eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąCzęść I "Rozbudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Nakle nad Notecią (...) Część II "Budowa placu zabaw na działce 141/4 w Rozwarzynie (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I „Rozbudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Nakle nad Notecią (...)
Część II "Budowa placu zabaw na działce 141/4 w Rozwarzynie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/815833

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część I „Rozbudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Nakle nad Notecią (...)
Część II "Budowa placu zabaw na działce 141/4 w Rozwarzynie (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37241ae6-515f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 3 w Nakle nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

1.1.26 Budowa placu zabaw na działce 141/4 w Rozwarzynie dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205056,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66639,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Rozbudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Nakle nad Notecią dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych
z elementami profilaktyki uzależnień”.

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie dostawy i montażu 2 szt. urządzeń zabawowych dla placu zabaw zlokalizowanego na dz. 1806/13 obręb Nakło nad Notecią na istniejącym już placu zabaw zlokalizowanym przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3. Szczegółowy i kompletny opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, która została przygotowana na pełen zakres, natomiast zakres objęty niniejszym zamówieniem obejmuje:

1) dostawę i montaż 1 szt. zestawu zabawowego typu domek ze zjeżdżalnią „remiza strażacka”:
 wymagany minimalny skład zestawu: 1 szt. domku, 1 szt. zjeżdżalni, 1 szt. wejście wspinaczkowe/zjazd rurowy,
 wymiary: długość ok. 3,88 m, szerokość ok. 2,69 m, wysokość ok. 2,19 m
 powierzchnia zderzenia: ok 6,9 x 6,2 m,
 maksymalna wysokość upadku: ok 0,9 m,
 konstrukcja: elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo/stal nierdzewna, podesty i płyty ze sklejki antypoślizgowej, płyty z tworzywa HDPE/HPL, zjeżdżalnia – ślizg – stal nierdzewna, łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami, nakrętki kołpakowe
 kotwienie: urządzenie na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/20.
2) dostawę i montaż 1 szt. zestawu zabawowego typu huśtawka wagowa:
 wymiary: długość ok. 3,00 m, szerokość ok. 0,44 m, wysokość ok. 1,10 m
 powierzchnia zderzenia: ok 6,0 x 2,3 m,
 maksymalna wysokość upadku: ok 1,0 m,
 konstrukcja: elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo/stal nierdzewna, płyty z tworzywa HDPE/HPL, łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami, nakrętki kołpakowe
 kotwienie: urządzenie na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/20.

Uwaga! W przypadku ww. zadania, dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Ofertę należy przygotować zgodnie z zakresem opisanym w SWZ powyżej. Szczegółowy zakres robót budowlanych, został zawarty w załączonych do postępowania, dokumentacji technicznej i przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 29149,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II "Budowa placu zabaw na działce 141/4 w Rozwarzynie dla dzieci uczestniczących w programach edukacyjno-wychowawczych z elementami profilaktyki uzależnień”.

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie dostawy i montażu 1 szt. zestawu zabawowego dla placu zabaw zlokalizowanego na dz. nr 141/4 obręb Rozwarzyn, gmina Nakło nad Notecią. Szczegółowy i kompletny opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, która została przygotowana na pełen zakres, natomiast zakres objęty niniejszym zamówieniem obejmuje:
1) dostawę i montaż 1 szt. zestawu zabawowego wielofunkcyjnego:
 wymagany minimalny skład zestawu: 4 szt. wieży, 2 szt. daszku, 1 szt. przejście tunel rurowy, 1 szt. zjeżdżalni, 1 szt. pomost linowy, 1 szt. pomost ze stopniami, 1 szt. wejście wspinaczkowe, 2 szt. drabinka wejściowa, 2 szt. panel edukacyjny.
 wymiary: długość ok. 5,63 m, szerokość ok. 4,29 m, wysokość ok 3,40 m,
 powierzchnia zderzenia: ok 9,0 x 7,3 m,
 maksymalna wysokość upadku: ok 1,2 m,
 konstrukcja: elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo/stal nierdzewna, podesty i płyty ze sklejki antypoślizgowej, płyty z tworzywa HDPE/HPL, zjeżdżalnia – ślizg – stal nierdzewna, liny z rdzeniem stalowym z oplotem z polipropylenu, łączone poprzez plastikowe lub aluminiowe konektory łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami, nakrętki kołpaków, belki konstrukcyjne osłonięte deklami stalowymi wspawanymi do słupów,
 kotwienie: urządzenie na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/20.

Uwaga! W przypadku ww. zadania, dokumentacja techniczna obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. Ofertę należy przygotować zgodnie z zakresem opisanym w SWZ powyżej.
Szczegółowy zakres robót budowlanych, został zawarty w załączonych do postępowania, dokumentacji technicznej i przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 37490,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31192,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152064,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31192,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Steelcore Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922313490

7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31192,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.