eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubicze Cerkiewne"Prace remontowe i konserwatorskie w obiekcie Izby Kultury i Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace remontowe i konserwatorskie w obiekcie Izby Kultury i Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji

1.3.) Oddział zamawiającego: GOKSiR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000975782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna

1.5.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856827999

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goksir@dubicze-cerkiewne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dubicze-cerkiewne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowe i konserwatorskie w obiekcie Izby Kultury i Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87fa4f56-1993-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 124390,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót niniejszego zamówienia obejmuje:
1. Roboty demontażowe:
- rozebranie okładziny ściennej, sufitów i belek stropowych
- rozebranie elementów stropów drewnianych –zasypek
- demontaż deskowania stropu
- usunięcie zniszczonych belek stropowych poprzecznych
- demontaż 2 szt. skrzydeł drzwiowych
- demontaż 2 szt. ościeżnic drzwiowych
2. Roboty remontowe
- montaż 5 szt. belek stropowych poprzecznych
- montaż deskowania stropu (pow. 148,95m²)
- montaż wyłazu strychowego
- uzupełnienie i uszczelnienie ścian drewnianych z krawędziaków
- montaż cokołów drewnianych
- wykonanie jednostronnego odeskowania ścian z desek profilowanych o grubości 25mm (ściany oznaczone na rysunkach)
- okładziny z płyt gipsowo kartonowych(suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach i sufitach , na rusztach oraz dwukrotne malowanie pomieszczenia 5
- dwukrotne odgrzybianie desek kub płyt metodą opryskania ciągłego na ścianach istniejących po zdjęciu okładzin
- odgrzybienie desek lub płyt przez dwukrotne powlekanie powierzchni preparatami olejowymi metodą malowania –belki stropowe
- dwukrotne zabezpieczenie stropów i okładziny drewnianej lakierobejcą – kolor i przezierność ustalenia
- wyjęcie 2 szt. ościeżnic wraz ze skrzydłami drzwiowymi
- montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych oraz dwukrotne olejowane
- szlifowanie oraz zabezpieczenie lakierem skrzydeł drzwiowych dwuskrzydłowych wewnątrz budynku(2szt.)
- obrobienie istniejących drzwi i okien listwami
- okładziny z płytek klinkierowych na piecach kaflowych
- naprawa pieca –przetarcie istniejącego pieca, uzupełnienie ubytków gliną oraz ponowne pomalowanie
- rozprowadzenie podstawowej instalacji elektrycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikołaj Kraśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431489149

7.3.4) Miejscowość: Czyże 201/1

7.3.5) Kod pocztowy: 17-207

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.