eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólBudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej na działkach 112 i 113/6 przy ul. Staszica - I etap/2część



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Nowa Sól: Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej na działkach 112 i 113/6 przy ul. Staszica - I etap/2część
Numer ogłoszenia: 200439 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli, ul. gen. Grot S. Roweckiego, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4557703, fax 068 4557705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazns.webd.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej na działkach 112 i 113/6 przy ul. Staszica - I etap/2część.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wykonaniu: wykopów pod budynkiem, izolacji fundamentów, ścian fundamentowych z bloczków betonowych, ścian zewnętrznych i wewnętrznych do wysokości parteru, podkładów pod posadzki w części socjalnej oraz kanalizacji sanitarnej wewnętrznej pod posadzkowej i sieci zewnętrznej wyprowadzonej z części socjalnej do separatora w przewidzianym zakres zamówienia dla części 2 realizowanego I etapu, który obejmuje: 1.Wykopy pod budynkiem 760 m3; 2.Wykonanie ścian fundamentowych 75,4 m3; 3.Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów 815 m2 4.Wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych parteru części socjalnej 808 m2; 5.Podkłady pod posadzki 305 m3; 6.Kanalizacja sanitarna podposadzkowa 196 mb; 7.Kanalizacja zewnętrzna ze studniami rewizyjnymi 83,7mb;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100),w jednej z możliwych form określonych art. 45 ust.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, i zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz którzy spełniają szczegółowe warunki udziału tj.: d) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od 19.10.2002r. do 19.10.2007r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia o minimalnej łącznej wartości tych robót 6.000.000,00 zł - potwierdzonych dokumentami o należytym ich wykonaniu, e) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia w wymaganej specjalności - zgodne z prawem budowlanym, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następując dokumenty: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3.Dokumenty stwierdzajace uprawnienia osób do pełnienia powierzonych im funkcji oraz dokumenty potwierdzające aktualne członkostwo w Izbie Samorządów Zawodowych Inżynierów Budownictwa; 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonaniem robót odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartośći oraz daty i miejsca wykonania; 5.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót; 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazns.webd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli ul.gen Grota S Roweckiego 11 po złożeniu pisemnego wniosku lub odebrać osobiście w pokoju nr 3 za kwotę 100zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat- Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli ul. gen Grota S Rowckiego 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamwiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów oraz zawierać umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.