Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie w Iławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2536f9a-3f20-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024957/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78047,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Remont pomieszczenia piwnicznego „02” z remontem schodów oraz tarasów zewnętrznych w OPPUiPR w Iławie, zadanie obejmuje:Remont pomieszczenia „02”:
odgrzybienie i osuszenie ścian zewnętrznych piwnicy,
wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych piwnicy jak wyżej wraz ze stykami posadzki i ścian,
wykonanie tynków renowacyjnych.
Remont tarasów:
rozbiórka istniejącej okładziny z płytek gres,
rozbiórka podbudowy betonowej tarasów (UWAGA: w obrysie jednego z tarasów, wyjście ze schronu z podziemnym tunelem),
korytowanie do głębokości ok. 40cm od poziomu nawierzchni tarasu,
wyrównanie podłoża gruntowego,
montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8cm w kolorze szarym na ławie betonowej z betonu klasy C12/15,
montaż geowłókniny,
wykonanie warstwy wyrównawczej grub. 10cm z piasku,
wykonanie podbudowy z chudego betonu grub. 12cm,
wykonanie podsypki cementowo – piaskowej grub. 4cm,
ułożenie kostki brukowej betonowej grub. 6cm lub płyt tarasowych.
Remont schodów wejściowych do budynku:
rozbiórka istniejącej okładziny z płytek gres,
usunięcie luźnych fragmentów podkładu betonowego z oczyszczeniem podłoża,
uzupełnienie nierówności zaprawą cementową wyrównującą,
wykonanie hydroizolacji schodów z dwuskładnikowej elastycznej, mineralnej modyfikowanej polimerami zaprawy uszczelniającej Aquafin 2K firmy Schomburg lub równoważnej innego producenta. Aplikacja zaprawy w dwukrotnym smarowaniu –finalna grubość powłoki po związaniu minimum 2mm. Hydroizolację należy nanosić na matowo wilgotne podłoże,
wykonanie nowej okładziny schodów z płytek gres na elastycznej mrozoodpornej odkształcalnej zaprawie klejowej typ C2 S1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 60628,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku OPPUiPR w Iławie, zadanie obejmuje: demontaż okna w ścianie działowej (okno do odzysku, do przekazania Zamawiającemu),
demontaż wykładzin podłogowych,
niezbędne przeróbki instalacji elektrycznej,
rozbiórka ściany działowej oddzielającej pomieszczenia,
demontaż wykładzin podłogowych,
wykonanie izolacji akustycznej ścian z drzwiami wejściowymi z pianki akustycznej o gęstości ok. 140kg/m3 i grubości 4cm,
przygotowanie ścian i sufitu do malowania, szpachlowanie i malowanie pomieszczenia,
wykonanie nowej podłogi z paneli podłogowych o klasie ścieralności AC5 i klasie użyteczności min. 32 (panele z fazą),
wymiana drzwi wejściowych (2 szt.) do pomieszczenia na drzwi o izolacyjności akustycznej min. Rw≥32dB (ościeżnica regulowana).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 17418,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91610,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91610,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91610,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Sławomir Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774525
7.3.3) Ulica: Malborska
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91610,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38542,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38542,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38542,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Sławomir Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774525
7.3.3) Ulica: Malborska
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE SŁAWOMIR KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3854298 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Postepowanie znak: A.271.2.2024 "Usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni) w Iławie"
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.