Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00426602/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOZÓR MIENIA, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ INNE PRACE GOSPODARCZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH
1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MIŁA 2
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb48a8e1-8a69-48cd-b37a-27ea5be7b04b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOZÓR MIENIA, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ INNE PRACE GOSPODARCZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb48a8e1-8a69-48cd-b37a-27ea5be7b04b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305574/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona mienia oraz utrzymanie czystości w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Wałbrzych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego dozoru, sprzątania, fizycznej ochrony obiektów i mienia oraz wykonywanie innych prac gospodarczych w siedzibie Nadleśnictwa Wałbrzych, ul. Miła 2, 58-372 Boguszów-Gorce, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31.07.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację, o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w wysokości 638 953,76 zł (brutto). W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą firmy: Neptun Security Sp. z o.o. Al. Grunwaldzka 309, 80-309 Gdańsk, NIP 5842829345, za CENĘ: 781 335,36 zł brutto. Dodatkowo Wykonawca zaoferował w ofercie WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI: do 30 dni od doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku i CZAS REAKCJI GRUPY INTERWENCYJNEJ: do 15 minut. Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, o 142 381,60 zł (brutto). Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca. Wobec powyższego zobowiązany był unieważnić Postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635232 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635232 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W dniu 31.07.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację, o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, w wysokości 638 953,76 zł (brutto). W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą firmy: Neptun Security Sp. z o.o. Al. Grunwaldzka 309, 80-309 Gdańsk, NIP 5842829345, za CENĘ: 781 335,36 zł brutto. Dodatkowo Wykonawca zaoferował w ofercie WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI: do 30 dni od doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku i CZAS REAKCJI GRUPY INTERWENCYJNEJ: do 15 minut. Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, o 142 381,60 zł (brutto). Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca. Wobec powyższego zobowiązany był unieważnić Postępowanie.
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający, działając na podstawie art. 262 PZP, zawiadamia o zamiarze wszczęcia kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.