Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380789/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi powiatowej 1758 K ul. Wadowicka w km od 0+000,00 do km 0+592,00 w miejscowości Głębowice, Powiat Oświęcimski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 844 96 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 33 844 96 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96ccf4a0-4897-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi powiatowej 1758 K ul. Wadowicka w km od 0+000,00 do km 0+592,00 w miejscowości Głębowice, Powiat Oświęcimski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ccf4a0-4897-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009201/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi powiatowej 1758 K ul. Wadowicka w km od 0+000,00 do km 0+592,00 w miejscowości Głębowice, Powiat Oświęcimski”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471918,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Remont drogi powiatowej 1758 K ul. Wadowicka w km od 0+000,00 do km 0+592,00
w miejscowości Głębowice, Powiat Oświęcimski”
Inwestycja obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej ul. Wadowickiej poprzez wykonanie frezowania profilującego średniej grubości 5 cm i położenie dwóch nowych warstw asfaltu (4+4) na odcinku drogi o długości 592 m. Ostatnią warstwę asfaltu należy wykonać całą szerokością drogi. Wykonanie ścięcia poboczy na szerokości 50 cm wraz z wysypaniem destruktem
i powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową z grysem. Wykonanie odmulenia rowów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają załączniki do SWZ, tj.:
• dokumentacja projektowa,
• STWiOR,
• przedmiar robót,
• projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Zamawiający dla zadań będących przedmiotem zamówienia dokonał w dniu 26.01.2023 r. zgłoszenia robót budowlanych.
Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:
• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;
• zabezpieczenia na własny koszt placu budowy, w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
• zorganizowania, w trakcie prowadzenia robót, dojść i dojazdów do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót;
• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;
• wykonania i uzgodnienia na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonania robót wynikających z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy przewidzieć objazdy i dojazdy tymczasowe;
• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;
• zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie obowiązków wynikających z uzyskanego przez Zamawiającego dofinansowania zadania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Jeżeli dokumentacja projektowa, STWiOR lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527917,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719582,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527917,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008003765
7.3.3) Ulica: ul. Cegielniana 25
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "RADEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527917,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) przekazanie placu budowy – niezwłocznie (nie później niż w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy),
2) rozpoczęcie Robót – do 7 dni od daty przekazania placu budowy,
3) zakończenie Robót – do 60 dni od daty przekazania placu budowy.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w roku 2025.
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Oświęcim w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- DOSTAWA KRĄŻKÓW DIAGNOSTYCZNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH ORAZ ZESTAWÓW DO WYTWARZANIA ŚRODOWISK GAZOWYCH
- Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi.
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.