eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminy Wieliczka w roku 2023



Og³oszenie z dnia 2022-11-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminy
Wieliczka w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej na potrzeby Gminy
Wieliczka w roku 2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5e8b21a-64d6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00439993

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026393/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa paliw napêdowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

2. Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Wymaga siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.

4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcê przy sk³adaniu oferty.

5. Ofertê oraz dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±, jak równie¿ wszelkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania, nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).

7. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza og³oszenia (limit znaków) pe³ne informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzib± w Wieliczce, 32 020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jace Krzy¿aniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 – Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza og³oszenia) cze¶æ dalsza klauzuli informacyjnej znajduje siê w pkt 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.51.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 278830,00

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 obejmuje dostawê oleju napêdowego na potrzeby Wydzia³u Spraw Administracyjnych i Kadr oraz Wydzia³u Szkó³ i Przedszkoli Urzêdu Miasta i Gminy w Wieliczce, w prognozowanej ilo¶ci 21 000 litrów.
Wskazana prognozowana ilo¶ci oleju napêdowego ma charakter orientacyjny i mo¿e odbiegaæ od faktycznie zakupionej, w okresie trwania umowy, ilo¶ci. Zmniejszenie lub zwiêkszenie ilo¶ci faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do szacunkowej ilo¶ci, nie poci±ga dla Zamawiaj±cego (odbiorcy) ¿adnych konsekwencji, poza konieczno¶ci± dokonania zap³aty za faktycznie zakupione paliwo wg stawek okre¶lonych w zawartej umowie oraz nie mo¿e byæ przedmiotem roszczeñ ze strony Wykonawcy. Przyjmuje siê, ¿e wahania w faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do prognozowanej dostawy nie przekrocz± 10% dostawy prognozowanej.
Zamawiaj±cy wymaga aby sprzeda¿ paliwa odbywa³a siê ca³odobowo, 7 dni w tygodniu ³±cznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy, na stacji paliw po³o¿onej na terenie miasta Wieliczka, b±d¼ w odleg³o¶ci maksymalnie do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiaj±cego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1) do stacji paliw (dystrybutora paliw). Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zapewni³ obecno¶æ personelu obs³ugi stacji paliw przez ca³± dobê. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w ofercie adres stacji paliw. Zamawiaj±cy bêdzie weryfikowa³ odleg³o¶æ w linii prostej za pomoc± narzêdzia google maps.
Zamawiaj±cy wymaga aby olej napêdowy spe³nia³ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz posiada³y za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e poprzez odpowiednie odniesienie dok³adnie oznaczone produkty bêd±ce przedmiotem zakupu odpowiadaj± normom nr:
- dla oleju napêdowego PN-EN 590:2013-12;
W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia zosta³ u¿yty znak towarowy, patent lub sformu³owanie wskazuj±ce na pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 168210,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-12-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ, t.j. oferty które nie podlegaj± odrzuceniu. Ocenie bêd± podlega³y odrêbne czê¶ci zamówienia.
W zwi±zku z faktem, ¿e cechy jako¶ciowe paliw okre¶lone s± w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), niniejsze zamówienie spe³nia warunki okre¶lone w art. 246 ust. 2 uPzp i zamawiaj±cy przyjmuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert w przedmiotowym postêpowaniu. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta z³o¿ona z najni¿sz± cen± niepodlegaj±ca odrzuceniu.
Oferta z najni¿sz± cen± w danej czê¶ci otrzyma maksymaln± liczbê punktów dla tej czê¶ci – 100

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 obejmuje dostawê oleju napêdowego oraz benzyny bezo³owiowej 95 oktanowej na potrzeby jednostek Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych oraz Wydzia³u Bezpieczeñstwa i Zarz±dzania Kryzysowego UMiG w Wieliczce w systemie kart paliwowych (karty flotowe), w prognozowanych ilo¶ciach:
- olej napêdowy: 12 600 litrów;
- benzyna bezo³owiowa 95 oktanowa: 1 300 litrów;
Wskazana prognozowana ilo¶ci oleju napêdowego ma charakter orientacyjny i mo¿e odbiegaæ od faktycznie zakupionej, w okresie trwania umowy, ilo¶ci. Zmniejszenie lub zwiêkszenie ilo¶ci faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do szacunkowej ilo¶ci, nie poci±ga dla Zamawiaj±cego (odbiorcy) ¿adnych konsekwencji, poza konieczno¶ci± dokonania zap³aty za faktycznie zakupione paliwo wg stawek okre¶lonych w zawartej umowie oraz nie mo¿e byæ przedmiotem roszczeñ ze strony Wykonawcy. Przyjmuje siê, ¿e wahania w faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do prognozowanej dostawy nie przekrocz± 10% dostawy prognozowanej.
W odniesieniu do Czê¶ci II zamówienia wymaga siê, aby sprzeda¿ paliwa odbywa³a siê przy u¿yciu kart paliwowych, ca³odobowo, 7 dni w tygodniu ³±cznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zapewni³ sprzeda¿ paliwa na stacjach paliw po³o¿onych na terenie ca³ego kraju (w ka¿dym województwie) w ³±cznej ilo¶ci co najmniej 400 stacji, z czego:
- co najmniej 30 znajduje siê na terenie województwa ma³opolskiego,
- co najmniej jedna znajduje siê na terenie miasta Miasta Wieliczka, b±d¼ w odleg³o¶ci maksymalnie do 5 km w linii prostej (mierzonej za pomoc± funkcji „zmierz odleg³o¶æ” w google maps) od siedziby Zamawiaj±cego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1) do stacji paliw. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w ofercie adres stacji paliw znajduj±cej siê na terenie miasta Wieliczka, b±d¼ w odleg³o¶ci maksymalnie do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiaj±cego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1).
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zapewni³ obecno¶æ personelu obs³ugi stacji paliw przez ca³± dobê. Do celów porównania ofert przewiduje siê wydanie 37 kart paliwowych, ka¿da przypisanych do pojazdu.
W przypadku stosowania przez Wykonawców regulaminów okre¶laj±cych warunki sprzeda¿y i u¿ytkowania kart flotowych regulaminy te mog± stanowiæ integraln± czê¶æ zawartej umowy z Wykonawc±, przy czym w takim wypadku ¿e projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 4b do SWZ bêd± mia³y charakter nadrzêdny nad w/w regulaminem.
Wykonawca najpó¼niej z dniem zawarcia umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu listê stacji paliw na których mo¿liwe bêdzie tankowanie pojazdów przy u¿yciu kart paliwowych lub wska¿e stosown± stronê internetow± zawieraj±c± aktualn± listê tych stacji.
Zamawiaj±cy wymaga aby olej napêdowy i benzyna bezo³owiowa 95 oktanowa spe³nia³y wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz posiada³y za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e poprzez odpowiednie odniesienie dok³adnie oznaczone produkty bêd±ce przedmiotem zakupu odpowiadaj± normom nr:
- dla oleju napêdowego PN-EN 590:2013-12;
- dla benzyny bezo³owiowej PN-EN 228:2013-04.
W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia oraz za³±cznikach do specyfikacji warunków zamówienia zosta³ u¿yty znak towarowy, patent lub sformu³owanie wskazuj±ce na pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 110620,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w niniejszej SWZ, t.j. oferty które nie podlegaj± odrzuceniu. Ocenie bêd± podlega³y odrêbne czê¶ci zamówienia.
W zwi±zku z faktem, ¿e cechy jako¶ciowe paliw okre¶lone s± w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680), niniejsze zamówienie spe³nia warunki okre¶lone w art. 246 ust. 2 uPzp i zamawiaj±cy przyjmuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert w przedmiotowym postêpowaniu. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta z³o¿ona z najni¿sz± cen± niepodlegaj±ca odrzuceniu.
Oferta z najni¿sz± cen± w danej czê¶ci otrzyma maksymaln± liczbê punktów dla tej czê¶ci – 100

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym, przy czym:
a) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê dla Czê¶ci 1 zamówienia zobowi±zany jest posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi (olejem napêdowym) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki;
b) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê dla Czê¶ci 2 zamówienia zobowi±zany jest posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi (olejem napêdowym i benzyn±) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do z³o¿enia w/w dokumentu tj. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, wype³nionym w zakresie czê¶ci na która zamierza z³o¿yæ ofertê i opatrzon± stosownym podpisem.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ i opatrzone stosownym podpisem. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W/w dotyczy równie¿ odpowiednio wspólników spó³ki cywilnej, którzy traktowani bêd± jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pe³nomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pe³nomocnictwo musi przyj±æ tak± sam± formê jak sk³adana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. O¶wiadczenie o którym mowa w art. 15 ust. 1 uPZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymaga siê, aby ka¿dy z Wykonawców wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie dostawy oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej posiada³ aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym, t.j. koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Czê¶æ 1:
Do zmian umowy zastosowanie maj± przepisy art. 454-455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2) udzia³u lub zmiany podwykonawców,
3) zmianê terminu wykonywania umowy wynikaj±c± z przed³u¿aj±cych siê procedur administracyjnych (np. zwi±zanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnieñ lub decyzji),
4) wszelkich zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania warunków ju¿ zawartej umowy do nowych uregulowañ prawnych,
5) Zmiany warto¶ci umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami §7 ust. 13 umowy.

Czê¶æ 2:
Do zmian niniejszej umowy zastosowanie maj± przepisy art. 454-455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2) udzia³u lub zmiany podwykonawców,
3) zmianê terminu wykonywania umowy wynikaj±c± z przed³u¿aj±cych siê procedur administracyjnych (np. zwi±zanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnieñ lub decyzji),
4) wszelkich zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania warunków ju¿ zawartej umowy do nowych uregulowañ prawnych,
5) Zmiany warto¶ci umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami §7 ust. 13 umowy.
6) Dostawy dodatkowych kart paliwowych w przypadku zwiêkszenia liczby pojazdów o których mowa w za³±czniku nr 1 do umowy, przy czym cena brutto za dostawê oraz u¿ytkowanie kart bêdzie jak okre¶lona w § 7 ust. 1 nin. umowy.

Czê¶æ wspólna:
Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy. Sposób inicjowania zmian:
1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiaj±cego w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany,
2) Zamawiaj±cy wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania wskazanej zmiany.
3) Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach takich jak notatka s³u¿bowa, pismo Wykonawcy, protokó³ konieczno¶ci itp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-23 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.