Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00323759/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00345714/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie etapu II robót budowlanych zadania: Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie etapu II robót budowlanych zadania: Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f848d1c0-27c0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.42 Wykonanie Etapu II robót budowlanych zadania: " Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/38/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 612067,62
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu II robót budowlanych zadania: Kompleksowa przebudowa dachu CePeK przy ul. Podskarbińskiej 2.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie opisane w dokumentacji technicznej jako zakres/część B, który składa się w szczególności z:
1) wymiana okien dachowych nad salą klubową;
2) naprawa izolacji ściany fundamentowej – sala klubowa w przyziemiu,
3) wykończenie wewnętrzne ścian – sala klubowa w przyziemiu,
4) wykończenie wewnętrzne sufitu – sala klubowa w przyziemiu,
5) wymiana warstw stropodachu nad salą klubową,
6) przesadzenie 4 drzew.
3. Zamawiający informuje, że prace dotyczą budynku czynnego i budynek Centrum Promocji Kultury nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować i zabezpieczyć roboty by nie zakłócać funkcjonowania obiektu, w sposób niedezorganizujący i nieutrudniający pracy pozostałej części budynku. Roboty powodujące: hałas (kucie, wiercenie, szlifowanie), wibracje, zapylenie lub zanieczyszczenie powietrza substancjami toksycznymi, muszą być prowadzone wyłącznie po godzinach pracy Centrum Promocji Kultury lub w dni wolne od pracy oraz w ścisłym uzgodnieniu z Użytkownikiem.
4. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do wykonania nowych nasadzeń roślin w przypadku ich uschnięcia.
5. Zakres robót określa dokumentacja projektowa (zakres/część B) wraz z przedmiarami robót i opisem przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ.
6. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2022 poz. 1510 ze. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności związane z m.in.: z robotami dachowymi, robotami izolacyjnymi.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – Załącznik nr 9 do SWZ.
7. Wykonawca ma możliwość (zaleca się, nieobowiązkowa) przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej, aby sprawdzić zgodność załączonej do SWZ dokumentacji projektowej z faktycznym stanem i warunkami terenowymi.
W celu umówienia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga – południe przy ul. Podskarbińskiej 2, tel. (22) 277-08-20, e-mail: sekretariat@cpk.art.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1120000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1304485,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1120000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOM-DACH Sp. z o.,o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOM DACH Tomasz Śliwowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582386810
7.3.3) Ulica: Brata Zeno
7.3.4) Miejscowość: Myszyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 07-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego M4 - w rejonie ul. Darzyborskiej w Poznaniu
- Sukcesywne prace remontowe, wykonywane w miarę zgłaszanych potrzeb w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce.
- przebudowa sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Tarnowie Podgórnym
- "Wymiana naświetli dachowych wraz z dokonaniem przeglądu serwisowego pokrycia dachowego oraz wykonaniem miejscowych napraw pokrycia dachowego hali sportowej"
- Termomodernizacja Budynku Użyteczności Publicznej w Gminie Ślemień - Urząd Gminy Ślemień - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.