Og³oszenie z dnia 2023-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00488563/01 - Wynik z dnia 2023-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DACHU NA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA REGIMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378396
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Rzewuskiego 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regimin
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 681 17 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.regimin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DACHU NA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a4cd322-68d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00440355
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00043524/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 PRZEBUDOWA DACHU NA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a4cd322-68d3-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji zosta³y przedstawione w SWZ rozdzia³ VIII oraz XI, która zosta³a zamieszczona jako za³±cznik do og³oszenia na platformie e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych zosta³y przedstawione w SWZ rozdzia³ VIII oraz XI, która zosta³a zamieszczona jako za³±cznik do og³oszenia na platformie e-zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust 2 ogólnego Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), zwanego dalej rozporz±dzeniem informujê, ¿e:
1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzib± w Regiminie, ul Adama Rzewuskiego nr 19. 06-461 Regimin.
2) Pana/Pani dane osobowe bêd± przetwarzane pod nastêpuj±cym adresem: Urz±d Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin Kontakt telefoniczny: tel. (23) 6811756 , faks (23) 6858008; Adres e-mail: ug@regimin.pl Adres skrytki domy¶lnej Urzêdu Gminy Regimin na platformie ePUAP : /1402082/SkrytkaESP.
3) Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych - kontakt: e-mail: tomasz@kp.olsztyn.pl.
4) Administrator bêdzie przetwarza³ Pana/Pani dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) wskazanego wy¿ej rozporz±dzenia tj. przetwarzanie jest niezbêdne w celu zawarcia i wykonania umowy, której stron± jest osoba której dane dotycz± lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz± przed zawarciem umowy.
5) Odbiorc± danych osobowych mog± byæ upowa¿nieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, podmioty którym nale¿y udostêpniæ dane osobowe w celu wykonania obowi±zku prawnego, a tak¿e podmioty którym dane zostan± powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
6) Powierzenie danych osobowych mo¿e nast±piæ wy³±cznie na rzecz podmiotów realizuj±cych zadania w imieniu Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce).
7) Pana/Pani dane osobowe bêd± przechowywane do momentu up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cego z ustawy – kodeks cywilny.
8) Przys³uguje Panu/Pani prawo:
a) dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 rozporz±dzenia;
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporz±dzenia;
c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporz±dzenia;
d) skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporz±dzenia.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y automatycznemu profilowaniu przez Administratora danych osobowych.
10)Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne dla realizacji celu ich przetwarzania tj. zawarcia u wykonania umowy. Konsekwencj± nie podania danych osobowych jest brak mo¿liwo¶ci zawarcia i wykonania umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± „Prawo
zamówieñ publicznych”.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IDB.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 331815,86 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEBUDOWA DACHU NA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W M. LEKOWO
Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
- dach - konstrukcja i pokrycie,
- roboty wewnêtrzne - obudowa stropu,
- roboty wewnêtrzne - sala g³ówna,
- roboty wewnêtrzne - pomieszczenia: kuchnia, przedsionek i ³azienki
Szczegó³owy zakres i wielko¶æ zamówienia przedstawiony zosta³ w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót oraz w szczegó³owych informacjach do inwestycji wraz z za³±cznikami za³±czonych do og³oszenia w BZP (Platformie e-Zamówienia) oraz (www.bip.regimin.pl)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owe informacje dotycz±ce oceny ofert zosta³y przedstawione w
SWZ rozdzia³ XIII oraz XIV, która zosta³a zamieszczona jako za³±cznik do og³oszenia na stronie e-zamówienia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym art. 113 Pzp,Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej art 114 Pzp,
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Warunek ten zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej art. 115 Pzp,
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej art.116 Pzp,
Opis sposobu dokonania oceny spe³niania warunku:
a) Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ minimum jedn± robotê
odpowiadaj±c± rodzajem przedmiotowemu zamówieniu. Warto¶ci roboty
minimum za 100 000 z³ brutto. Wykonawca mo¿e wykazaæ roboty zwi±zane z budow±,
chodzi o budowê, przebudowê, remont dachu).
Ocena spe³niania warunku bêdzie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia, na podstawie z³o¿onego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzaj±cych, roboty zosta³y wykonane nale¿ycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawid³owo ukoñczone,
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie przewidzianym
na realizacjê zamówienia osobami legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi oraz
do¶wiadczeniem odpowiednim do objêcia funkcji, jaki zostan± im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w specjalno¶ci
ogólnobudowlanej lub konstrukcyjno – budowlanej – 1 osoba
Wskazana osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalno¶ciach oraz posiadaj±ca, co najmniej 8 letnie do¶wiadczenie zawodowe.
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± uprawnion± zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (tekst jednolity
Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.). do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. Kierownika budowy w specjalno¶ci ogólnobudowlanej lub konstrukcyjno – budowlanej – 1 osoba
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
W celu informacji o osobach, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do mo¿liwo¶ci skontrolowania przez zamawiaj±cego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywi¶cie wykonuj± roboty przy realizacji inwestycji.
Wykonawca mo¿e przed³o¿yæ w/w wykaz najpó¼niej w dniu podpisania umowy wraz z o¶wiadczeniem o wyra¿eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (za³±cznik nr 9)
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla potencja³u kadrowego w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ
,¿e ³±cznie spe³niaj± w/w warunki.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu
Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki
terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie
zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem nale¿y z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e
przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji
3) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów tekst jednolity (Dz. U. z 2021 r. poz. 275.), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5
ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu w formie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 11
do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te
roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty
zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy
czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów - inne dokumenty,(za³±cznik nr 7)
2) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy,(za³±cznik nr 8)
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e
zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania
tymi osobami (za³±cznik nr 9).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego„Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i
zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje
podstawowe”(szczegó³owy opis przygotowania oferty znajduje siê w rozdz. XI pkt. 1 SWZ) .
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie
podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez wykonawcê. O¶wiadczenie to stanowi
dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy
wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3) Wzór umowy stanowi element informacyjny i nie podlega on ocenie (nieobowi±zkowy do
za³±czenia do oferty)
4) Kosztorys ofertowy – wyliczony na podstawie projektu budowlanego i
przedmiaru robót (kosztorys ofertowy stanowi element pomocniczy oraz informacyjny i nie
podlega on ocenie)
5) o¶wiadczenie o robotach budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców
6) Oferowane warunki gwarancji
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owe informacje dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y przedstawione w SWZ rozdzia³ VII pkt. 5 i 8 oraz V i XI pkt. 3.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) wyst±pienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonaniapoprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub istotnie wstrzymuje realizacjê
okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na zmianê terminu realizacji – zmianie ulegnie
odpowiednio termin realizacji zamówienia.
b) zaistnienia okoliczno¶ci po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych
sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi b±d¼
okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy –
zmianie mog± ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikaj±ce z harmonogramu albo
c) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ
prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci,
skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj±
warunków zamówienia – zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w
szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia i jego zakresu.
d) ze wzglêdu na okres w jakim bêd± prowadzone roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje
zmianê terminu wykonania umowy je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci zwi±zane z obfitymi
opadami deszczu, gradu, które uniemo¿liwi± kontynuowanie prac, niskie temperatury
uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót, dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie
zamówienia czy innych zjawisk, za które ¿adna ze stron umowy nie
odpowiada. Zamawiaj±cy wiêc przed³u¿y termin wykonania robót budowlanych,
których prowadzenie/kontynuowanie sta³o siê niemo¿liwe ze wzglêdu na powy¿sze
okoliczno¶ci o czas jaki w tych okoliczno¶ciach jest adekwatny do zaistnia³ej sytuacji.
e) je¿eli w trakcie robót ziemnych nast±pi kolizja z zabytkami archeologicznymi, gdzie trzeba
bêdzie wstrzymaæ roboty budowlane aby móc przeprowadziæ stosowne badania archeologiczne
zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-27 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za pomoc± Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-25
INNE PRZETARGI REGIMIN
wiêcej: przetargi REGIMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.