eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePoprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Starachowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.7.) Numer telefonu: 276-09-00

1.4.8.) Numer faksu: 276-09-02

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439595

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00406717

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Cześć I Poprawa efektywności energetycznej;
Roboty remontowo budowlane w ZSZ nr 1
- Zakres planowanych prac przewidzianych dla budynku szkoły, bursy, łącznika oraz hali sportowej:
- Wymiana posadzek na wszystkich kondygnacjach, z wyłączeniem hali sportowej,
-Docieplenie stropów lub stropodachów oraz wymiana pokrycia dachowego, wraz wymianą rynien i rur spustowych, remont kominów,
- Wymianę instalacji odgromowej,
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, kontakty) oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne,
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- Wykonanie instalacji wody bytowej i p.poż. wraz z rozdziałem na poszczególne obiekty,
- Modernizacja instalacji c.o. wraz z rozdziałem na poszczególne obiekty,
- Remont kompletnej instalacji sanitarnej wraz z modernizacją istniejących pomieszczeń sanitariatów,
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- Malowanie pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni,
- Wykonanie nowego ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z demontażem istniejącego ocieplenia, wraz z wykonaniem prac towarzyszących dla budynku szkoły,

- Zakres planowanych prac dotyczących WYŁĄCZNIE budynku bursy:
- Wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian piwnicznych oraz fundamentowych,
- Remont studni doświetlających,
- Wykonanie nowego ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z demontażem istniejącego ocieplenia,
- Wymiana stolarki okiennej (wraz z parapetami zewnętrznymi) i drzwiowej (zewnętrznej),
- Remont istniejących balkonów (ocieplenie wraz z wymianą wykończania i balustrady),
Uwaga!
Zamawiający rezygnuje z wykonania części termomodernizacji budynków: hali sportowej i łącznika, wymiany okien w budynku szkoły, wykonania kanalizacji deszczowej, posadzki i wentylacji mechanicznej na hali sportowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.


Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania
https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.8.2024 pn: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach" - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.

Po zmianie:
Cześć I Poprawa efektywności energetycznej; obejmującego swym zakresem

Roboty remontowo budowlane w ZSZ nr 1
Zakres planowanych prac przewidzianych dla budynku szkoły, bursy, łącznika oraz hali sportowej:
Wymiana posadzek na wszystkich kondygnacjach, z wyłączeniem hali sportowej,
Docieplenie stropów lub stropodachów oraz wymiana pokrycia dachowego, wraz wymianą rynien i rur spustowych, remont kominów,
Wymianę instalacji odgromowej,
Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, kontakty) oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne,
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
Wykonanie instalacji wody bytowej i p.poż. wraz z rozdziałem na poszczególne obiekty,
Modernizacja instalacji c.o. wraz z rozdziałem na poszczególne obiekty,
Remont kompletnej instalacji sanitarnej wraz z modernizacją istniejących pomieszczeń sanitariatów,
Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
Malowanie pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni,
Wykonanie nowego ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z demontażem istniejącego ocieplenia, wraz z wykonaniem prac towarzyszących dla budynku szkoły,

Zakres planowanych prac dotyczących WYŁĄCZNIE budynku bursy:
Wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian piwnicznych oraz fundamentowych,
Remont studni doświetlających,
Wykonanie nowego ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z demontażem istniejącego ocieplenia,
Wymiana stolarki okiennej (wraz z parapetami zewnętrznymi) i drzwiowej (zewnętrznej),
Remont istniejących balkonów (ocieplenie wraz z wymianą wykończania i balustrady),
Uwaga!
Zamawiający rezygnuje z wykonania części termomodernizacji budynków: hali sportowej i łącznika, wymiany okien w budynku szkoły, wykonania kanalizacji deszczowej, posadzki i wentylacji mechanicznej na hali sportowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.


Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania
https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.8.2024 pn: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach" - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część II Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach”.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku ZSZ nr 1 w Starachowicach".
Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, zwany również Nadzorem Inwestorskim, będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o dokumentację projektową będącą załącznikiem do tego postępowania. W ramach usługi Nadzór Inwestorski winien zapewnić nadzór nad realizacją robót budowlanych, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania aż po rozliczenie zadania oraz nadzór w okresie gwarancji i rękojmi.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania
https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.8.2024 pn: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach" - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku ZSZ nr 1 w Starachowicach".

Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu, zwany również Nadzorem Inwestorskim, będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o dokumentację projektową będącą załącznikiem do tego postępowania. W ramach usługi Nadzór Inwestorski winien zapewnić nadzór nad realizacją robót budowlanych, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania aż po rozliczenie zadania oraz nadzór w okresie gwarancji i rękojmi.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania
https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.8.2024 pn: "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach" - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Dla części I:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00* zł brutto.

- wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy / robót, przy co najmniej jednej realizacji roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00* zł brutto, zawierającej w swoim zakresie budowę, przebudowę lub remont budynku - kierownik budowy,

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

Dla części II: wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
Inspektorem nadzoru - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej realizacji roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż
1 000.000,00* zł brutto związaną z budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku.

Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

UWAGA:
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.

Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Dla części I:
- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00* zł brutto.

- wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy / robót, przy co najmniej jednej realizacji roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00* zł brutto, zawierającej w swoim zakresie budowę, przebudowę lub remont budynku - kierownik budowy,

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

Dla części II: wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
Inspektorem nadzoru - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego przy co najmniej jednej realizacji roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00* zł brutto związaną z budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku.

Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.

UWAGA:
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
dla części I, II - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;
W zakresie części I - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.;

Po zmianie:
dla części I, II - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; W zakresie cześci I - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.;

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Wypełniony formularz oferty, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne (jeżeli dotyczy),
Do oferty winny być załączone:
1) Wypełnione oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczeń, według wzoru stanowiących załączniki do SWZ.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Oświadczenie o którym mowa w pkt 6.5 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby.
6) potwierdzenie wniesienia wadium – dotyczy części I.
7) kosztorys ofertowy- dotyczy części I.

Po zmianie:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z SWZ pkt 8 dla części I; Kosztorys ofertowy na roboty budowlane dla częsci I;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 - 70 000.00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 1158,ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Santander Bank Polska S.A., o numerze 98 1090 2590 0000 0001 4730 6798 w tytule: Znak Postępowania ZP.272.8.2024 Wadium w przetargu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Starachowicach” – Część I . Dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium dla części I określa SWZ

Po zmianie:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 70 000.00 PLN

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-01 09:00

Po zmianie:
2024-08-12 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-01 11:00

Po zmianie:
2024-08-12 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-30

Po zmianie:
2024-09-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.