eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GLIWICKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363141156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dolnej Wsi 74

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gzaz.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzaz.zszs-gliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-049ed321-377a-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rehabilitacja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049ed321-377a-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00290451/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2024/3/GZAZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych związanych przebudową mieszkania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
W mieszkaniu poddanym przebudowie zostaną wyodrębnione dwa mieszkania dla osób z niepełnosprawnościami oraz korytarz wejściowy.

W mieszkaniu nr 8a wydzielona będzie kuchnia, łazienka oraz pokój.
W mieszkaniu nr 8b wydzielony będzie pokój z aneksem kuchennym oraz łazienka.

UWAGA: zakres niniejszego postępowania przetargowego i zamówienia nie obejmuje
wykonania zewnętrznej instalacja kanalizacji sanitarnej.

Podstawowy zakres robót:
A) PRACE BUDOWLANE
1. Nadproża stalowe z profili walcowanych.
2. Ścianki działowe z płyty gipsowo-kartonowej na konstrukcji stalowej, systemowej. Ścianki oznaczone na rysunku należy wykonać w klasie odporności ogniowej EI30, Izolacyjności akustycznej 50 dB i izolacyjności termicznej U=1,0 W/m2K
3. izolacje przeciwwodne - izolacja pozioma – Folia PE min. gr.0,2 mm
4. izolacje cieplne - ścianki oddzielające mieszkania od korytarza U= U=1,0 W/m2 - wypełnienie z wełny mineralnej gr. 7,5 cm
5. drzwi zewnętrzne antywłamaniowe klasy „C” (drzwi bezprogowe)
6. drzwi wewnętrzne drewniane płytowe (drzwi bezprogowe)
7. podłogi - posadzka ceramiczna, panele podłogowe.
8. ściany – płytki ceramiczne, tapeta winylowa, farba lateksowa, tynk mozaikowy
9. Obudowa stropu - strop nad parterem - obudowa od dołu płytami gipsowo-kartonowymi, ogniochronnymi o gr.188m. Płyty montowane na konstrukcji stalowej, systemowej
10. wykonanie miejsca postojowego na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

B) INSTALACJE SANITARNE
1. instalacja wewnętrzna wodociągowa
2. instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej
3. instalacja centralnego ogrzewania
4. instalacja wentylacji

C) INSTALACJE ELEKTRYCZNE
1. zabudowa i podłączenie układu pomiarowego bezpośredniego 3 fazowego z zabezpieczeniami w istniejącej rozdzielnicy głównej RG
2. rozdzielnica dla mieszkania RM8 400/230V oraz tablice mieszkaniowe TM8A, TM8B 400/230V
3. wewnętrzne linie zasilające WLZ,
4. instalacje elektryczną gniazd wtyczkowych 1 i 3 fazowych oraz zasilania urządzeń odbiorczych
5. instalacje oświetlenia
6. ochrona przeciwporażeniowa,
7. instalacja przeciwprzepięciowa
8. instalacja połączeń wyrównawczych
9. instalacja odgromowa oraz uziemienie
10. instalacja teletechniczna RTV/SAT – uzupełnienie
11. pomiary elektryczne

D) Dostawa i montaż elementów wyposażenia
1. dostawa i montaż elementów wyposażenia według projektu aranżacji z uwzględnieniem korekty







Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:

- wykona kontrole wizyjną wraz z protokołem i oceną stanu technicznego kanalizacji zewnętrznej (przykanalika) od miejsca włączenia kanalizacji sanitarnej wewnątrz budynku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej na sieci zewnętrznej
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 1500,00 złotych brutto,
- wykona postanowienia pozwolenia na budowę i pokryje koszty z tym związane
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe wewnętrzne,
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe zewnętrzne, w tym utrzymywanie w czystości nawierzchni utwardzonych
- wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie
gotowe do użytkowania)
- zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu,
- wywiezie i podda utylizacji odpady,
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia,
- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami
- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, itp.
- zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,
- wykona i zachowa warunki zawarte w pismach instytucji oraz pokryje koszty z tym związane
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,
- doprowadzi teren do stanu pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe strefy robót, terenu robót, chodników (z odpowiednim oznakowaniem robót), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót,
- będzie przestrzegał regulamin porządku domowego, obowiązujący w przedmiotowej nieruchomości
- wykona i przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia – wersja papierowa oraz wersja elektroniczna (skany dokumentów) w 2 egz.,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- decyzja administracyjna - pozwolenie na budowę - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- regulamin porządku domowego obowiązujący w przedmiotowej nieruchomości - załącznik nr 16 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako
odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe
ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 103. Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze od opisanych w w/w dokumentach norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dla
osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem
uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez
Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność
w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę.
Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia techniczne i materiały musza posiadać parametry
techniczne i funkcjonalne nie gorsze w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik SWZ oraz posiadać
stosowne dopuszczenia i atesty.
Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie rozwiązań lub urządzeń równoważnych w stosunku
do opisywanych w dokumentacji, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego urządzenia spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.

Wykonawca winien przeprowadzić, przed złożeniem oferty, wizję lokalną miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach zamieszkania zbiorowego,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00,
d) praca w soboty lub inne dni wolne w godzinach od godziny 7.00 do godziny 13.00


UWAGA:
1) Budynek przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach będący w zarządzie ZBM I TBS sp.
z o.o. został zdefiniowany w PKOB sekcja 1, dział 11 BUDYNKI MIESZKALNE.
Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT.
Do robót budowlanych wykonywanych w budynku mieszkalnym Wykonawca ma prawo zastosować 8% stawkę podatku VAT.
2) w przypadku wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia na zewnątrz budynku (poza bryłą budynku), np. wykonanie miejsca postojowego na potrzeby osób z niepełnosprawnościami stawka VAT wynosi 23 % tj. inna stawka niż dla robót wykonywanych w budynku mieszkalnym (w bryle budynku).
Powyższą informację podajemy jako pomocniczą dla ustalenia stawki podatku VAT.
Do robót budowlanych wykonywanych na zewnątrz w budynku (poza bryłą budynku) Wykonawca ma prawo zastosować 23 % stawkę podatku VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276938,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276938,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276938,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Krystian Ruda Grażyna Ruda Łukasz Ruda spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310114468

7.3.3) Ulica: ul. Bernardyńska 56,

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276938,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.