Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345881/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2023 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2023 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c044bb-3269-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345881/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1574969,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 1 – USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2023 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG W GARNIZONIE ELBLĄG, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Elbląg będącego na zaopatrzeniu 21WOG2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2016, poz. 2062 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2020 r., poz.2213), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.536), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1657).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 633 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Elbląg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu;
- Pułk Wsparcia Dowodzenia DWD P-W w Elblągu;
- Dowództwo Wielonarodowej Dywizji Północny-Wschód w Elblągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Elblągu;
- Wojskowa Komenda Uzupełnień w Elblągu;
- Orkiestra Wojskowa w Elblągu;
- Pracownia Psychologiczna w Elblągu;
- 16 pułk logistyczny w Elblągu;
- Oddział Żandarmerii Wojskowej w Elblągu;
- 2dplot 15 pułku przeciwlotniczego w Elblągu;
- Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu;
- Parafia Wojskowa w Elblągu.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Elblągu.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego, udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych i wystawi dodatkowe zaświadczenie lekarskie, wymagane przez Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP, RODZAJ BADANIA, JM, ILOŚĆ SZACUNKOWA:
1 Morfologia szt. 4000
2 OB szt. 20
3 Glukoza szt. 200
4 Cholesterol szt. 200
5 HDL szt. 200
6 LDL szt. 20
7 TG szt. 20
8 Kreatynina szt. 20
9 Mocznik szt. 20
10 ALAT szt. 100
11 ASPAT szt. 100
12 Mocz badanie na posiew szt. 50
13 Mocz badanie ogólne szt. 4000
14 VDRL szt. 20
15 HBsAg szt. 20
16 HCV szt. 20
17 CRP szt. 20
18 GGTP szt. 20
19 Koproporfiryna w moczu szt. 50
20 Kał na nosicielstwo szt. 50
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 100
22 Konsultacja neurologiczna szt. 200
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 200
24 Audiogram z opisem szt. 200
25 Konsultacja okulistyczna szt. 200
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 100
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 300
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 200
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 200
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Badania profilaktyczne pracowników ochrony zabezpieczenia fizycznego. szt. 20
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 50
40 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 50
41 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne –zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 4000
42 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 50
43 Udział lekarza w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy godz.
pracy 25
44 Konsultacja psychologiczna szt. 1
45 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne szt. 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 757503,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 2 – USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2023 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG W GARNIZONIE BRANIEWO, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonie Braniewo będącego na zaopatrzeniu 21WOG2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2016, poz. 2062 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2020 r., poz.2213), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.536), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1657).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 633 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Braniewo do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Braniewie;
- 9 Brygada Kawalerii Pancernej w Braniewie;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Braniewie;
- Regionalne Centrum Informatyki w Braniewie;
- 8 batalion radiotechniczny w Braniewie;
- Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej w Braniewie;
- 6 Ośrodek Radioelektroniczny w Braniewie;
- 43 batalion lekkiej piechoty w Braniewie.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Braniewie lub w obrębie do 50 km od Braniewa.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP, RODZAJ BADANIA, JM, ILOŚĆ SZACUNKOWA:
1 Morfologia szt. 2500
2 OB szt. 20
3 Glukoza szt. 400
4 Cholesterol szt. 400
5 HDL szt. 400
6 LDL szt. 20
7 TG szt. 20
8 Kreatynina szt. 50
9 Mocznik szt. 20
10 ALAT szt. 300
11 ASPAT szt. 300
12 Mocz badanie na posiew szt. 20
13 Mocz badanie ogólne szt. 2500
14 VDRL szt. 20
15 HBsAg szt. 20
16 HCV szt. 20
17 CRP szt. 20
18 GGTP szt. 20
19 Koproporfiryna w moczu szt. 50
20 Kał na nosicielstwo szt. 20
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 50
22 Konsultacja neurologiczna szt. 50
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 300
24 Audiogram z opisem szt. 300
25 Konsultacja okulistyczna szt. 300
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 50
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 300
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 100
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 300
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 50
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 50
40 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 2500
41 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 30
42 Udział lekarza w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy godz.
pracy 25
43 Konsultacja psychologiczna szt. 1
44 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne szt. 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 359042,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 3– USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2023 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG W GARNIZONIE MORĄG, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych w Garnizonie Morąg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2016, poz. 2062 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2020 r., poz.2213), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.536), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1657).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 633 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Morąg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Morągu;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Morągu;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Morągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Morągu;
- 42 batalion lekkiej piechoty w Morągu.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Morągu lub w obrębie do 60 km od Morąga.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP, RODZAJ BADANIA, JM, ILOŚĆ SZACUNKOWA:
1 Morfologia szt. 800
2 OB szt. 20
3 Glukoza szt. 300
4 Cholesterol szt. 300
5 HDL szt. 300
6 LDL szt. 20
7 TG szt. 20
8 Kreatynina szt. 20
9 Mocznik szt. 20
10 ALAT szt. 200
11 ASPAT szt. 200
12 Mocz badanie na posiew szt. 50
13 Mocz badanie ogólne szt. 800
14 VDRL szt. 20
15 HBsAg szt. 20
16 HCV szt. 20
17 CRP szt. 20
18 GGTP szt. 20
19 Koproporfiryna w moczu szt. 100
20 Kał na nosicielstwo szt. 50
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 50
22 Konsultacja neurologiczna szt. 1
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 350
24 Audiogram z opisem szt. 350
25 Konsultacja okulistyczna szt. 300
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 100
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 350
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 300
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 300
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 10
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 10
40 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 800
41 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 10
42 Udział lekarza w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy godz.
pracy 10
43 Konsultacja psychologiczna szt. 1
44 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 307507,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 4– USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2023 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG W GARNIZONIE BARTOSZYCE, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonie Bartoszyce będącego na zaopatrzeniu 21WOG2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2016, poz. 2062 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2020 r., poz.2213), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.536), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1657).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 633 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Bartoszyce do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bartoszycach;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Bartoszycach;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Bartoszycach;
- Regionalne Centrum Informatyki w Bartoszycach.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Bartoszycach lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie
z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rak własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okulistycznych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich
w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP, RODZAJ BADANIA, JM, ILOŚĆ SZACUNKOWA:
1 Morfologia szt. 450
2 OB szt. 15
3 Glukoza szt. 150
4 Cholesterol szt. 150
5 HDL szt. 150
6 LDL szt. 15
7 TG szt. 15
8 Kreatynina szt. 15
9 Mocznik szt. 15
10 ALAT szt. 75
11 ASPAT szt. 75
12 Mocz badanie na posiew szt. 15
13 Mocz badanie ogólne szt. 450
14 VDRL szt. 15
15 HBsAg szt. 15
16 HCV szt. 15
17 CRP szt. 15
18 GGTP szt. 15
19 Koproporfiryna w moczu szt. 15
20 Kał na nosicielstwo szt. 15
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 150
22 Konsultacja neurologiczna szt. 150
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 150
24 Audiogram z opisem szt. 150
25 Konsultacja okulistyczna szt. 150
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 75
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 225
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 2
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 150
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 2
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 2
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 2
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 2
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 150
35 RTG kręgosłupa szt. 2
36 TK kręgosłupa szt. 2
37 USG jamy brzusznej szt. 2
38 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 30
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 30
40 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 150
41 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 30
42 Udział lekarza w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy Godz. pracy 10
43 Konsultacja psychologiczna szt. 2
44 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne Szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 150915,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783104467
7.3.3) Ulica: ul. Komeńskiego nr 35
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRANIEWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821487023
7.3.3) Ulica: ul. Stefczyka nr 11
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Nazwa i adres podwykonawcy:
DIAGNOSTYKA S.A., 31-864 Kraków, ul. Życzkowskiego 16
2) Zakres zamówienia:
BADANIA LABORATORYJNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783104467
7.3.3) Ulica: ul. Komeńskiego nr 35
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL MIEJSKI ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRANIEWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821487023
7.3.3) Ulica: ul. Stefczyka nr 11
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Nazwa i adres podwykonawcy:
DIAGNOSTYKA S.A., 31-864 Kraków, ul. Życzkowskiego 16
2) Zakres zamówienia:
BADANIA LABORATORYJNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;
Część zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;
Część zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;
Część zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
- Dostawa środków opatrunkowych dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na okres od dnia podpisania umowy do 06.12.2026r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej podgrzewania murawy dla stadionu przy ul. Agrykola w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. dolnośląskie"
- Usługi medycyny pracy dla pracowników/funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Warszawie
- Usługi z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowe pakiety medyczne dla pracowników FINA.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- Zakup usług medycznych dla pracowników Radia Wrocław S.A.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.