Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426016/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ekstrudera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Technologii Paliw i Energii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itpe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb42b1b5-44af-4af5-b08f-c342349327951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ekstrudera2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb42b1b5-44af-4af5-b08f-c34234932795
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/itpe/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekstrudera wyposażonego w układ dozowania i moduł intensywnego mieszania –
do aglomerowania materiałów w tym: węgla, koksu, węgla drzewnego, materiałów proszkowych, odpadów z przeróbki
mineralnej i metali.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowa stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ (zwana dalej „specyfikacją”).
3. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, posiadać deklaracje zgodności i oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się możliwość dostawy modułu intensywnego mieszania w formie zregenerowanej
z zastrzeżeniem warunków gwarancyjnych wskazanych w pkt. 7.-11. poniżej.
4. Oferowane urządzenie powinno być urządzeniem seryjnym wytwarzanym według tego samego konstrukcyjnego wzoru wyrobu i być dostępne na rynku, od co najmniej 3 lat.
5. Dostarczone do Zamawiającego urządzenie musi być kompletne, aby po zainstalowaniu wszystkich elementów oraz podłączeniu do instalacji elektrycznej urządzenie było gotowe do pracy, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów.
6. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport, dostawa
wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, instalacja na docelowym stanowisku oraz wszelkie gwarancje i naprawy gwarancyjne a także szkolenie pracowników, o którym mowa w pkt. 6 i 7. poniżej.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia użytkowników z zakresu obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później niż w terminie określonym w pkt. 8 SWZ. Szkolenie odbędzie
się po instalacji / uruchomieniu urządzenia i obejmować będzie minimum 2 osoby.
8. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na urządzenie (zestaw/komplet urządzeń) wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia (odbiór urządzenia wraz z jego instalacją /uruchomieniem
oraz przeprowadzonym szkoleniem).
9. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny wykonywany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela
producenta.
10. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania urządzenia chyba, że rodzaj uszkodzenia
będzie wymagał naprawy w siedzibie Wykonawcy lub u autoryzowanego przedstawiciela producenta przedmiotu
zamówienia. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Serwis i naprawy gwarancyjne
(robocizna i dojazd) oraz wymiana części wykonywane będą na koszt Wykonawcy.
11. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki maksymalnie 48 h. Przez czas reakcji
serwisu rozumie się czas przystąpienia grupy serwisowej Wykonawcy do zdiagnozowania usterki lub awarii.
12. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej, deklaracji zgodności,
instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim.
13. Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu
zamówienia niezgodnie z postanowieniami SWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
14. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
15. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez Zamawiającego.
16. W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane
umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami) produktu wymienionego
w specyfikacji (specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc).
17. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach
(cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania nie została złożona żadna oferta.Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 1) ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
- Wycinka drzew z pasa drogowego, frezowanie pni po wyciętych drzewach oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi z drzew w pasach drogowych na terenie miasta Zabrze
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczenie: miernika wieloparametrowego do rejestracji parametrów jakości wody i fotometru do badania Chemicznego zapotrzebowania na tlen
- Dostawa, montaż z podłączeniem w laboratorium, uruchomienie i kalibracja analizatora stężenia środka nawaniającego THT w gazie ziemnym dla O/ Warszawa INiG-PIB.
- Dostawa pieca RTP
- Dostawa mikroskopu cyfrowego z profilometrem.
- Zakup oraz dostawa laserowej znakowarki do przewodów
- Dostawa fabrycznie nowej drukarki 3D do druku z proszków metalicznych w technologii L-PBF z osprzętem umożliwiającym drukowanie,pracująca w systemie otwartym wraz z oprogra. oraz szkolenie dla PP
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.