eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyBudowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 314 12 19 wew. 120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e6a157-33f8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028508/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane ze Środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja druga

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351781/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGK.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa żłobka gminnego w Koziegłowach wraz z przebudową istniejącego budynku na potrzeby usług społecznych”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
- Budowę budynku żłobka z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., c.o., elektryczną, gazową oraz zewnętrznymi instalacjami gazową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe i zbiornikiem bezodpływowym na ścieki, do projektowanego budynku wykonany będzie utwardzony dojazd i dojście oraz 12 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, na zewnątrz planuje się oświetlenie zewnętrzne oraz zieleń niską reprezentacyjną o zakresie rzeczowym szczegółowo opisanym w dokumentacji technicznej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym, STWiOR, Przedmiarach robót, Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 136/22 z dn. 11.03.2022 r.).
- Przebudowę istniejącego budynku usługowo biurowego z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., c.o., elektryczną, gazową, wentylacji i klimatyzacji oraz zewnętrznymi instalacjami gazową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zbiornikiem retencyjnym na wody opadowe i zbiornikiem bezodpływowym na ścieki o zakresie rzeczowym szczegółowo opisanym w dokumentacji technicznej (Projekcie budowlanym, Projekcie technicznym, STWiOR, Przedmiarach robót, Decyzji o pozwoleniu na budowę nr 536/22 z dn. 16.08.2022 r.). Przebudowa budynku obejmuje zmianę układu funkcjonalnego wewnątrz budynku. Gabaryty zewnętrzne budynku pozostają bez zmian. Dodatkowo do obsługi budynku wykonanych zostanie 7 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzony dojazd i dojście.
-Inwestycja obejmuje budowę żłobka wraz z OZE, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakup wyposażenia, budowa miejsc postojowych oraz zagospodarowanie otoczenia. Realizacja inwestycji jest konieczna ze względu na całkowity brak infrastruktury w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3 na obszarze gminy. W otoczeniu planowanego żłobka znajduje się zdegradowany teren wraz z budynkiem wymagającym przebudowy i modernizacji, który będzie zapleczem funkcjonalno-użytkowym i administracyjnym żłobka, co pozwali na stworzenie przestrzeni służącej zaspokojeniu potrzeb społecznych mieszkańców gminy w zakresie m.in. opieki, edukacji, wychowania.
- Dokumentacje techniczne stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego).
- wykonanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej.
- Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót do PINB w Myszkowie lub uzyskania pozwoleń na użytkowanie (w przypadku konieczności).
- występowanie w imieniu Zamawiającego z wnioskami o wydanie uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zadania (w zależności od potrzeb);
- uzyskanie/aktualizacja wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji dla realizacji przedmiotowego zadania (w zależności od potrzeb),
- Zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym podziemnym i nadziemnym.
- Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
- Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej i istniejących obiektów, budowli jeżeli zostaną uszkodzone w trakcie prowadzenia inwestycji.
- Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu: nadmiar gruntu, gruz, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Ewentualną wymianę gruntu, jeżeli będzie konieczna lub jego zagęszczenie do parametrów wymaganych odpowiednimi normami i przepisami.
- Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
- Wykonanie wszelkich niezbędnych odwodnień prac budowlanych i zabezpieczeń wykopów.
- Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

39100000-3 - Meble

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

38652000-0 - Projektory filmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16098117,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16098117,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMB Budownictwo Krzysztof Prokop

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 609 003 70 55

7.3.3) Ulica: Kozia Wieś 11

7.3.4) Miejscowość: Krasocin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16098117,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.