eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasionówkaBudowa, przebudowa i modernizacja terenów oraz budynków w Jasionówce - II



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i modernizacja terenów oraz budynków w Jasionówce - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857278032

1.5.8.) Numer faksu: 857278031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22dc857c-2ef4-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa i modernizacja terenów oraz budynków w Jasionówce - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22dc857c-2ef4-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040431/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, przebudowa i moderrnizacja terenów oraz budynków w Jasionówce (budowa remizy OSP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375993

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „ Budowie, przebudowie i modernizacji terenów oraz budynków w Jasionówce - II ” polegająca na budowie remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionówce wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, murem oporowym i zagospodarowaniem terenu finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Działka nr geod. 142/8 obręb Jasionówka stanowiąca teren w/w inwestycji położona jest w części miejscowości Jasionówka wpisanej do rejestru zabytków w zakresie układu przestrzennego decyzją nr KL.WKZ-5340/19/82/86 z dnia 23.VI 1986 r. pod nr rejestru A-492. Zamawiający dokonał odpowiednich zgłoszenia do WUOZ w Białymstoku, do momentu ogłoszenia niniejszego postępowania uzgodniono zakres i uwzględniono przedmiotowe uwagi w dokumentacji technicznej, jednakże Zamawiający informuje, że na obecną chwilę nie posiada jeszcze ostatecznego zezwolenia na wykonanie przedmiotowych prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzyskanymi warunkami konserwatorskimi. Jeśli warunki postawione przez WUOZ będą generować dodatkowe koszty (np. konieczność zatrudnienia archeologa, przeprowadzenia dodatkowych badań itp. nie przewidziane w SWZ i załącznikach), zostaną one poniesione przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres zadań do realizacji w ramach zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót( dokument pomocniczy do sporządzenia oferty) - załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3, art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej ofert przedmiotowego postępowania przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował informację, iż na przedmiotowe postępowanie zamierza przeznaczyć kwotę 2 200 000,00 zł brutto.
W wyniku przeprowadzonej oceny dodatkowych złożonych po przeprowadzonych negocjacjach ustalono, iż najkorzystniejsza oferta złożona została przez firmę 4 BUD Sp. z o.o., ul. Konstantego Ciołkowskiego 98, 15-516 Białystok opiewa na kwotę 2 770 000,00zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2792100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.