eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe NADLEŚNICTWO ŚWIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 1

1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 757816333

1.5.8.) Numer faksu: + 48 757816633

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swieradow@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_swieradow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177011e9-28a5-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059882/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg na terenie Nadlesmictwa Świeradów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 923942,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/599; 220/794’’

1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w:
- opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ),
- przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ),
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
leśnictwo Czerniawa:
– nr inw. 220/599, nr działki: 1/258 , gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie,
– nr inw. 220/794, nr działki: 7/222 , gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie,
3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz obowiązującymi normami.
b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 147476,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Czerniawa o nr inw.: 220/1565 i leśnictwie Czocha o nr inw. 220/776, 220/1044, 220/1649”

1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w:
- opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ),
- przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ),
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
leśnictwo Czerniawa:
– nr inw. 220/1565, nr działki: 20/245, 2/244, 11/250, 10/249 (po zmianie 24), gm. Świeradów - Zdrój, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
leśnictwo Czocha:
- nr inw. 220/776, nr działki 859/295 (po zmianie 926), 859/294 (po zmianie 925), 859/297 (po zmianie 927), 522/297, 522/296 , 649/299, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
- nr inw. 220/1044, nr działki 649/299, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
- nr inw. 220/1649, nr działki 649/299,650/302, 652/302, 653/312 , 432/311, 431/310, gm. Leśna, powiat lubański, woj. dolnośląskie.
3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz obowiązującymi normami.
b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 364461,47 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - ,,Remont dróg leśnych w leśnictwie Kotlina o nr inw.: 220/802; 220/710’’

1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w:
- opis robót (plany, rysunki lub innych dokumenty umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (załącznik nr 9 do SWZ),
- przedmiar (załącznik nr 10 do SWZ),
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ),
- zaświadczenia o braku podstaw do wniesienie sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (załącznik nr 12 do SWZ),
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
leśnictwo Kotlina:
– nr inw. 220/802, nr działki: 324,325,326,327,569/3, gm. Mirsk, powiat lwówecki, woj. dolnośląskie.
– nr inw. 220/710, nr działki: 616,269,575/1,575/2, 307/1, gm. Mirsk, powiat lwówecki, woj. dolnośląskie.
3. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t. j.: Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz obowiązującymi normami.
b) realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obowiązującym zasadom i przepisom techniczno - budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji umowy, przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
c) przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych, które także powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w dołączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 412004,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225865,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225865,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225865,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161523545

7.3.3) Ulica: Pilchowice 42/6

7.3.4) Miejscowość: Wleń

7.3.5) Kod pocztowy: 59-610

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225865,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420631,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453854,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420631,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUMASCHINEN POLSKA SP. Z O. O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822822938

7.3.3) Ulica: SKAŁOWO 3

7.3.4) Miejscowość: KOSTRZYN WIELKOPOLSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 62-025

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420631,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691571,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691571,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691571,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI I PRACE ZIEMNE "SZCZUPAK" Daniel Szczupakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161523545

7.3.3) Ulica: Pilchowice 42/6

7.3.4) Miejscowość: Wleń

7.3.5) Kod pocztowy: 59-610

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691571,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.