eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaDostawa gazów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 9

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566689100

1.5.8.) Numer faksu: 566689101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zozbrodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8dd1cf4-2eef-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241028/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa gazów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.251.11.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 188412,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy” zgodnie z zapotrzebowaniem przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w zakresie i przedmiocie szczegółowo podanym w formularzu asortymentowym (załącznik nr 1A do SWZ) załączonym do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Pakiet nr 1 – Dostawa różnych gazów medycznych wraz dzierżawą butli medycznych oraz zbiornika do ciekłego tlenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

4.5.5.) Wartość części: 124851,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Dostawa Entonoxu
Dostawa gazu medycznego typu Entonox lub równoważnego (równomolowa mieszanina gazów medycznych 50% N2O v/v oraz 50% O2 v/v), gazu medycznego argon, dzierżawa butli stalowych do gazów, dzierżawa butli do gazu Entonox lub równoważnego, dzierżawa zaworu dozującego posiadającego status wyrobu medycznego do butli z gazem Entonox lub równoważnym oraz posiadającego status wyrobu medycznego przewodu o długości 3m do zaworu do butli z gazem Entonox lub równoważnym; dostawa ustników jednorazowych posiadających status wyrobu medycznego do butli z gazem Entonox lub równoważnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe

4.5.5.) Wartość części: 46521,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ciekłego azotu do zbiornika wraz z dzierżawą zbiornika do jego przechowywania. Płatność według zużycia. Azot skroplony N2 liquid Nr CAS :7727-37-9, Nr WE :231-783-9. Dzierżawa zbiornika na ciekły azot przez okres 12 M-cy. Dostawa ciekłego azotu do zbiornika raz w miesiącu max 3 dni robocze. Zbiornik wysokociśnieniowy do przechowywania ciekłego azotu – charakterystyka i wymagania techniczne: Maksymalne dopuszczalne ciśnienie robocze 18 bar, Pojemność netto: od 100 dm3 do 200 dm3 (litrów), W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca gwarantuje serwis techniczny zbiornika na azot ciekły w taki sposób aby zachować ciągłość jego bezawaryjnej pracy. W przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni inne urządzenie do przechowywania azotu ciekłego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii. Zbiornik musi być zarejestrowany i podlegać okresowym przeglądom przez Urząd Dozoru Technicznego, co leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca zapewni dokumentację techniczną zbiornika w języku polskim i przeszkoli z obsługi personel odpowiedzialny ze strony Zamawiającego. Jeżeli montaż zbiornika wymaga uczestnictwa Urzędu Dozoru Technicznego Wykonawca zapewnia odbiór i ponosi koszty odbioru UDT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły

4.5.5.) Wartość części: 17040,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty złożone w postępowaniu odrzucono na podstawie: art. 226, ust. 1, pkt. 10), gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny oraz art. 226, ust. 1, pkt. 6), gdyż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2. gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty złożone w postępowaniu odrzucono na podstawie: art. 226, ust. 1, pkt. 10), gdyż zawiera błędy w obliczeniu ceny oraz art. 226, ust. 1, pkt. 6), gdyż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2. gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18986,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27864,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18986,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gomi Mirosław Opiela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371369513

7.3.3) Ulica: Jabłoniecka 10

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18986,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.