Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391672/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b062845e-3845-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b062845e-3845-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.29.2024.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 459201,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ulicy Wincentego Witosa na odcinku od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej (zwanych dalej „Inwestycją”).
2. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ulicy Wincentego Witosa (od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej) II etap - Budżet Obywatelski”.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branżach: drogowa i sanitarna dotyczących budowy ulicy Wincentego Witosa na odcinku od ul. Żabiej do ul. Osiedlowej/Pszenicznej, w tym wykonanie m.in.:
a) robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) budowy nawierzchni jezdni,
c) budowy nawierzchni dróg dla pieszych,
d) budowy zjazdów,
e) oznakowania pionowego i poziomego drogi,
f) budowy kanalizacji deszczowej,
g) wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
h) zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, w tym wykonanie nasadzeń kompensacyjnych drzew,
i) robót wykończeniowych,
j) wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwraca uwagę, że:
1) Zamawiający zmienił rodzaj nawierzchni na jezdni ulicy Wincentego Witosa. Nawierzchnię jezdni na całej długości należy wykonać jako nawierzchnię z kostki brukowej, należy wykonać konstrukcję jezdni jak poniżej:
• warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej koloru szarego – 8 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm,
• podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa związanego C3/4 – 20 cm,
• podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C5/6 – 25 cm,
2) Przedmiot zamówienia:
a) nie obejmuje wykonania budowy oświetlenia ulicznego,
b) nie obejmuje wykonania budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej (od włączenia do istniejącej studni na skrzyżowaniu z ul. Osiedlową /Pszeniczną do studni rewizyjnej S2) o długości 42 m z rur przewodowych DN 400 i 2 szt. studni rewizyjnych DN 1200 mm S1 i S2 – ww. odcinek został wykonany
w I etapie, należy wykonać wpusty deszczowe wraz z ich włączeniem do istniejących studni S1, S2 zgodnie z dokumentacją projektową,
c) obejmuje wycinkę istniejących drzew kolidujących z inwestycją w ilości 5 szt.,
d) obejmuje wykonanie nasadzeń drzew w ilości 5 szt. w tym buk pospolity
– 2 szt., grab pospolity – 3 szt., Wykonawca wykona nasadzenia zgodnie
z warunkami zawartymi w decyzji zezwalającej na wycinkę drzew.
5. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) współdziałania z inspektorem nadzoru,
2) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,
3) zagospodarowania terenu budowy i utrzymania zaplecza budowy, prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,
4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
5) poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych
z opomiarowaniem, dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
7) udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienia serwisu technicznego i bieżącej konserwacji,
8) pielęgnacji wykonanych nasadzeń drzew w okresie gwarancyjnym, gwarancja obejmuje pełną żywotność materiału nasadzeniowego, w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia drzew całkowicie i częściowo obumarłych oraz do dokonania nasadzeń zamiennych materiału roślinnego tego samego gatunku i o parametrach zgodnych
z parametrami materiału roślinnego, który nie zachował swojej żywotności, niezależnie od przyczyny,
9) usunięcia na swój koszt wad lub usterek robót będących przedmiotem niniejszej umowy w okresie gwarancji i rękojmi,
10) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących w czasie realizacji umowy,
11) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w niniejszej umowie zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa, i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,
12) przygotowania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt., o której mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego min. deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości na wbudowane materiały i urządzenia, niezbędne uzgodnienia/decyzje oraz kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, wraz z kosztorysem powykonawczym wykonanych robót oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w ilości 4 sztuk,
13) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość,
14) pokrycia kosztów związanych z:
a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy,
b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy wykonanych elementów,
c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) wykonaniem przyłączy dla potrzeb terenu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
g) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej,
h) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych,
i) wykonaniem pomiarów i badań, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
j) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, koszt demontażu, naprawy, montażu ogrodzeń posesji oraz naprawy innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu oraz usunięcia ewentualnych szkód wyrządzonych, także na działkach osób trzecich,
k) zamknięciem (zajęciem) pasa drogowego,
l) oznakowaniem objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu,
m) stałym oznakowaniem drogi zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem stałej organizacji ruchu,
n) ewentualnym wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej,
o) odtworzeniem dróg i terenów zielonych,
p) dostosowaniem wysokościowym wszystkich zjazdów i połączeń z istniejącymi ulicami, ciągami dla pieszych tak, aby zachować funkcjonalność całości wykonanych połączeń,
q) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
r) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,
15) wykonania wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga wykonania wszelkich robót budowlanych i czynności opisanych w: projekcie zagospodarowania terenu, projektach architektoniczno-budowlanych, projektach technicznych, szczegółowych specyfikacjach technicznych, inwentaryzacji drzew i projekcie zagospodarowania terenu zieleni, projektach organizacji ruchu, przedmiarach, zwanych dalej „dokumentacją projektową”, stanowiących Załącznik do niniejszej SWZ, a później stanowiących Załącznik do umowy i będących jej integralną częścią oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, przepisach techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych. Dokumentacja projektowa sporządzona została z podziałem na branże: drogową, sanitarną.
7. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załączniki do SWZ:
• Załącznik nr 9 – PZT, uzgodnienia, decyzje
• Załącznik nr 10 – Dokumentacja projektowa br. drogowa
• Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa br. sanitarna
• Załącznik nr 12 – Opinia geotechniczna
• Załącznik nr 13 – Organizacja ruchu
• Załącznik nr 14 – Inwentaryzacja zieleni, PZT zieleni
• Załącznik nr 15 – Przedmiary robót
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, przepisach techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
8. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Witosa, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość.
9. Warunki płatności: warunki płatności zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tekst jedn. Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794960,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Transportowy DROGMOST Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223065490
7.3.3) Ulica: Mokre 24D
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-TRANSPORTOWY "DROGMOST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-TRANSPORTOWY "DROGMOST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.