Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345748/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2023/BZP 00324531/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f7178be-2f54-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.85.212.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych: mąka pszenna, mąka ziemniaczana, ryż, cukier, kapusta kiszona, dżemy, herbata, kasza, różne przyprawy, makarony, jajka.
Zamawiający wymaga dostarczenia towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).
Wielkość/Zakres:
bułka tarta – 390 szt., bazylia – 750 szt., cukier puder – 100 szt., cukier kryształ – 3100 kg., cynamon – 600 szt., chrzan – 170 szt., ciecierzyca – 200 szt., cukier waniliowy – 2600 szt., chrupki kukurydziane - 6000 szt. dżem – 1800 szt., drożdże – 300 szt., herbata – 920 szt., herbata granulowana – 5 szt., jajka – 59200 szt., kasza gryczana – 900 szt., kasza manna – 300 kg., kasza jęczmienna – 1100 szt., kasza kukurydziana – 380 szt., kasza jaglana – 500 szt., kakao – 900 szt., kminek – 1800 szt., kapusta kiszona – 1000 kg., kasza bulgur – 400 szt., kasza gryczana biała – 10 szt., liść laurowy – 1400 szt., mąka pszenna – 2000 kg., mąka ziemniaczana – 400 kg., majeranek – 790 szt., miód – 190 szt., makaron jajeczny – 3500 szt., mąka ryżowa – 10 kg., mąka gryczana – 10 kg., makaron sojowy – 10 szt., makaron razowy – 10 szt., olej uniwersalny – 1100 szt., oliwa z oliwek – 200 szt., oregano – 650 szt., ogórek kiszony – 2700 kg., płatki jęczmienne – 780 kg., płatki owsiane – 1200 szt., płatki ryżowe – 1700 szt., pieprz – 1900 szt., proszek do pieczenia – 500 szt., płatki kukurydziane – 1650 szt., pieprz ziołowy – 1500 szt., papryka słodka – 1700 szt., przecier pomidorowy – 5800 szt., płatki jaglane – 450 szt., pestki dyni - 180 szt., passata pomidorowa – 1800 szt., pestki słonecznika – 300 szt., ryż – 1500 kg., kawa zbożowa – 530 szt., rodzynki – 300 szt., ryż brązowy – 10 szt., sól jodowana - 900 kg., soczewica – 1500 szt., soda oczyszczona – 50 szt., suszone pomidory – 480 szt., tymianek – 320 szt., woda gazowana źródlana – 800 szt., woda niegazowana źródlana – 20000 szt., zacierka – 1200 szt., zioła prowansalskie – 520 szt., ziele angielskie – 1300 szt., żurek – 1300 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)
3. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nektar Marcin Kępa,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133210723
7.3.3) Ulica: Nowy Borek 283A,
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37843800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa okluderów, reduktorów i balonów do Pracowni Radiologii Zabiegowej
- USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW: Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.
- Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- IX
- Roboty budowlane w formule zaprojektuj - zbuduj dla wykonania zagospodarowania terenu przy przedszkolu Publicznym nr 46 w Rzeszowie ul Iwonicka 45
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Gostyninie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 9 części
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 99 WE WROCŁAWIU
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku na I półrocze 2025 r.
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- "Dostawa artykułów spożywczych - artykuły ogólnospożywcze na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. Bł. Karoliny Kózkówny"
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.