eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków"Modernizacja dróg powiatowych: Odc. nr1) "Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie Odc. nr2) "Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg powiatowych: Odc. nr1) „Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie Odc. nr2) „Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297435935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg powiatowych: Odc. nr1) „Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie Odc. nr2) „Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d148787-1d93-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062789/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg powiatowych: Odc. nr 1): „Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie”, Odc. nr 2): „Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1424424,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
„Modernizacja dróg powiatowych:
Odc. nr1) „Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie
Odc. nr2) „Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło”

- tj. odcinków nie stanowiących odrębnych części zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.

Przedmiot zamówienia przewiduje się do realizacji z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu „Polski Ład” Programu Inwestycji Strategicznych – dla którego Jednostką Dofinansowującą jest Prezes Rady Ministrów za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego

2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje modernizacje 2 n/w odcinków dróg o łącznej długości 1 650,00 mb:
Odcinek nr 1)
„Modernizacja drogi powiatowej nr 4407W w m. Porządzie”,
polegająca na przebudowie - modernizacji drogi powiatowej nr 4407W od skrzyżowania z drogą gruntową przy cmentarzu w m. Porządzie w kierunku Dalekie-Tartak/Nowa Wieś na odcinku o dł. 990,0 mb, gm. Rząśnik,
w zakresie robót branży drogowej.
Odcinek nr 2)
„Modernizacja drogi powiatowej nr 4401W w m. Długosiodło”
polegająca na przebudowie - modernizacji drogi powiatowej nr 4401W na odcinku o dł. 660, 00mb od skrzyżowania z DP 4402W w m. Długosiodło do skrzyżowania z ul. Podborze w m. Nowe Bosewo, gm. Długosiodło,
w zakresie robót branży drogowej.


Na Odcinku nr 1 przewidziano do wykonania m.in.:
 podbudowy i nawierzchnie jezdni o szer. 5,50 m, w tym:
w kilometrażu od km 0+000,00 do km 0+885,00
- podbudowa gr 10 cm z kruszywa łamanego 0/31.5 mm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr 4 cm KR3/4,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr 4 cm KR3/4
w kilometrażu od km 0+885,00 do km 0+900,00
- podbudowa zasadnicza gr 20cm na szer. 5.9m (przemieszanie istniejącego gruntu ze sfrezowanym asfaltem i wykonanie stabilizacji cementem by osiągnąć parametry mieszanki C3/4),
- warstwa wyrównawcza gr. do 5cm z kruszywa łamanego 0/31.5mm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm KR3/4,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm KR3/4,
 zjazdy z kruszywa,
 odtworzenie poboczy z kruszywa do szer. 0.8 m,
 odchwaszczenia i wyrównanie (podczyszczenie/odmulenie) rowów,
 oznakowanie pionowe.

Na Odcinku nr 2 przewidziano do wykonania m.in.:
 podbudowy i nawierzchnie jezdni o szerokości zmiennej tj.
w kilometrażu od km 0+000,00 do km 0+647,80 – o szer. 7,00 – 7,30 m,
w kilometrażu od km 0+647,80 do km 0+660,00 – o szer. 5,50 m,
w tym:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego gr. 2-5 cm – średnio 3,5 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm KR3/4
 zjazdy z kruszywa
 skrzyżowania z drogami gminnymi i zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego,
 ścinanie i uzupełnienie poboczy,
 odchwaszczenia i wyrównanie (podczyszczenie/odmulenie) rowów,
 oznakowanie pionowe i poziome.

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
 Roboty budowlane na Odcinku nr 1, w tym:
- roboty przygotowawcze i roboty ziemne, w tym roboty pomiarowe
- podbudowy
- nawierzchnia drogi
- pobocza (odtworzenie)
- zjazdy – roboty ziemne
- zjazdy – nawierzchnie zjazdów
- stała organizacja ruchu – roboty demontażowe
- stała organizacja ruchu – montaż znaków pionowych

 Roboty budowlane na Odcinku nr 2, w tym:
- roboty przygotowawcze i roboty ziemne, w tym roboty pomiarowe oraz ścięcie i uzupełnienie poboczy,
- zjazdy i skrzyżowania - podbudowy + nawierzchnie
- nawierzchnia drogi
- stała organizacja ruchu – roboty demontażowe
- stała organizacja ruchu – znaki pionowe i poziome

 Inne roboty, prace, czynności i obowiązki wynikające z projektu Umowy/Istotnych Postanowień Umowy, których koszt Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.

Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowych stanowiących załączniki do odrębnych dla każdego z odcinków zgłoszeń wykonania robót budowlanych zadań dokonanych do Starosty Powiatu Wyszkowskiego oraz zatwierdzonych projektów stałej organizacji ruchu.

4) Wspólny Słownik Zamówień:
45000000 -7 Roboty budowlane
45233120 -6 Roboty w zakresie budowy dróg

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ
a) Przedmiary robót,
b) Dokumentacja projektowa,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
d) Istotne Postanowienia Umowy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

6) Gwarancja i rękojmia
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 48 miesięcy).

7) Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia
kosztorysowe

8) Obowiązki Wykonawcy
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy

9) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy

10) Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia
Zgodnie z postanowieniami IPU/projektu Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1818181,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1907399,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1818181,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5680001394

7.3.3) Ulica: Kacice 76

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1818181,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.