Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 9
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566689100
1.5.8.) Numer faksu: 566689101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zozbrodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dd1cf4-2eef-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241028/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa gazów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.251.11.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188412,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy” zgodnie z zapotrzebowaniem przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w zakresie i przedmiocie szczegółowo podanym w formularzu asortymentowym (załącznik nr 1A do SWZ) załączonym do Specyfikacji Warunków Zamówienia.2. Pakiet nr 1 – Dostawa różnych gazów medycznych wraz dzierżawą butli medycznych oraz zbiornika do ciekłego tlenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
4.5.5.) Wartość części: 124851,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Dostawa EntonoxuDostawa gazu medycznego typu Entonox lub równoważnego (równomolowa mieszanina gazów medycznych 50% N2O v/v oraz 50% O2 v/v), gazu medycznego argon, dzierżawa butli stalowych do gazów, dzierżawa butli do gazu Entonox lub równoważnego, dzierżawa zaworu dozującego posiadającego status wyrobu medycznego do butli z gazem Entonox lub równoważnym oraz posiadającego status wyrobu medycznego przewodu o długości 3m do zaworu do butli z gazem Entonox lub równoważnym; dostawa ustników jednorazowych posiadających status wyrobu medycznego do butli z gazem Entonox lub równoważnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe
4.5.5.) Wartość części: 46521,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ciekłego azotu do zbiornika wraz z dzierżawą zbiornika do jego przechowywania. Płatność według zużycia. Azot skroplony N2 liquid Nr CAS :7727-37-9, Nr WE :231-783-9. Dzierżawa zbiornika na ciekły azot przez okres 12 M-cy. Dostawa ciekłego azotu do zbiornika raz w miesiącu max 3 dni robocze. Zbiornik wysokociśnieniowy do przechowywania ciekłego azotu – charakterystyka i wymagania techniczne: Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze 18 bar, Pojemność netto: od 100 dm3 do 200 dm3 (litrów), W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje serwis techniczny zbiornika na azot ciekły w taki sposób aby zachować ciągłość jego bezawaryjnej pracy. W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania azotu ciekłego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego, co leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zapewni dokumentację techniczną zbiornika w języku polskim i przeszkoli z obsługi personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego. Jeżeli montaż zbiornika wymaga uczestnictwa Urzędu Dozoru Technicznego Wykonawca zapewnia odbiór i ponosi koszty odbioru UDT.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły
4.5.5.) Wartość części: 17040,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty złożone w postępowaniu odrzucono na podstawie: art. 226, ust. 1, pkt. 10), gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny oraz art. 226, ust. 1, pkt. 6), gdyż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2. gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty złożone w postępowaniu odrzucono na podstawie: art. 226, ust. 1, pkt. 10), gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny oraz art. 226, ust. 1, pkt. 6), gdyż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2. gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18986,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18986,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gomi Mirosław Opiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371369513
7.3.3) Ulica: Jabłoniecka 10
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18986,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gazów technicznych wraz z dzierżawą butli dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
- TR.262.9.2024. Roboty budowlane (...) pn. "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o."
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż maszyn i urządzeń górniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.