Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej w Rumianie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubawska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rybno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminarybno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-819c3d43-27c7-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej w Rumianie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-819c3d43-27c7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002794/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej w Rumianie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej w Rumianie”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku szkoły podstawowej w miejscowości Rumian, działka nr 373. Zadanie obejmuje wykonanie nowego złącza z Przeciwporażeniowym Wyłącznikiem Prądu, zasilaniem do rozdzielnic bezpiecznikowych i dalej do obwodów końcowych elektrycznych i niskoprądowych wewnątrz budynku Szkoły. Prace wykonywane będą na obiekcie wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków pod Nr GEZ 146. Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie prac wyłącznie na materii zabytkowej stanowiącej część obiektu.
3. Przedmiot zamówienia składa się z wykonania robót budowlanych:
I. Elektryka
a) Instalacja rozdzielnic,
b) WLZ-y,
c) Instalacja osprzętu,
d) Instalacja opraw i łączników,
e) Pomiary.
II. Okablowanie strukturalne
a) Montaż okablowania i gniazd,
b) Montaż elementów aktywnych.
III. Instalacja sprzętu CCTV
IV. System sygnalizacji włamania i napadu
a) Okablowanie,
b) Instalacja osprzętu.
V. Prace budowlane
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna.
4. Równoważność:
1) W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy określić je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie mogą wskazywać na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Tam gdzie to możliwe należy określić granice równoważności.
2) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3) Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego
i parametrów techniczno-użytkowych.
4) W przypadku użycia w opisie określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne jeżeli występują są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289763,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615738,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289763,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Adam Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711002473
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 42
7.3.4) Miejscowość: Rybno
7.3.5) Kod pocztowy: 13-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ADAM MALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ADAM MALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289763,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI RYBNO
- USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO dla zadania pn. "Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 308 w m. Koszelewy, Gmina Rybno.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Rybno oraz z PSZOK w okresie od 01.01.2025 roku do 31.12.2025 roku
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Rybno w 2024 roku.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Rybno.
więcej: przetargi RYBNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa i montaż telewizorów
- Dostawa interfejsu audio do Studia Nagrań w budynku PPK Centrum Nauki Kopernik.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.