Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach - zamówienie udzielane w częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 3973905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
remonty i konserwacja dróg na terenie m. st. Warszawa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach - zamówienie udzielane w częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea43d38-6433-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033743/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Kontener socjalny – 3 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu o nr referencyjnym DPZP/271/513/2023 prowadzonym w trybie podstawowym na dostawę 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach – zamówienie udzielane w częściach, nie złożono żadnej oferty, w konsekwencji czego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae2cb6aa-367a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZP/271/571/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239903,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego kontenera socjalnego na przyczepie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do zaproszenia4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
44211110-6 - Baraki
4.5.5.) Wartość części: 79967,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego kontenera socjalnego na przyczepie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do zaproszenia4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
44211110-6 - Baraki
4.5.5.) Wartość części: 79967,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 3 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego kontenera socjalnego na przyczepie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do zaproszenia4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
44211110-6 - Baraki
4.5.5.) Wartość części: 79967,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 46
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 46
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125
7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 46
7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd
7.3.5) Kod pocztowy: 11-036
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem obiektu kontenerowego na potrzeby tymczasowej siedziby Urzędu Gminy Radwanice wraz dostawą i montażem na dz. nr 213/1 obr. Radwanice.
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą
- Dostawa 5 kontenerów biurowo-socjalnych
- "Zakup lekkiego samochodu specjalnego oraz sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP Wola Morawicka"
- Budowa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli serwerowni w zabudowie kontenerowej wraz z elementami zagospodarowania terenu
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.