Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358942/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu budynków i innych obiektów osad w zarządzie Nadleśnictwa Radziwiłłów V3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750015073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorówka 2/2
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 468310110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziwillow@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radziwillow.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56bf4b39-3d96-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu budynków i innych obiektów osad w zarządzie Nadleśnictwa Radziwiłłów V32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56bf4b39-3d96-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00427809/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie remontów osad w zarządzie Nadleśnictwa Radziwiłłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.148.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1193308,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach i innych obiektach osad w zarządzie Nadleśnictwa Radziwiłłów zgodnie z nw. listą obiektów3
oraz spełnienie pozostałych świadczeń zgodnie z treścią SWZ w tym treścią wzoru umowy:
a) Osada Leśnictwa Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 103, 96 - 512 Młodzieszyn (nr. inw. obiektów osady: 110-28/01 – budynek mieszkalny, 806-01/246 – wiata drewniana)
b) Osada Leśnictwa Żyrardów, ul. Bema 1, 96 - 300 Żyrardów (nr inw. obiektów osady: 110-06/101 – budynek mieszkalny)
c) Osada Leśnictwa Guzów, Jesionka, ul. Kościelna 5, 96 - 315 Wiskitki (nr inw. obiektów osady: 110-07/179 – budynek mieszkalny, 108-23/22 – budynek gospodarczy, ogrodzenie osady)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
34928200-0 - Ogrodzenia
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 536239,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynkach i innych obiektach osad w zarządzie Nadleśnictwa Radziwiłłów zgodnie z nw. listą obiektów oraz spełnienie pozostałych świadczeń zgodnie z treścią SWZ w tym treścią wzoru umowy: a) Budynek gospodarczy przy siedzibie Nadleśnictwa, ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska (nr inw. obiektu: 108-01/02 – budynek gospodarczy) b) Budynek gospodarczy przy siedzibie Nadleśnictwa, ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska (nr inw. obiektu: 108-01/03 – budynek gospodarczy) c) Budynek gospodarczy przy siedzibie Nadleśnictwa, ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska (nr inw. obiektu: 108-02/11 – budynek gospodarczy) d) Budynek biura, siedziba Nadleśnictwa, ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska (nr inw. obiektu: 105-01/01 – biuro Nadlesnictwa) e) Studnia głębinowa przy siedzibie Nadleśnictwa, ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska (nr inw. obiektu: 110-02/03) f) Studnia głębinowa przy siedzibie Nadleśnictwa, ul. Senatorówka 2/2, 96-330 Puszcza Mariańska (nr inw. obiektu: 211-01/56).4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
34928200-0 - Ogrodzenia
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 657069,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537638,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537638,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537638,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROBUD" s. c. Władysławów 11A, 96-500 Władysławów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750094150
7.3.3) Ulica: Władysławów 11A
7.3.4) Miejscowość: Władysławów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537638,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666917,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666917,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666917,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROBUD" s. c. Władysławów 11A, 96-500 Władysławów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750094150
7.3.3) Ulica: Władysławów 11A
7.3.4) Miejscowość: Władysławów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666917,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.