Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej oraz wojewódzkiej – ul. Łąkowej w Karczemkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kartuska 13
1.5.2.) Miejscowość: Szemud
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szemud.pl/rejestr-rok-2022-zamowien-publicznych-upzp.html?1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej oraz wojewódzkiej – ul. Łąkowej w Karczemkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626ed05d-4a28-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038400/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Przebudowa drogi gminnej oraz wojewódzkiej - ul. Łąkowej w Karczemkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1460748,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakresem inwestycji objęta jest przebudowa/rozbudowa dróg gminnych – ul. Łąkowej
i ul. Granitowej oraz fragmentu drogi wojewódzkiej nr 218 – ul. Gdańskiej w miejscowości Karczemki, gmina Szemud.
Zakres inwestycji:
1) Etap Ia
Przebudowa DW nr 218 – ul. Gdańskiej, przewiduje wykonanie robót na odcinku o długości
71,0 m, w tym: wzdłuż odcinka ulicy odtworzenie chodnika dla pieszych po jednej stronie (długość chodnika około 49,0 m, szerokość: 2,0 m, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm), budowę dwuetapowego przejścia dla pieszych z wyspą rozdzielającą z kostki betonowej o grubości 8 cm, budowę połączenia drogi wojewódzkiej,
ul. Gdańskiej z drogą gminną, ul. Granitową, budowę oświetlenia przejść dla pieszych
z zastosowaniem słupów z wysięgnikami – 2 kpl z zastosowaniem opraw led 72 oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej. Szerokość pasa ruchu w miejscu poszerzenia (przejścia dla pieszych): 3,50 m, nawierzchnia: warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 śr. gr. 8 cm.
2) Etap Ib
Przebudowa/rozbudowa dróg gminnych: ul. Łąkowej – od km 0+000,00 do km 0+200,00 oraz ul. Granitowej – od km 0+000,00 do km 0+061,00: budowa nawierzchni asfaltowej (warstwa ścieralna z mieszanki betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 gr. 4 cm, warstwa wiążąca
z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 gr. 8 cm, przekrój uliczny 1/2, szerokość drogi
5,0 m oraz 5,50 m), budowa wyniesionych skrzyżowań z kostki betonowej o grubości 8 cm, budowa oświetlenia i kanalizacji deszczowej oraz budowa chodnika dla pieszych po jednej stronie o szerokości 2,0 m, przejść dla pieszych i zjazdów na drogi i do posesji.
2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla każdego zadania; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").
3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekty zagospodarowania terenu, projekty wykonawcze, PSOR, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1798260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1798260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Cygert Julita
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922059542
7.3.3) Ulica: ul. Swierkowa 6
7.3.4) Miejscowość: Gowidlino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-341
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JULITA CYGERT Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
JULITA CYGERT Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1798260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZEMUD
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 1 Meble
- "Sukcesywne dostawy materiałów do mechanicznej stabilizacji gruntów oraz budowy i remontu dróg gminnych na terenie Gminy Szemud z podziałem na części"
więcej: przetargi SZEMUD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.