eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko"Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6210194

1.5.8.) Numer faksu: 48 6210054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f414b5-296e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047205/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
2. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr Edycja 8/2023/1789/PolskiLad, która określa m.in. źródła finansowania oraz zasady i warunki udzielenia i rozliczenia zmówienia publicznego i dotyczy realizacji przez Gminę Garbatka-Letnisko zamówienia pn.: „Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA”
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa etapy:
I ETAP:
1) Przebudowę pomostu rekreacyjnego i grodzy z oknami przepływowymi (w dokumentacji projektowej określony jako II etap);
2) Przebudowę budowli piętrząco – upustowej (jaz) oraz odmulenie niecki zbiornika (w dokumentacji projektowej określony jako III etap)
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ
Uwaga! dokumentacja zawiera trzy etapy z czego I etap został wykonany!
II ETAP:
1) Przebudowę wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA poprzez prace remontowe i budowlane wprowadzające nowe funkcje na terenie obiektu, a także poprawienie stanu już istniejących elementów kompleksu wypoczynkowego
2) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj
i wybuduj” oraz wyposażenie obiektu, w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej na terenie GOW POLANKI wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień decyzji, opinii w tym decyzji pozwolenia na budowę, decyzji na użytkowanie oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń.

4. Ogólne wytyczne i zakładane funkcjonalności:
4.1 Zamierzenie obejmuje wykonanie przedsięwzięcia zgodnie z ustaleniami dokumentacji projektowej i programu funkcjonalno-użytkowego. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, szczegółowych specyfikacji technicznych wraz z uzgodnieniem dokumentacji technicznej oraz realizacją zamierzenia budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71351100-4 - Usługi przygotowania i analizy podłoża

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7787000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7787000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7787000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Zdzisław Kosonóg BUDREM-1 Firma Remontowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481486126

7.3.3) Ulica: Źródłowa 24

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7787000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.