Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-417f2429-56b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.59 Dostawa urządzeń i aparatury laboratoryjnej - ph-metry, konduktometry, myjka ultradźwiękowa, wagi analityczne, waga precyzyjna, refraktrometry, mieszadła magnetyczne dla WNŚPiT
1.2.61 Dostawa urządzeń i aparatury laboratoryjnej - mikroskop, kalorymetry, wagi elektronicznedla WNŚPiT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.73.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3465,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Mieszadło magnetyczne – 2 sztuki.1. Zakres przedmiotowy i ilościowy przedmiotu zamówienia, określenie wymagań dotyczących parametrów, cech, funkcjonalności zostały zawarte w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
2. Dostarczany sprzęt/wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji, kompletne a po uruchomieniu będzie gotowe do pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3. Wymagania określone w załączniku numer 1 do SWZ należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt/wyposażenie o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej.
4. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej – załącznik numer 1 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy: - w zakresie zadania numer 1 w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy;
9. Okres gwarancji. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia: Dla zadania 1: 24 miesiące.
10. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1437,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wagi – 3 sztuki1. Zakres przedmiotowy i ilościowy przedmiotu zamówienia, określenie wymagań dotyczących parametrów, cech, funkcjonalności zostały zawarte w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
2. Dostarczany sprzęt/wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji, kompletne a po uruchomieniu będzie gotowe do pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3. Wymagania określone w załączniku numer 1 do SWZ należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt/wyposażenie o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej.
4. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej – załącznik numer 1 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy:
- w zakresie zadania numer 2 w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy 9. Okres gwarancji. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia: Dla zadania 2: 24 miesiące.
10. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 1691,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Kalorymetry – 5 sztuk1. Zakres przedmiotowy i ilościowy przedmiotu zamówienia, określenie wymagań dotyczących parametrów, cech, funkcjonalności zostały zawarte w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
2. Dostarczany sprzęt/wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez
wcześniejszej eksploatacji, kompletne a po uruchomieniu będzie gotowe do pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3. Wymagania określone w załączniku numer 1 do SWZ należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt/wyposażenie o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej.
4. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej – załącznik numer 1 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy: - w zakresie zadania numer 3 w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;
9. Okres gwarancji. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia: Dla zadania 3: 6 miesięcy.
10. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 337,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 971,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6050,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 971,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "CHEMLAND" Mariusz Bartczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO HANDLOWE CHEMLAND MARIUSZ BARTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania numer 2 na podstawie artykułu 255 punkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i kwoty tej nie może zwiększyć.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 080,00 złotych brutto. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena za realizację zamówienia wynikająca z oferty wynosi 6 644,71 złotych brutto. Kwota wynikająca z oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający ustalił, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia. W tym stanie rzeczy, koniecznym i uzasadnionym jest unieważnienie postępowania na podstawie artykułu 255 punkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena złożonej w postępowaniu oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i kwoty tej nie można zwiększyć.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania numer 3 na podstawie artykułu 255 punkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W niniejszym postępowaniu, w zakresie zadania numer 3 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców 2 części do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyparki obrotowej z pompą membranową, kontrolerem próżni i termostatem chłodzącym
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa wyposażenia laboratorium pod kątem przygotowania specjalistycznych materiałów do druku 3D rusztowań kostnych na potrzeby WO
- Dostawa mikroskopu cyfrowego z profilometrem.
- Dostawa zestawów pipet automatycznych i spektrofotometru dla Wydziału Nauk Biologicznych Uniwersytetu Wrocławskiego - zadania
- [D/91/2024] Zakup i dostawa aparatury naukowo-badawczej, laboratoryjnej i pomiarowej na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej i Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.