eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiWykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów - II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ŚW. JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.lonc@szpitalzachodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f120fb-52c1-44b1-8178-b0e3beb40c5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038816/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Szpitalnego Odziału Ratunkowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zostały określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/40/RB/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji, przebudowy, doposażenie SOR-u i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR dla
zwiększenia dostępności , efektywności i bezpieczeństwa pacjentów w SPS Szpitalu Zachodnim im. św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim formule zaprojektuj-wybuduj w zakresie objętym PFU

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
• Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty.
• Wykonawca będzie na dzień otwarcia ofert ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 4 000 000,00 złotych (cztery miliony złotych).
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który:
1) Wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/ zrealizował minimum dwa zamówienia w czynnym obiekcie szpitalnym w formule zaprojektuj i wybuduj należycie wykonał/zrealizował zamówienie tożsame lub o zbliżonym charakterze w zakresie robót projektowych, budowlanych, wykończeniowych i adaptacyjnych, sanitarnych, elektrycznych, niskoprądowych, SSP, DSO, gazów medycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, KD, CCTV za minimum 4.000.000,00 zł brutto (cztery milionów złotych brutto) każde z dwóch wymaganych realizacji w formule zaprojektuj i wybuduj w czynnych obiektach szpitalnych.
2) Wykaże, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. osoby uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 725.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.:
a) Projektantów posiadających wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń:
• Główny projektant musi wykazać się minimum 2 realizacjami z projektowania pomieszczeń medycznych w czynnym obiekcie szpitala, uprawnienia do projektowania bez ograniczeń Projektant w specjalności architektonicznej, bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe okresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym wykonanie minimum jednego projektu związanego z projektowaniem pomieszczeń medycznych w czynnym obiekcie szpitalnym. Osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
• Projektant w specjalności architektonicznej, posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń;
• Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń; cieplnych, wentylacji, gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej , posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń;
• Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń; elektrycznej i elektroenergetycznej , posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń;
• Projektant w specjalności telekomunikacyjnej, posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń;
b) Kierownik budowy (przedstawiciel wykonawcy)
• osoba posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy, w tym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (kierownik budowy) w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert co najmniej 2 realizacji polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów lub pomieszczeń medycznych w czynnym obiekcie szpitalnym.
• osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjna - budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) tj. do kierowania budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
• osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
Powyższe wymagania musza być spełnione łącznie.
c) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
• osoba posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik robót, w tym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (kierownik robót/budowy) w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert co najmniej 2 realizacji polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów lub pomieszczeń medycznych w czynnym obiekcie szpitalnym.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
• osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
Powyższe wymagania musza być spełnione łącznie.
d) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
• osoba posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik robót, w tym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (kierownik robót/budowy) w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert co najmniej 2 realizacji polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów lub pomieszczeń medycznych w czynnym obiekcie szpitalnym
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
• osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
• Powyższe wymagania musza być spełnione łącznie.
e) Kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej
• osoba posiadająca doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik robót, w tym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (kierownik robót/budowy) w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert co najmniej 3 realizacji polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów lub pomieszczeń medycznych w czynnym obiekcie szpitalnym
• uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w komunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą przewodową bez ograniczeń.
• osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
• Powyższe wymagania musza być spełnione łącznie.
f) Pracownicy zatrudnieni (stanowiska robotnicze) przez Wykonawcę do wykonania zdania inwestycyjnego musza być:
• zatrudnieni na umowę o pracę
• posiadać aktualne badania lekarskie
• aktualne szkolenia BHP

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Oświadczenie wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasobów o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3A do SWZ;
3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 złotych (trzy miliony złotych), wystawiony w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 4.000.000 zł. (cztery miliony złotych);
3) Wykaz robót budowlanych zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV ust. 1, pkt 2, lit d) ppkt 1) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ.
4) Wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 lit d) od ppkt 2) a – do ppkt 2) f SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Oświadczenie własne Wykonawcy, że zapewni odpowiedni sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia oraz użyje surowców, materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji (składane wraz z ofertą, brak oświadczenia w ofercie podlega uzupełnieniu).
2) Oferowany termin gwarancji jakości i rękojmi - Załącznik nr 10 (składany wraz z ofertą, brak załącznika w ofercie nie podlega uzupełnieniu a oferta zostanie odrzucona).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Oświadczenie własne Wykonawcy, że zapewni odpowiedni sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia oraz użyje surowców, materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji (składane wraz z ofertą, brak oświadczenia w ofercie podlega uzupełnieniu).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wstępny Harmonogram Rzeczowo-Finansowy - Załącznik nr 11

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy występujący wspólnie przedstawią zamawiającemu treść łączącej ich umowy na
podstawie której złożyli wspólnie ofertę,
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy prowadzący wspólnie działalność na podstawie umowy spółki cywilnej
zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.