dokumentacja projektowa/
WYKAZ CEN stanowiący Załącznik 1A do SWZ.
3. Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej (pod rygorem odrzucenia oferty w myśl art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp) lokalizacji, w której będą realizowane dostawy objęte zamówieniem. W celu dokonania wizji należy kontaktować się z panią Katarzyną Plutą e-mail: info@muzeumwlewkowie.pl Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej otrzyma potwierdzenie, które należy dołączyć w formie skanu do składanej oferty.
Zamawiający dopuszcza aby wykonawcy, którzy dokonali wizji lokalnej w poprzednim postępowaniu dołączyli do oferty potwierdzenie z poprzedniego postępowania (nie wymaga się powtórnej wizji).
Wizję lokalną można odbyć w dniach 24-26 sierpnia od godz. 8:00 do 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 835274,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099544,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099544,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MABIT Studia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781041166
7.3.3) Ulica: Górki 18/3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-204
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Boltimor Drukarnia Sp. z o.o. - produkcja podkonstrukcji, rysunki techniczne, konsultacje techniczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MABIT" STUDIA REALIZACJI REKLAMOWYCH WALDEMAR POLCYN
jakie przetargi wygrała firma
"MABIT" STUDIA REALIZACJI REKLAMOWYCH WALDEMAR POLCYN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099544,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Dostawa oprogramowania dla głównych protokołów komunikacyjnych i bezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Dostawa urządzeń w ramach realizacji projektu p.n.: "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Kietrz".
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.