Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366883/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu fotograficznego dla Muzeum Narodowym w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524049578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu fotograficznego dla Muzeum Narodowym w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f649b21-4281-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028621/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu fotograficznego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/D/5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cyfrowych aparatów fotograficznych wraz z obiektywem (1 zestaw)1.1 Aparat cyfrowy
a) wielkość matrycy minimum 32 mm x 43 mm
b) rozdzielczość minimum 100 Mpx
c) matryca CMOS
d) wizjer OLED
- o przekątnej minimum 3’’
- o rozdzielczości minimum 2.3 mln punktów
e) możliwość rejestracji obrazu z przesunięciem matrycy metodą pixel shift Multi-Shot
f) w korpusie aparatu bagnetowe mocowanie obiektywów
g) uszczelnienie korpusu na pył i wilgoć - na podstawie karty producenta
h) 2 sztuki
1.2 Obiektyw dedykowany do aparatu
Wymagane parametry obiektywu:
a) mocowanie bagnetowe współpracujące z korpusem do wyżej wymienionych korpusów aparatów
b) ogniskowa 110 mm, jasność obiektywu F1:2
c) zakres przysłon minimum F2-F22
d) współpraca z korpusem aparatu w trakcie automatycznego ustawiania ostrości
e) uszczelnienie korpusu na pył i wilgoć - na podstawie karty producenta
f) 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa błyskowych zestawów oświetleniowych – (4 zestawy)2.1 generator zasilający o mocy minimum 3200 Ws, - 4 sztuki
2.2 dedykowana głowica błyskowa o nie mniejszej mocy jak generator z przewodem łączącym lampę z generatorem o długości minimum 4 metry - 4 sztuki
2.3 dedykowana czasza o kącie świecenia 60 stopni - 4 sztuki
2.4 zestaw filtrów polaryzacyjnych do fotografii w technice polaryzacji krzyżowej składający się z polaryzacyjnych filtrów foliowych o wymiarach nie mniejszych niż 430 mm x 430 mm - 8 sztuk,
2.5 filtr polaryzacyjny o średnicy mocowania M 37x 0,75 mm - 1 sztuka
2.6 filtr polaryzacyjny o średnicy mocowania , M 40,5 x 0,75 mm - 1 sztuka
2.7 filtr polaryzacyjny o średnicy mocowania M 43 x 0,75 mm - 1 sztuka
2.8 filtr polaryzacyjny o średnicy mocowania M 49 x 0,75 mm - 1 sztuka
2.9 fotograficzny statyw do oświetlenia o wysokości minimum 360 cm, udźwig minimum 9 kg - 4 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 108450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa korpusu aparatu mieszkowego TILT/SHIFT, na szynie wraz z obiektywami do korpusu TILT/SHIFT i płytką mocującą (1 zestaw)3.1 Korpus aparatu mieszkowego, na szynie. Przedni standard z funkcją pochyłu i obrotu, tylny standard z funkcją SHIFT (w obu kierunkach), oferujący możliwość podłączenia poprzez wymienne adaptery różnych aparatów cyfrowych - bezlusterkowych, lustrzanek DSLR, średnioformatowych oraz przystawek cyfrowych. Możliwość montowania do przedniego standardu różnych typów obiektywów poprzez wymienne płytki z bagnetami lub gwintami.
3.2 Adapter do mocowania aparatu Sony z bagnetem typu E (aparat w posiadaniu zamawiającego)
3.3 obiektyw 1 zamontowany na dedykowanej płytce obiektywowej
- ogniskowa 80 mm
- jasność obiektywu minimum F4
- pole obrazowe minimum 85 mm
3.4 obiektyw 2 zamontowany na dedykowanej płytce obiektywowej
- ogniskowa 120 mm
- jasność obiektywu minimum F5,6
- pole obrazowe minimum 100 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 29100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu do reprodukcji i fotografowania obiektów w technice składania ostrości (focus stacking) (1 zestaw)4.1 Mieszek do reprodukcji, z ustawieniem ostrości za pomocą silnika krokowego, wraz ze sterownikiem.
4.2 adapter umożliwiający przesuw aparatu w polu obrazowym obiektywu „przesunięcie/shift”
4.3 adapter do mocowania aparatu Sony E (aparat w posiadaniu zamawiającego)
4.4 adapter do mocowania obiektywu V 38mm płaski
4.5 adapter do mocowania obiektywu V 38mm zagłębiony
4.6 adapter do obiektywu z mocowaniem Copal-0 zagłębiony
4.7 adapter do obiektywu z mocowaniem Copal-0 płaski
4.8 adapter do obiektywu z mocowaniem M39mm
pozycje 4.2 - 4.8 są kompatybilne z poz 4.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aology Ewa Bucoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6871974346
7.3.3) Ulica: Przemyska
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138313,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138313,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138313,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKANDALSKI PIOTR RYDZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6090024845
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138313,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35793,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35793,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35793,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKANDALSKI PIOTR RYDZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6090024845
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35793,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKANDALSKI PIOTR RYDZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 6090024845
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Dostawa oprogramowania naukowo-badawczego dla Politechniki Gdańskiej
- obsługa 12 szaletów publicznych całorocznych, sezonowych i samoobsługowych w roku 2025.
- ochrona imprez rekreacyjnych organizowanych przez GAK .
- Nadzory inwestorskie branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) i teletechnicznej (Cz. III) w ramach zadania Wykonanie systemu schładzania budynków ZUS w Gdyni, Tczewie, Kartuzach i Kościerzynie
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu Teta na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
więcej: Sprzęt fotograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.