Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług reklamowych i promocyjnych regionu oraz Invest in Pomerania podczas Jarmarku Dominikańskiego, który odbędzie się w dniach 27.07-18.08.2024 r. w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: ARP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190044530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 472D
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 33 145
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://arp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług reklamowych i promocyjnych regionu oraz Invest in Pomerania podczas Jarmarku Dominikańskiego, który odbędzie się w dniach 27.07-18.08.2024 r. w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d89c80db-33bf-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane jest w ramach projektu "Invest in Pomerania 2030", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza na lata 2021-2027, Działanie FEPM.01.05 Wsparcie przedsiębiorstw2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt. 1 lit. a ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w sytuacji, gdy jego przedmiot może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki jest zgodne z cytowanym przepisem, ponieważ realizacja uczestnictwa w wydarzeniu oraz świadczenie usług promocyjnych na rzecz Zamawiającego mogą być zapewnione wyłącznie przez ich organizatora – Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A.
Dodatkowo wskazać należy, że udzielenie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione ochroną praw wyłącznych, interpretowaną zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy PZP, gdyż usługi te mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych w postaci praw autorskich wykonawcy do nazwy własnej wydarzenia (Jarmark św. Dominika) i przynależnej mu stronie internetowej (https://www.jarmarkswdominika.pl).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług reklamowych i promocyjnych województwa pomorskiego oraz Invest in Pomerania podczas Jarmarku Dominikańskiego, który odbędzie się w dniach 27.07-18.08.2024 r. w Gdańsku.
2) Szczegóły dotyczące przedmiotu umowy zostały uregulowane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
79341000-6 - Usługi reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5840253705
7.3.3) Ulica: Żaglowa 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-560
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI GDAŃSKIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI GDAŃSKIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego na targach MAFBEX 2025
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Wykonanie zabudowy stoiska informacyjno-promocyjnego podczas Targów Summer Fancy Food Show, które odbędą się w dniach 29.06 - 01.07.2025 r. w Nowym Jorku.
- Usługi promocji Dni Funduszy Europejskich oraz innych wydarzeń
- Usługa kampanii w social mediach
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.