Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341851/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI :
1 -l. w Ostrowach
2 –l. w Olszynach
3 –l. w Czersku
4 –l. w Płecnie
5 –l. w Spierwii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-52) 39 536 10
1.5.8.) Numer faksu: (0-52) 39 536 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI :1 -l. w Ostrowach
2 –l. w Olszynach
3 –l. w Czersku
4 –l. w Płecnie
5 –l. w Spierwii.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b838b7a-19b7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1130735,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w OstrowachPrzedmiotem zamówienia jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni.
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartośći zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 112236,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w OlszynachPrzedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 115003,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w CzerskuPrzedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 114097,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w PłecniePrzedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 108176,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Spierwii.Przedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 115855,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114777,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114777,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114777,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowa zawarta z Panem Januszem Pióro prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą DOMEX Janusz Pióro z siedzibą przy ulicy Wodnej 14, 83-400 Kościerzyna posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5381089725 ; REGON 030887646.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725
7.3.3) Ulica: Wodna 17
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114777,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 2 podlegają odrzuceniu, dlatego spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie
niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99754,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99754,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99754,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowa zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551180940
7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 10
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99754,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 4 podlegają odrzuceniu, dlatego spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie
niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99285,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99285,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99285,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowa zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551180940
7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 10
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ JAŻDŻEWSKI "JAMET" USŁUGI HYDRAULICZNE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ JAŻDŻEWSKI "JAMET" USŁUGI HYDRAULICZNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99285,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 2 i 4 podlegały odrzuceniu, dlatego spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie
niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE ZADANIA NR 2, 4 WRAZ Z INFORMACJĄ O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE zostało podpisane w dniu 26.06.2024 roku a opublikowane na portalu platforma zakupowa w dniu 27.06.2024.
Publikacja ogłoszenia dla zadania nr 1,3,5
1. Umowa nr S.271.2.3.2024 z dnia 09.07.2024 zawarta z Panem Januszem Pióro prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą DOMEX Janusz Pióro z siedzibą przy ulicy Wodnej 14, 83-400 Kościerzyna posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5381089725 ; REGON 030887646.
Nazwa zadania: Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego leśniczówki w Ostrowach.
2. Umowa nr S.271.2.4.2024 z dnia 30.07.2024 zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.
Nazwa zadania: Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego leśniczówki w Czersku.
3. Umowa nr S.271.2.5.2024 z dnia 30.07.2024 zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.
Nazwa zadania: Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego leśniczówki w Spierwii.
INNE PRZETARGI CZERSK
- Pełnienie nadzoru nad realizacją zadania Przebudowa ulic w Czersku w obrębie skrzyżowań: ul. Starego Urzędu z ul. Łosińską, z ul. Czerwonych Maków i z ul. Tucholską oraz ul. Wyzwolenia z ul. Tucholską
- Prace naprawcze w budynku Przedszkola w Łęgu
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie od 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Poprawa warunków BHP pracowników kuchni Domu Pomocy Społecznej w Babicy poprzez wymianę wentylacji i urządzeń
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.