Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO ŚWIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 1
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 757816333
1.5.8.) Numer faksu: + 48 757816633
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177011e9-28a5-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059882/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dróg na terenie Nadlesmictwa Świeradów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 923942,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/599; 220/794’’1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w:
- opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ),
- przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ),
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
leśnictwo Czerniawa:
– nr inw. 220/599, nr działki: 1/258 , gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie,
– nr inw. 220/794, nr działki: 7/222 , gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie,
3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz obowiązującymi normami.
b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 147476,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/1565 i leśnictwie Czocha o nr inw. 220/776, 220/1044, 220/1649”1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w:
- opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ),
- przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ),
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
leśnictwo Czerniawa:
– nr inw. 220/1565, nr działki: 20/245, 2/244, 11/250, 10/249 (po zmianie 24), gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
leśnictwo Czocha:
- nr inw. 220/776, nr działki 859/295 (po zmianie 926), 859/294 (po zmianie 925), 859/297 (po zmianie 927), 522/297, 522/296 , 649/299, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
- nr inw. 220/1044, nr działki 649/299, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
- nr inw. 220/1649, nr działki 649/299,650/302, 652/302, 653/312 , 432/311, 431/310, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz obowiązującymi normami.
b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 364461,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Kotlina o nr inw.: 220/802; 220/710’’1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w:
- opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ),
- przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ),
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
leśnictwo Kotlina:
– nr inw. 220/802, nr działki: 324,325,326,327,569/3, gm. Mirsk, powiat lwówecki, woj. dolnośląskie.
– nr inw. 220/710, nr działki: 616,269,575/1,575/2, 307/1, gm. Mirsk, powiat lwówecki, woj. dolnośląskie.
3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz obowiązującymi normami.
b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 412004,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225865,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225865,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225865,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161523545
7.3.3) Ulica: Pilchowice 42/6
7.3.4) Miejscowość: Wleń
7.3.5) Kod pocztowy: 59-610
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225865,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420631,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453854,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420631,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUMASCHINEN POLSKA SP. Z O. O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822822938
7.3.3) Ulica: SKAŁOWO 3
7.3.4) Miejscowość: KOSTRZYN WIELKOPOLSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 62-025
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUMASCHINEN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAUMASCHINEN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420631,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691571,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691571,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691571,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161523545
7.3.3) Ulica: Pilchowice 42/6
7.3.4) Miejscowość: Wleń
7.3.5) Kod pocztowy: 59-610
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691571,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.