Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392331/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kostrzyn nad Odrą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 781 81 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia1@kostrzyn.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kostrzyn_nad_odra1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb562893-4b88-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022298/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usługi w zakresie publucznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą.
Zakres usługi obejmuje:
Wykonanie na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą usługi przewozu publicznego transportu zbiorowego w autobusowych przewozach pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej na 1 linii autobusowej funkcjonującej w ramach systemu komunikacji miejskiej na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą o długości 46,6 km i o łącznej prognozowanej ilości: 6.803,60 wozokilometrów w okresie 7 miesięcy. Zamówienie realizowane będzie autobusem w wieku nie wyższym niż 5 lat, o liczbie miejsc siedzących i stojących od 20 do 40.
1. Linia: U-02- Linia regularna: ul. Gorzowska – ul. Dworcowa przez ul. Mickiewicza – Oś. Leśne – ul. Dworcowa – ul. Narutowicza – Oś. Szumiłowo (A - kursuje od poniedziałku do piątku, długość linii Komunikacyjnej: 46,6 km)
1.1. Rozkład jazdy:
1. Wykonywanie regularnych przewozów w określonych odstępach czasu i po określonych liniach komunikacyjnych odbywać się będzie zgodnie z opracowaniami przez Wykonawcę (Operatora) rozkładem jazdy, zatwierdzonym przez Zamawiającego (Organizatora) w godz. 6.00-17.00
1) Wykonawca poda rozkład jazdy do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miasta i umieści na wszystkich przystankach komunikacyjnych.
2) Każda zmiana rozkładu jazdy planowana przez Wykonawcę winna być dokonana z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni roboczych przed terminem wejścia w życie zmienionego rozkładu jazdy i uzgodniona z Zamawiającym.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras linii komunikacyjnej i/lub rozkładu jazdy, w granicach +/-10% kilometrów przewozu w okresie zamówienia
1.2 Podstawowe parametry techniczno – użytkowe pojazdów przeznaczonych do świadczenia usług:
1. Operator powinien zapewnić 2 autobus komunikacji miejskiej. Każdy autobus musi posiadać, co najmniej 20 - 40 miejsc siedzących i stojących, wyposażenie w drzwi otwierane pneumatyczne. Pozostałe wymagania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1343 ze zm.).
2. Usługi mają być świadczone pojazdami sprawnymi.
3. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne w postaci stacji obsługi i napraw pojazdów.
4. Pojazdy przeznaczone do świadczenia usług przewozowych winny posiadać wewnątrz i na zewnątrz pojazdu informację o linii, którą pojazd obsługuje.
5. Wewnątrz pojazdu muszą być umieszczone informacje dla pasażerów dotyczące regulaminu przewozu osób.
6. Autobusy powinny być oznakowane herbem miasta Kostrzyn nad Odrą i napisem „KOMUNIKACJA MIEJSKA”,
7. Wykonawca wymaga posiadania GPS umożliwiającego śledzenie autobusów on-line.
8. Wiek pojazdu nie może być starszy niż 5 lat.
1.3.1 Wykonawca zwany dalej Operatorem zobowiązany jest do pełnej realizacji rozkładów jazdy.
1. Za pełną realizację rozkładów jazdy uznaje się realizację w całości i punktualnie wszystkich wskazanych w nim kursów, pojazdami spełniającymi wszystkie wymagania, co do ich rodzaju i wyposażenia, określone w umowie i rozkładzie jazdy, przy zachowaniu wszystkich wskazanych w rozkładzie jazdy skomunikowań pojazdów w celu umożliwienia przesiadki pasażerów.
2. Kierowca pojazdu obsługujący linię komunikacyjną powinien posiadać właściwy i aktualny rozkład jazdy.
3. Operator zobowiązany jest do obsługi wszystkich przystanków na trasie linii.
4. Przez obsłużenie przystanku rozumie się:
a) Zatrzymanie pojazdu na przystanku stałym, w każdym przypadku lub warunkowym, w przypadku żądania przez pasażera zatrzymania pojazdu;
b) otwarcie wszystkich drzwi, którymi zamierzają wyjść lub wejść pasażerowie lub – w pojazdach w których drzwi otwierane są samodzielnie przez pasażerów za pomocą przycisków - zwolnienie blokady otwierania drzwi , z wyjątkiem sytuacji, kiedy kierowca pozostawia wybrane drzwi zamknięte ze względów bezpieczeństwa;
c) umożliwienie wszystkim pasażerom wyjście z i wejście do pojazdu;
5. Zabroniona jest samowolna zmiana trasy, która skutkowałaby ominięciem przystanku;
6. Zabronione jest zatrzymanie pojazdu poza obrębem przystanku lub na przystanku nie ujętym w rozkładzie jazdy danej linii, w celu umożliwienia wyjścia lub wejścia pasażerów, z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych (wypadków, awarii danego pojazdu lub innego pojazdu, którego przebieg linii jest zbieżny - w celu umożliwienia pasażerom kontynuowania podróży, zatarasowania dróg, poleceń osób kierujących ruchem itp. ).
7. Pojazd powinien być zatrzymany w takiej odległości od krawężnika, aby było możliwe wejście do pojazdu bezpośrednio z poziomu chodnika.
8. W pojazdach z funkcją przyklęku należy po zatrzymaniu na przystanku obniżyć podłogę na sygnał lub prośbę ustną osoby wewnątrz pojazdu oraz w przypadku, gdy na przystanku oczekują osoby o widocznej ograniczonej sprawności, osoby na wózkach inwalidzkich lub osoby z wózkiem dla dzieci.
9. Osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich należy udzielić wszelkiej możliwej pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu w szczególności wyłożyć pochylnię (lub użyć podnośnika) na prośbę osoby niepełnosprawnej na wózku lub innej, występującej w jej imieniu.
10. Operator zobowiązany jest do zachowania punktualności przy realizacji przewozów, chyba że rozkład jazdy dopuszcza opóźnienie przejazdu w celu zachowania skomunikowania z innym pojazdem.
11. Oceny punktualności dokonuje się na przystankach początkowych, końcowych oraz pośrednich, wyszczególnionych w rozkładzie jazdy dla kierowcy.
12. Za punktualne uznaje się odjazdy z przystanków początkowych i pośrednich, wyszczególnionych w rozkładzie jazdy dla kierowcy, zrealizowane zgodnie z rozkładem jazdy lub z przyspieszeniem maksymalnie 1 minuty oraz przyjazdy na przystanki końcowe przyspieszone lub opóźnione do 3 minut. Do oceny punktualności stosuje się czas uśredniony, polegający na zaokrąglaniu pomiaru do pełnych minut - od 30 sekund w górę i do 29 sekund w dół.
13. Na przystankach początkowych pojazdy powinny być podstawiane co najmniej na 3 minuty przed rozkładową godziną odjazdu.
14. W czasie postoju na przystanku końcowym, nie udostępnionego pasażerom i nie stanowiącego przerwy posiłkowej oznaczonej w rozkładzie jazdy, należy - jeżeli pozwala na to czas postoju - usuwać z pojazdu papiery i większe śmieci, a w okresie zimowym również gromadzące się we wnętrzu pojazdu błoto pośniegowe.
15. Operator zobowiązany jest zapewnić, by każdy autobus rozpoczynający trasę na danej linii był wewnątrz i na zewnątrz czysty. Dopuszcza się skierowanie na trasę nieumytego na zewnątrz pojazdu jedynie w przypadku, kiedy warunki atmosferyczne uniemożliwiają jego umycie tj. temperatura poniżej 0°C.
1.3.2 W czasie jazdy pojazdu zabrania się zachowań mogących bezpośrednio lub pośrednio wpłynąć na bezpieczeństwo w ruchu drogowym, w szczególności zabrania się:
1) pozostawiania otwartych drzwi;
2) przewożenia pasażerów w kabinie kierowcy lub obok kabiny kierowcy, w części pojazdu pomiędzy szybą czołową, a barierką oddzielającą od przedziału pasażerskiego;
3) prowadzenia przez kierowcę długotrwałych rozmów z innymi osobami bezpośrednio lub przez telefon komórkowy; przez długotrwałe rozmowy rozumie się rozmowy na odległość ponad 1 przystanku, a w przypadku rozmowy ze zmiennikiem kierowcy (bezpośrednio przed lub po dokonaniu zmiany) - na odległość ponad dwóch przystanków; krótkotrwałe rozmowy przez telefon komórkowy mogą odbywać się tylko przy wykorzystaniu zestawu słuchawkowego lub głośnomówiącego;
4) prowadzenia pojazdu z dwoma słuchawkami założonymi na uszy;
1.3.3
1. Obsługa pasażerów przez kierowców Operatora powinna odbywać się w sposób kulturalny i kompetentny.
2. Kierowcy Operatora powinni władać językiem polskim przynajmniej w stopniu dobrym.
3. W ramach posiadanej wiedzy i kompetencji kierowcy powinni udzielać pasażerom odpowiedzi na pytania dotyczące zasad taryfowych, przepisów porządkowych, układu komunikacyjnego.
4. Kierowcy Operatora świadczący usługi powinni być ubrani schludnie i estetycznie tj.:
1) mężczyźni:
a) w długie spodnie w jednolitym kolorze;
b) koszule w jednolitym kolorze;
c) krawat w jednolitym kolorze;
2) kobiety:
a) koszule w jednolitym kolorze;
b) długie spodnie lub spódnicę w jednolitym kolorze;
5. Zabronione jest palenie tytoniu w pojeździe.
6. Zabronione jest jakiekolwiek zamalowywanie, wyklejanie lub zasłanianie bocznych szyb w kabinie kierowcy, przy czym dopuszcza się stosowanie szyb fabrycznie zaciemnionych lub zmatowionych.
1.3.4
1. W czasie jazdy po zmroku lub warunkach niedostatecznej widoczności wnętrze pojazdu w przedziale pasażerskim powinno być w pełni oświetlone. Dopuszcza się niewłączanie przedniej prawej lampy, a podczas jazdy po drogach i ulicach nieoświetlonych - oświetlenia w całej przedniej części wnętrza pojazdu.
2. W przedziale pasażerskim powinna być utrzymana optymalna dla pasażerów temperatura powietrza od 20 - 23°C, a w dni upalne niższa o 5-10°C od temperatury otoczenia.
3. Zmiany kierowców mogą być dokonywane wyłącznie na przystankach końcowych linii.
1.3.5 Operator jest zobowiązany powiadomić pasażerów o planowanych zmianach w obowiązujących rozkładach jazdy wynikających z wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, poprzez rozmieszczenie ogłoszeń wewnątrz autobusów oraz na przystankach komunikacji miejskiej najpóźniej na 5 dni przed wprowadzeniem zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129322,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129322,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129322,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ARGOS Agata Miłostan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992355587
7.3.3) Ulica: J. Matejki 25/1
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "ARGOS" AGATA MIŁOSTAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129322,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSTRZYNA NAD ODRĄ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.