Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333538/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa
w Stróży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 34 311 31 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Kazimierza i św. Józefa Oblubieńca Najświętszej Maryi Panny i Przemienienia Pańskiego w Stróży
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080057498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stróża 54
1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parkazstroza@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.archidiecezja.lodz.pl/parafia/swietego-kazimierza-swietego-jozefa-oblubienca-najswietszej-maryi-panny-i-przemienienia-panskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefaw Stróży
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1f19880-176b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039818/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Kazimierza i św. Józefa w Stróży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pozwolenia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków służących realizacji robót budowlanych polegających na realizacji w/w zadania na działce nr 743, obręb Stróża gm. Rząśnia obejmującej teren Kościoła Parafialnego w Stróży.
1) Zakres robót budowlanych obejmuje wszelkie roboty przygotowawcze, demontażowe i rozbiórkowe, ziemne, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe związane z remontem istniejącego obiektu.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu :
- powierzchnia budynku ok. 230 m2
- kubatura ok 2100 m3
- szerokość 14,50 m
- długość 24,50 m
- wysokość: nawy 5,9 m
wieży 22,5 m
kalenicy 14,5 m
Przewidywany zakres robót (do weryfikacji na etapie sporządzania dokumentacji projektowej):
Prace przygotowawcze:
Prace demontażowe i rozbiórkowe:
Roboty konstrukcyjno-budowlane:
Roboty wykończeniowe
Prace konserwatorskie
2) Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji projektowej
Zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi oraz z uwagi na zabytkowe i historyczne walory kościoła parafialnego wpisanego do rejestru zabytków i jego lokalizację, dokumentacja projektowa powinna zawierać inwentaryzację i projekt budowlany pełno branżowy w skali 1:50 oraz opracowania przedprojektowe (badawcze, opinie, ekspertyzy) nakazane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi. Wszystkie działania należy prowadzić w oparciu o stosowne zezwolenie konserwatorskie. Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące opracowania i dokumenty:
Inwentaryzacja stanu istniejącego
Ekspertyza konstrukcyjno-budowlana
Prace badawcze, opinie, ekspertyzy
Mapa ewidencyjna i wypis z rejestru gruntów
Ekspertyza zabezpieczenia przeciwpożarowego
Projekt budowlany
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy:
1) Wykonać projekt budowlany wraz z wszystkimi opracowaniami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
2) Uzyskać wszelkie wymagane pozwolenia, których obowiązek posiadania wynika z obowiązujących przepisów prawa, niezbędne do przeprowadzenia prac budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
3) Wykonać roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa.
4) Wykonać inwentaryzację i dokumentację powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43124100-9 - Drenaże
45261320-3 - Kładzenie rynien
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
44510000-8 - Narzędzia
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262210-6 - Fundamentowanie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45454100-5 - Odnawianie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Węcławowicz Jacek Tomasz Węcławowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772238124
7.3.3) Ulica: Jerzego Bajana 31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 34-465
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
JACEK WĘCŁAWOWICZ GRUPA WĘCŁAWOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Pajęcznie
- Utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu Gminy Pajęczno
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Drenaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.