eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo,,Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Bys³awiu"



Og³oszenie z dnia 2023-10-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Bys³awiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Bys³awiu”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84c2f57c-68c1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00439742

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00029619/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Lubiewie i Bys³awiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84c2f57c-68c1-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne
1) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych
z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: ug.glazik@lubiewo.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)

1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2) Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie
z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
4) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3. Z³o¿enie oferty
3) Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lubiewo
z siedzib± przy ul. Hallera, 89-526 Lubiewo; tel. 52 33 493 10, e-mail: ug@lubiewo.pl;
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e
siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych
poprzez e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1
ustawy;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74
ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do
realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany
przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach
ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 1 pn.: ,,Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Lubiewie”

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szko³y Podstawowej
w Lubiewie.
2. Zadanie bêdzie realizowane w Szkole Podstawowej w Lubiewie przy ul. Wojska Polskiego 16.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) termomodernizacjê ¶cian w budynku g³ównym i sali gimnastycznej
z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
b) termomodernizacjê i wymianê pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na budynku g³ównym,
c) termomodernizacjê i remont pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i wykonania instalacji odgromowej na sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
d) wymianê czê¶ci stolarki okiennej i parapetów zewnêtrznych
i wewnêtrznych budynku g³ównym i sali gimnastycznej
z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
e) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej przy budynku g³ównym i sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-dydaktycznym,
f) wykonanie iniekcji ciek³okrystalicznej zabytkowego fragmentu szko³y wraz z izolacja pionowa fragmentu,
g) demonta¿ starych pieców i monta¿ nowych pieców gazowych w uk³adzie kaskadowym wraz z dostosowaniem instalacji c.o i wod.-kan. do potrzeb instalacji nowych kot³ów oraz szkolenie obs³ugi.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±cej Za³±cznik nr 10 do SWZ przedmiarze robót, stanowi±cym Za³±cznik nr 12 do SWZ oraz zestawieniu stolarki okiennej, stanowi±cym Za³±cznik nr 14 do SWZ.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne
45321000-3 Izolacja cieplna
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 Instalowanie kot³ów
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium:
Dotyczy Czê¶ci nr 1 i 2:
A - cena (brutto) – 60%
B - okres gwarancji jako¶ci– 40%
3. Sposób oceny ofert:
A/ Kryterium ³±cznej ceny brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Cena oferowana najni¿sza
A = --------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej

B/ Kryterium okresu gwarancji jako¶ci
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Okres gwarancji oferty badanej w miesi±cach
B = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
Najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród badanych ofert
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy.
Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wynosz±cego wiêcej ni¿ 60 miesiêcy oceniona bêdzie warto¶æ 60 miesiêcy.
Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesi±ce zostan± odrzucone.
UWAGA! W przypadku nie wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje okres gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ.
Okres gwarancji liczony bêdzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:
P (punkty) = A+B
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 2 pn.: ,,Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Bys³awiu”

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Bys³awiu wraz z dostaw± i monta¿em instalacji fotowoltaicznej.
2. Zadanie bêdzie realizowane w Szkole Podstawowej w Bys³awiu przy ul. Kwiatowej 9.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) termomodernizacjê ¶cian i docieplenie coko³u na budynku g³ównym,
b) izolacjê ciepln± stropodachu i poddaszy oraz wymianê elementów orynnowania i obróbek blacharskich na budynku g³ównym,
c) termomodernizacjê i wymianê pokrycia dachu wraz z elementami orynnowania, obróbek blacharskich i instalacj± odgromow± na ³±czniku i sali gimnastycznej,
d) wymianê czê¶ci stolarki okiennej i parapetów zewnêtrznych i wewnêtrznych
w budynku g³ównym,
e) monta¿ ,,oddzielenia” klatki schodowej i holu w budynku g³ównym,
f) monta¿ rolet zewnêtrznych w kolorze bia³ym na czê¶ci okien w budynku g³ównym,
g) monta¿ wy³azu dachowego na budynku g³ównym,
h) wykonanie nowej opaski z kostki brukowej przy budynku g³ównym,
i) demonta¿ starego pieca i monta¿ nowego pieca na pellet w uk³adzie kaskadowym (przy³±czenie do istniej±cego zasobnika z pelletem) wraz dostosowaniem instalacji c.o i wod.-kan. do potrzeb instalacji nowego kot³a, szkolenie obs³ugi,
j) monta¿ instalacji fotowoltaicznej wraz ze szkoleniem obs³ugi.

UWAGA!
Przedmiot zamówienia nie obejmuje: wymiany pokrycia dachu i wykonania instalacji odgromowej na budynku g³ównym, termomodernizacji ¶cian
i wymiany parapetów na ³±czniku i sali gimnastycznej oraz wykonania opaski przy ³±czniku i sali gimnastycznej, jak wskazano w Za³±czniku nr 9 Dokumentacja projektowa - Czê¶æ nr 2.

4. Wykonanie dostawy i monta¿u zestawu fotowoltaicznego wraz
z pod³±czeniem, sprawdzeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instrukta¿u u¿ytkowników, potwierdzone zostanie protoko³em podpisanym przez Przedstawiciela Zamawiaj±cego, Wykonawcê oraz osobê posiadaj±c± certyfikat instalatora OZE lub posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej, przy udziale U¿ytkownika.
5. Wykonawca jest zobowi±zany do dokonania niezbêdnego zg³oszenia przy³±czenia instalacji fotowoltaicznej w lokalnym Zak³adzie Energetycznym.
6. Wykonawca jest zobowi±zany do konfiguracji falownika, tj. po³±czenie
z sieci± internet w celu monitorowania zdalnie produkcji energii, korzy¶ci ekologicznych i kontroli pracy instalacji fotowoltaicznej.
7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 9 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowi±cej Za³±cznik nr 11 do SWZ, przedmiarze robót, stanowi±cym Za³±cznik do nr 13 do SWZ oraz zestawieniu stolarki okiennej, stanowi±cym Za³±cznik nr 15 do SWZ.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne
45321000-3 Izolacja cieplna
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45331110-0 Instalowanie kot³ów
45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium:
Dotyczy Czê¶ci nr 1 i 2:
A - cena (brutto) – 60%
B - okres gwarancji jako¶ci– 40%
3. Sposób oceny ofert:
A/ Kryterium ³±cznej ceny brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Cena oferowana najni¿sza
A = --------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej

B/ Kryterium okresu gwarancji jako¶ci
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
Okres gwarancji oferty badanej w miesi±cach
B = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
Najd³u¿szy okres gwarancji spo¶ród badanych ofert
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy.
Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wynosz±cego wiêcej ni¿ 60 miesiêcy oceniona bêdzie warto¶æ 60 miesiêcy.
Oferty z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 miesi±ce zostan± odrzucone.
UWAGA! W przypadku nie wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje okres gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ.
Okres gwarancji liczony bêdzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:
P (punkty) = A+B
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2. Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt 1, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
1) Czê¶æ nr 1:
a) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana
z za³±czeniem dowodu okre¶laj±cego, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie,
b) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
i kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych,
lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci,
2) Czê¶æ nr 2:
a) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana
z za³±czeniem dowodu okre¶laj±cego, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie,
b) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
i kierownikiem robót, posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych,
lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci,
c) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± certyfikat instalatora OZE wynikaj±cy z art. 136 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych ¼ród³ach energii (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1436
z pó¼n. zm.) lub posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie zgodnie
z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – zgodnie
z Za³±cznikiem nr 2A do SWZ;
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
- w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2B do SWZ;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy);
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów (je¿eli dotyczy).
6) dokument potwierdzaj±cy wp³acenie lub wniesienie wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100) dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z pó¼n. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy Koronowo O/Lubiewo 46 8144 0005 2008 0080 1270 0032. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu przyjmuje siê datê i godzinê uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie datê wydania dyspozycji przelewu.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy w spr. zamów. publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po str. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wyp³acona zgodnie z warunkami wyp³at dofinansowania z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia brutto nale¿nego Wykonawcy (lecz nie wiêkszej ni¿ wk³ad w³asny Zamawiaj±cego) w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury zaliczkowej na rachunek bankowy wskazany na fakturze, przy czym musi byæ on zgodny
z numerem rachunku na li¶cie, o której mowa w art. 96 b ustawy o podatku od towarów
i us³ug.
3. Kwota zaliczki, o której mowa w ust. 6 wyliczona na podstawie z³o¿onej oferty wynosi …………… z³.
4. Wykonawca jest zobowi±zany wystawiæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu fakturê zaliczkow±
nie wcze¶niej ni¿ w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
5. Rozliczenie udzielonej Wykonawcy zaliczki nast±pi z chwil± wyp³aty wynagrodzenia Wykonawcy, co oznacza, ¿e faktura koñcowa stanowiæ bêdzie kwotê wynagrodzenia pomniejszon± o kwotê zaliczki. W przypadku odst±pienia od umowy lub jej niewykonania z jakichkolwiek przyczyn, jak równie¿ w przypadku stwierdzenia wykorzystania zaliczki niezgodnie z jej przeznaczeniem na realizacjê niniejszej umowy Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego niezw³ocznie zwróci niewykorzystan± czê¶æ zaliczki. Wykonawca obowi±zany jest do udowodnienia jak± czê¶æ zaliczki wykorzysta³ i na jakie cele.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci Umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy
w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz
w wypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w razie wyst±pienia nadzwyczajnej zmiany stosunków lub wyst±pienia okoliczno¶ci o obiektywnym charakterze, niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, których wp³ywu na zobowi±zanie strony nie uwzglêdnia³y przy zawieraniu Umowy (nie dotyczy awarii sprzêtu, warunków atmosferycznych) termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie. Podstaw± przesuniêcia terminu realizacji zadania mog± byæ uwarunkowania formalno – prawne, w szczególno¶ci konieczno¶æ dokonania na etapie wykonawstwa robót zmian w projekcie budowlanym,
2) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron zwi±zanych
z zaistnieniem warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywania robót zgodnie z ich przewidywana technologi± wykonania, termin realizacji zamówienia mo¿e zostaæ wyd³u¿ony przy ³±cznym spe³nieniu nastêpuj±cych warunków:
 o ile, w dniu wyst±pienia ww. okoliczno¶ci Wykonawca wyst±pi do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem dotycz±cym przerwania robót,
i okoliczno¶æ ta zostanie stwierdzona w dzienniku budowy, z zastrze¿eniem, ¿e
w przypadku braku potwierdzenia uzasadnionych okoliczno¶ci Zamawiaj±cy ma prawo zakwestionowaæ ww. zg³oszenie,
 na okres maksymalnie wyznaczony powy¿szymi okoliczno¶ciami, o obowi±zku przyst±pienia do dalszych robót Zamawiaj±cy musi zostaæ poinformowany osobnym pismem i analogicznym wpisem do dziennika budowy.
Brak spe³nienia ww. warunków uniemo¿liwia Wykonawcy na powo³ywanie siê na opisane okoliczno¶ci jako podstawê do aneksowania umowy;
3) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu. Zmiana terminu mo¿e nast±piæ o czas wystêpowania tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci, a w uzasadnionych przypadkach równie¿ o czas niezbêdny na usuniêcie skutków tych zdarzeñ lub okoliczno¶ci.
Do okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu wy¿ej, zaliczyæ nale¿y w szczególno¶ci:
a) przypadek wyst±pienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o nieuchronne, nadzwyczajne
i niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Przypadkami si³y wy¿szej s± m. in. pandemia, epidemia, po¿ar, powód¼ i inne klêski ¿ywio³owe, strajki, ataki terrorystyczne oraz dzia³ania w³adz pañstwowych takie jak: zakaz importu lub eksportu, blokada granic lub portów itp.,
b) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
Wykonawca powinien udowodniæ Zamawiaj±cemu (przedstawiaj±c stosowne dokumenty i o¶wiadczenia), ¿e niedotrzymanie terminu wynika z przyczyn nienale¿±cych po jego stronie.
4) w razie zmiany stawki podatku VAT – dopuszcza siê zmianê ceny za realizacjê przedmiotu zamówienia wed³ug zasady, ¿e do warto¶ci netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa warto¶æ podatku VAT,
5) w razie zmiany harmonogramu prac (je¿eli zmiana harmonogramu spowodowana jest wyd³u¿eniem terminu realizacji zamówienia musi byæ ona wprowadzona aneksem do umowy, natomiast je¿eli zmiana harmonogramu nie spowoduje wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia zmiana mo¿e nast±piæ za zgod± Zamawiaj±cego i nie wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy);
Pozosta³e informacje znajduj± siê w projektach umów stanowi±cych Za³±cznik nr 7.1 do SWZ (Czê¶æ nr 1) i Za³±cznik 7.2 do SWZ (Czê¶æ nr 2), zamieszczonych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U.
z 2023 r., poz. 1497 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej
o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c±
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r.
o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006
i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.