Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00409705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2022/BZP 00436199/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Prostki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROSTKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 44B
1.5.2.) Miejscowość: Prostki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876112012
1.5.8.) Numer faksu: 876112079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@prostki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.prostki.pl/wiadomosci/10042/przetargi
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_prostki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oraz modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Prostki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46640d2-543e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000722/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa oraz modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Prostki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409705/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy oraz modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Prostki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Zadania:
Przebudowa drogi w miejscowości Kopijki.
Przebudowa drogi w miejscowości Cisy.
Przebudowa drogi w miejscowości Borki.
Część nr 2 - Zadania:
Przebudowa drogi w miejscowości Kurzątki.
Modernizacja drogi gminnej ul. Bojowników w miejscowości Bogusze.
Przebudowa drogi w miejscowości Żelazki.
Przebudowa drogi w miejscowości Kobylinek.
UWAGA:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujący sposób:
Części nr 1 zadania w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ (PFU).
Części nr 2 zadania w systemie wybuduj na podstawie załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ (Dokumentacja projektowa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania przetargowego, w odpowiedzi na złożone przez Wykonawcę w dniu 10.11.2022r. pytania do treści SWZ, Zamawiający udzielił odpowiedzi oraz przedłużył pierwotny termin składania ofert o 3 dni tj. z dnia 14.11.2022 na dzień 17.11.2022r. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 14.11.2022r zamieścił na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/ug_prostki Wyjaśnienia treści SWZ i Zmianę treści SWZ oraz Zmianę ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00436199/01 z dnia 2022-11-14. Jednocześnie nie został przedłużony termin składania ofert na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/ug_prostki do dnia 17.11.2022r. W związku z tym w dniu 14.11.2022r. o godzinie 11:00 platforma zakupowa zakończyła proces przyjmowania ofert i zablokowała możliwość składania ofert przez Wykonawców w okresie od 14.11.2022 do 17.11.2022r. W konsekwencji dwóch Wykonawców, którzy wpłacili wadium w postępowaniu straciło możliwość złożenia oferty. Z przyczyn opisanych powyżej należało unieważnić postępowanie przetargowe.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.