eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach - zamówienie udzielane w częściach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach - zamówienie udzielane w częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 3973905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


remonty i konserwacja dróg na terenie m. st. Warszawa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach - zamówienie udzielane w częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea43d38-6433-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033743/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Kontener socjalny – 3 szt.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu o nr referencyjnym DPZP/271/513/2023 prowadzonym w trybie podstawowym na dostawę 3 szt. fabrycznie nowych kontenerów socjalnych na przyczepach – zamówienie udzielane w częściach, nie złożono żadnej oferty, w konsekwencji czego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae2cb6aa-367a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZP/271/571/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239903,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego kontenera socjalnego na przyczepie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do zaproszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

44211110-6 - Baraki

4.5.5.) Wartość części: 79967,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego kontenera socjalnego na przyczepie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do zaproszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

44211110-6 - Baraki

4.5.5.) Wartość części: 79967,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 3 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego kontenera socjalnego na przyczepie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia i projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do zaproszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

44211110-6 - Baraki

4.5.5.) Wartość części: 79967,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 46

7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 46

7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZZO Maciej Kubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280209125

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 46

7.3.4) Miejscowość: Gietrzwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 11-036

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.