eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerskMODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI : 1 -l. w Ostrowach 2 -l. w Olszynach 3 -l. w Czersku 4 -l. w Płecnie 5 -l. w Spierwii.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI :
1 -l. w Ostrowach
2 –l. w Olszynach
3 –l. w Czersku
4 –l. w Płecnie
5 –l. w Spierwii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-52) 39 536 10

1.5.8.) Numer faksu: (0-52) 39 536 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI :
1 -l. w Ostrowach
2 –l. w Olszynach
3 –l. w Czersku
4 –l. w Płecnie
5 –l. w Spierwii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b838b7a-19b7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1130735,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Ostrowach

Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni.

Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartośći zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 112236,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Olszynach
Przedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 115003,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Czersku
Przedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 114097,23 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Płecnie
Przedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 108176,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Spierwii.
Przedmiotem zamówienia dla wszystkich ww. części jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 115855,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114777,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114777,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114777,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowa zawarta z Panem Januszem Pióro prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą DOMEX Janusz Pióro z siedzibą przy ulicy Wodnej 14, 83-400 Kościerzyna posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5381089725 ; REGON 030887646.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: Wodna 17

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114777,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 2 podlegają odrzuceniu, dlatego spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie
niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99754,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99754,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99754,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowa zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551180940

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 10

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99754,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 4 podlegają odrzuceniu, dlatego spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie
niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99285,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99285,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99285,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Umowa zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551180940

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 10

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99285,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Publikacja ogłoszenia dla zadania nr 2 i 4.
Wszystkie oferty złożone w toku postępowania dla zadania nr 2 i 4 podlegały odrzuceniu, dlatego spełniła się przesłanka uzasadniająca unieważnienie
niniejszego postępowania opisana w art. 255 pkt 2 w zw. art. 266 ustawy Pzp.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W ZAKRESIE ZADANIA NR 2, 4 WRAZ Z INFORMACJĄ O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE zostało podpisane w dniu 26.06.2024 roku a opublikowane na portalu platforma zakupowa w dniu 27.06.2024.

Publikacja ogłoszenia dla zadania nr 1,3,5
1. Umowa nr S.271.2.3.2024 z dnia 09.07.2024 zawarta z Panem Januszem Pióro prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą DOMEX Janusz Pióro z siedzibą przy ulicy Wodnej 14, 83-400 Kościerzyna posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5381089725 ; REGON 030887646.
Nazwa zadania: Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego leśniczówki w Ostrowach.

2. Umowa nr S.271.2.4.2024 z dnia 30.07.2024 zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.
Nazwa zadania: Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego leśniczówki w Czersku.

3. Umowa nr S.271.2.5.2024 z dnia 30.07.2024 zawarta z Panem Andrzejem Jażdżewskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą JAMET Usługi Hydrauliczne Pawłowo, ul. Okrężna 10, 89-620 Chojnice, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551180940, REGON 091427006.
Nazwa zadania: Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego leśniczówki w Spierwii.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.