eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 12A

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40b0f5a5-32d0-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40b0f5a5-32d0-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/PZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego – etap I”.

Całe zamierzenie inwestycyjne obejmuje „Przebudowę i rozszczelnienie nawierzchni placu targowego z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów handlowych i rozbudową zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi, a także stoiskami targowymi oraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w ramach modernizacji, termomodernizacji i Targowiska Miejskiego w Oświęcimiu”. Przedmiotem niniejszego postępowania jest część ww. inwestycji opisana poniżej.

2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zadaszenia nad ciągami komunikacyjnymi i stoiskami,
b) wymiana rynien i rur spustowych,
c) montaż świetlików,
d) wykonanie tras kablowych rozdzielnic elektrycznych oraz montaż opraw oświetleniowych i systemu telewizji dozorowanej CCTV (monitoring)
e) wykonanie rozdzielnic elektrycznych.

Dokumentacja projektowa opracowana została w związku z planowaną kompleksową modernizacją i termomodernizacją Targowiska Miejskiego w Oświęcimiu.

Opisany w swz lub w dokumentach technicznych zakres ujęty jako etap I jest objęty zakresem niniejszego postępowania.

Zamierzenie inwestycyjne dotyczy jednego z obiektów handlowych w obrębie Targowiska Miejskiego w Oświęcimiu. Obiekt znajduje się w tzw. „wschodniej części targowiska”, w kwartale terenu ograniczonym ulicami: gen. J. Dąbrowskiego, Wysokie Brzegi oraz Żwirki i Wigury. Działka inwestycyjna to dz. nr 1166/4, obręb nr 0001 Oświęcim.

Pow. zabudowy - 1477,37m2, pow. użytkowa - 600 m2(bez zmian), pow. wew. obiektu budowlanego 1151,11m2, kubatura brutto 4871,61m3, liczba lokali handlowych 68 szt., liczba pawilonów 13 szt., pow. dachu głównego 1300.15m2, pow. zadaszeń pasaży 243,21m2,pow. daszków nad stoiskami handl. i zew. przed pawilonami 171 m2
Zabezpieczenie konstrukcji stalowej do R30-1400m2
Zabezpieczenie konstrukcji drewnianej do NRO-640m2

Na istniejący obiekt budowlany składa się 13 pawilonów poukładanych w 5 kolumnach i 4 czterech rzędach, każdy różnej długości. Obiekt ma układ ortogonalny zbliżony do kierunku północ-południe. Kolumny są rozdzielone 4 pasażami komunikacyjno-handlowymi, a w poprzek przecinają je 3 pasaże komunikacyjne. Każdy rząd pawilonów oraz poprzeczne ciągi komunikacyjne są zadaszone dwuspadowym dachem które łączą się ze sobą tworząc mocno rozczłonkowaną kubaturę. Obiekt jest parterowy i nie jest podpiwniczony. Układ konstrukcyjny pawilonów składa się ze zwielokrotnionego modułu 3x5m. Pawilony składają się z dwóch lub czterech połączonych ze sobą modułów podstawowych. Całość przekryta jest wspólnym zadaszeniem, krytym blachodachówką. Pasaże handlowo-komunikacyjne oraz pas zewnętrznych stoisk handlowych dookoła obiektu są zadaszone dodatkowymi zadaszeniami, podwieszonymi do głównej konstrukcji, ale nie związanymi z główną połacią dachową.

Dokumentacja techniczno-projektowa obejmuje także przebudowę pawilonów handlowych wraz z kompleksową modernizacją przegród budowlanych oraz termomodernizacją obiektu budowlanego.

3) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace:
 zadaszenia nad ciągami komunikacyjnymi i stoiskami,
 wymiana rynien i rur spustowych,
 montaż świetlików,
 wykonanie tras kablowych rozdzielnic elektrycznych oraz montaż opraw oświetleniowych i systemu telewizji dozorowanej CCTV (monitoring)
 wykonanie rozdzielnic elektrycznych.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia opisano w dokumentacji projektowej oraz n/w decyzjach:
a) Inwentaryzacja,
b) Projekt zagospodarowania terenu,
c) Projekt architektoniczno – budowlany,
d) Projekt techniczny (architektura, konstrukcje budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne),
e) STWiOR,
f) Przedmiary robót - z uwzględnieniem podziału na dwa etapy,
g) Decyzja pozwolenia na budowę nr 624/23 (znak: WAB.6740.1.418.2023.SSz) z dnia 22.12.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1905270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2209845,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1905270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Generalny Remont Artur Mazurkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381641471

7.3.3) Ulica: ul. Beskidzka 15

7.3.4) Miejscowość: Grojec

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca wskazał, iż roboty polegające na:
 Wykonaniu konstrukcji stalowych,
 Wykonaniu instalacji elektrycznych (zgodnie ze złożoną ofertą)
- Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy podwykonawców, natomiast pozostałe roboty wykona osobiście.
Nie są znani podwykonawcy na etapie składania oferty i podpisania umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1905270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia ofertę Wykonawcy:

GENERALNY REMONT Artur Mazurkiewicz
ul. Beskidzka 15
32-615 Grojec

Cena ofertowa netto: 1 549 000,00 zł
Cena ofertowa brutto: 1 905 270,00 zł
Okres gwarancji i rękojmi: 91 m-cy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.