Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chmielnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3543273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chmielnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af479b7a-2c86-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051119/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chmielnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamierzenia budowlanego pn. „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chmielnik” jest wymiana opraw nieenergooszczędnych wraz z oprzyrządowaniem (np. sterowniki) w celu uzyskania redukcji mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych wraz z utylizacją zdemontowanych opraw sodowych.
Lokalizacja opraw planowanych do wymiany obejmuje miejscowości: Lubania – Różanka, Ługi/ Ługi – Jagodziny, Przededworze, Borzykowa, Sędziejowice, Grabowiec, Zrecze Chałupczańskie.
Zakres zamówienia:
1) Lubania - Różanka zasilane z istniejącego punktu zapalania na słupie 58 – 6 szt. opraw wraz z kablami zasilającymi oraz wymiana punktu sterowania dostosowanego do inteligentnego systemu oświetlenia dla Gminy Chmielnik,
2) Ługi / Ługi Jagodziny zasilenie z istniejącego punktu zapalania na słupie 58 – 21 szt., opraw wraz z kablami zasilającymi i wysięgnikami oraz wymiana punktu sterowania dostosowanego do inteligentnego systemu oświetlenia dla Gminy Chmielnik,
3) Przededworze zasilane ze stacji trafo Przededworze III - 9 szt. opraw wraz z kablami zasilającymi i wysięgnikami,
4) Borzykowa zasilanie ze stacji Borzykowa II - wymiana 1 oprawy,
5) Sędziejowice zasilanie ze stacji Sędziejowice II – 6szt. opraw wraz z kablami zasilającymi,
- Sędziejowice zasilanie ze stacji Sędziejowice IV – 7 szt. opraw wraz z kablami zasilającymi i wysięgnikami,
- Sędziejowice zasilanie ze stacji Sędziejowice I - 4 szt. opraw wraz z kablami zasilającymi i wysięgnikami,
6) Grabowiec zasilanie ze stacji trafo Grabowiec III – 9 szt. opraw wraz z kablami zasilającymi.
7) Zrecze Chałupczańskie zasilanie ze stacji Zrecze V - wymiana 1 oprawy.
2. Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
4. Inwestor proponuje montaż opraw typu BGP307 T25 1x LED 99- 4/4 S( lub równoważne) dostosowanych do inteligentnego systemu oświetlenia funkcjonującego na terenie miasta i gminy Chmielnik.
5. Przedmiot umowy nie obejmuje jakichkolwiek czynności związanych z budową, lub wymianą słupów, na których posadowione jest oświetlenie uliczne.
6. Wykonawca ponosi koszt utylizacji zdemontowanych opraw. Koszt utylizacji opraw należy doliczyć do ceny ofertowej jako kalkulacja własna.
Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja9RP/2023/270/PolskiLad.
Warunki wypłaty wynagrodzenia zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z ww. Programu w przypadku inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy:
- pierwsza płatność przekazywana Wykonawcy w wysokości wkładu własnego
Zamawiającego (co najmniej 20% wynagrodzenia),
- dofinansowanie wypłacane po zakończeniu realizacji inwestycji.
Wykonawca robót zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Gminy Chmielnik na czas poprzedzający wypłatę z promesy, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi po odbiorze końcowym inwestycji przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 6
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103603,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103603,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o .o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184
7.3.3) Ulica: ul. T. Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103603,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.