Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386826/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9463301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f5f137d-3479-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026929/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu oznakowania poziomego na drogach powiatowych i ścieżkach rowerowych na terenie powiatu bydgoskiego.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową na drogach powiatowych i ścieżkach rowerowych powiatu bydgoskiego o szacunkowej powierzchni ca. 21.000 m2, w tym:
- odnowę istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową, o łącznej powierzchni ca. 20.000 m2
- wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową wraz z trasowaniem, o łącznej powierzchni ca. 1.000 m2 ,
b) wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego, termoplastycznego farbą drogową wraz z trasowaniem o łącznej powierzchni ca. 100 m2
3) Podany obmiar robót jest szacunkowy. Zamawiający dopuszcza modyfikację zakresu wskazanego w pkt. 2, na zasadach przewidzianych w Projektowanych postanowieniach umowy.
4) Zamawiający przyjmuje, że wykona min. 70% przewidzianych w pkt 2 szacunkowych wielkości obmiaru. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia do wskazanej wielkości Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostanie określony w zleceniach przekazanych Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej wraz z podaniem rodzaju robót, ich zakresu oraz dokładnej lokalizacji odcinka.
6) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób i przy zachowaniu określonych poniżej terminów :
a) ca. 70-80% powierzchni wskazanej w pkt. 2), zostanie zlecone Wykonawcy do realizacji po podpisaniu umowy jednorazowo- z jedno miesięcznym terminem realizacji,
b) pozostała do realizacji część zamówienia, zostanie zlecona Wykonawcy do realizacji, jednorazowo lub sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego,
do upływu terminu wynikającego z zawartej umowy. Zamawiający w zleceniu określi termin realizacji danego zakresu z zastrzeżeniem, że nie będzie on krótszy niż 1 tydzień od dnia przekazania zlecenia.
7) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym – łącznie na poziomie co najmniej 10% wszystkich pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań, zawarte są we wzorze umowy.
3. Opis wymagań zamawiającego:
1) Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załączonej do SWZ.
2) Wykonawca ma dysponować potencjałem technicznym gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w STWiORB.
3) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy szczegółowy obmiar robót z wyszczególnieniem gmin i poszczególnych dróg, na których prowadzone były roboty oraz podaniem ilości i rodzaju realizowanego przedmiotu zamówienia.
4) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
a) przedstawienia Zamawiającemu kopii projektu czasowej organizacji ruchu na szybko postępujące roboty,
b) zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z w/w projektem tymczasowej organizacji ruchu, obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami.
c) uporządkowania terenu po zakończeniu malowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228165,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228165,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741805847
7.3.3) Ulica: Warpalice 3A
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-340
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228165,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Woronicza - Spartańska.
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
- Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi.
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.