Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BRD NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH NA DK78 W M. CZEKANÓW W WOJ. ŚLĄSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322586281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA BRD NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH NA DK78 W M. CZEKANÓW W WOJ. ŚLĄSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40323953-64d8-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.48 Poprawa brd na przejściu dla pieszych na DK78 w m. Czekanów w woj. śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 12.08.2022 r. Zamawiający wszczął w trybie podstawowym przewidzianym w art. 275 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Poprawa brd na przejściu dla pieszych na DK78 w m. Czekanów w woj. śląskim” (znak postępowania: O/KA.D-3.2411.20.2022) do którego nie wpłynęły żadne oferty, co zostało zawarte w informacji z otwarcia ofert w dniu 31.08.2022 r., dlatego w dniu 02.09.2022 r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp.
Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o możliwości zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp.
Pierwotne warunki zamówienia określone przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym przewidzianym w art. 275 ustawy Pzp (znak postępowania O.KA.D-3.2411.20.2022) nie zostają w istotny sposób zmienione i będę takie same w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-819d0218-1a36-11ed-acbd-46d0480cd9c4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2411.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141242,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w formule „Projektuj i Buduj”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
(a) opracowania dokumentacji formalnej, projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (zwanym dalej „PFU”) wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji – dalej zwanej „Dokumentacją projektową”,
(b) uzyskania wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów, niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszą umową oraz opisanych w PFU,
(c) wykonania z należytą starannością robót budowlanych dalej zwanych „Robotami” na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót,
(d) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej,
(e) zapewnienia, na polecenie Zamawiającego, alternatywnego źródła zasilania
w energię elektryczną dla budowanej infrastruktury w lokalizacjach wskazanych w PFU w przypadku braku możliwości pozyskania docelowego źródła energii elektrycznej od Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na dzień odbioru ostatecznego Robót. Wykonawca zapewni dostarczenie energii elektrycznej z alternatywnego źródła do czasu podpięcia docelowego źródła zasilania, lecz nie dłużej niż przez okres wskazany w Umowie tj. do 6 miesięcy licząc od dnia odbioru ostatecznego Robót (lecz nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy). Polecenie, o którym mowa wyżej, zostanie wydane przez Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru ostatecznego Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276254749, NIP: 6262508300
7.3.3) Ulica: PRZEMYSŁOWA 7
7.3.4) Miejscowość: BYTOM
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty przewiertowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZIR-W.SYLWESTRZAK I SPÓŁKA - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) w zakresie wskazanym w § 1 ust. 2 pkt a) – d) Umowy – w terminie: 3 miesięcy licząc od daty podpisania Umowy;
b) w zakresie wskazanym w § 1 ust. 2 pkt e) Umowy – do 6 miesięcy licząc od dnia odbioru ostatecznego Robót (lecz nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
- Dostawa mikrotomów
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
- Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego oraz elektrycznego - zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji okablowania strukturalnego, w budynku WNŚiT przy ul. Będzińskiej 39 w Sosnowcu
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.