Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów – Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459419
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc449342-5d37-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów – Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc449342-5d37-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów – Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska i Remont drogi gminnej Nr 101513R w miejscowości Skowierzyn na dz. o nr ew. 1064/2 w istniejącym pasie drogi” w zakresie części I - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów-Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska”, w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 01.09.2023 r. do godz. 9:00 została złożona 1 oferta. Wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W związku z powyższym postępowanie przetargowe w zakresie części I - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów-Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska” zostało unieważnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-20268886-3758-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów-Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska.
Inwestycja obejmuje odcinek drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów – Turbia w miejscowości Wólka Turebska, gmina
Zaleszany od km 4+714,00 do km 5+619,00.
W ramach przebudowy drogi w zakresie budowy chodnika w miejscowości Wólka Turebska przewiduje się przebudowę
elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez wydzielenie ciągu pieszego (chodnika) od km 4+714,00 do km
5+619,00 w lokalizacji przy jezdni, usprawnienie odwodnienia drogi, oraz poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych
parametrów istniejący zjazdów z drogi 1013R poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów.
1.1. Podstawowe parametry:
- długość odcinka: 905,00 mb;
- powierzchnia chodnika: 1 361,7 m2;
- powierzchnia zjazdów w obrębie chodnika: 210 m2.
Parametry geometryczne chodnika:
a) szerokość nawierzchni: 1,80 m, w km 5+074,00 – 5+144,00 oraz 6+350,00 – 5+465,00: 1,5 m.
b) przekrój poprzeczny i spadek – jednospadowy o wartości 1,5%.
Parametry geometryczne zjazdów:
a) szerokość zjazdów: 5,00 m,
b) przekrój poprzeczny i spadek – dostosowany do istniejących zjazdów i bram.
Parametry geometryczne pobocza:
a) szerokość: 1,00 m,
b) przekrój poprzeczny i spadek – jednospadowy o wartości 6 %.
1.2. Zakres prac obejmuje:
- Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej z zagospodarowaniem, rozebranie
nawierzchni betonowej zjazdów, rozebranie przepustów pod zjazdami do posesji);
- Roboty ziemne;
- Odwodnienie korpusu drogowego (wykonanie przykanalików z rur PEHD SN8 fi 160 mm, Wykonanie szczelnego rowu
krytego z rur PEHD SN8 fi 200 mm, wykonanie wpustów deszczowych, wykonanie studni rewizyjnych);
- Podbudowy;
- Roboty wykończeniowe;
- Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu;
- Elementy ulic;
- Inne roboty (wykonanie pasów ostrzegawczych z płytek żółtych, Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SWZ wraz z załącznikami, wzorze umowy, oraz
pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Do wyceny należy przyjąć pełny zakres robót
wynikający z załączonych dokumentacji projektowych.
UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne
nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu lub SWZ nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę
dodatkowego wynagrodzenia.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej,
przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie
dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszty prac geodezyjnych i geotechnicznych, oraz koszty
związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu
oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem
oznakowania.
odcinki dróg gminnych i powiatowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia dróg.
5. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania
niezbędnych pozwoleń (o ile będą wymagane). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób,
sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót.
7. Przedstawiony zakres robót i przedmiar robót jest jedynie instrumentem pomocniczym do przygotowania oferty. Zaleca
się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty zapoznał się na miejscu z przedmiotem zamówienia, a następnie
uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z realizacją zadania.
8. Przedmiot zamówienia, poza robotami wskazanymi w ust. 1, obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich
niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych niezbędnych oraz nieuwzględnionych
w wycenie i dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz
przystąpić do jego użytkowania. Obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte
dokumentacją projektową, a dotyczące przedmiotu zamówienia. W cenie ofertowej należy również przewidzieć i uwzględnić
niezbędne środki i czas na realizacje wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do realizacji przedmiotowego zadania, w
szczególności:
a) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
- pełnej obsługi geodezyjnej, w tym wytyczenia obiektów, pomiarów kontrolnych oraz geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej,
- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta,
kierownika budowy,
- pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
- zlecenia uprawnionemu geologowi wykonania odwiertów i opracowanie geologii terenu dla potrzeb projektu budowlanego i
wykonawczego (o ile będą niezbędne).
b) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych.
c) Doprowadzenie wody oraz zasilenia placu budowy w energię elektryczną wraz z zamontowaniem liczników zużycia wody
i energii elektrycznej oraz poniesienia kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię elektryczną, wodę i inne media
zużyte w trakcie budowy oraz wykonywania prób i prób końcowych.
d) Wywóz nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Zaleszany lub dowóz ziemi wraz z
jej zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie.
e) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych
materiałów, odpadów oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
f) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji, dla której taka obsługa jest wymagana.
g) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
h) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
i) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, naprawa zniszczonych dróg dojazdowych do miejsca budowy po
zakończeniu robót. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy i drogi dojazdowe do miejsca budowy rozpoczyna się z
dniem przekazania placu budowy i trwa do zakończenia odbioru końcowego.
j) Koszty związane z przywróceniem do stanu pierwotnego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, wypłat
odszkodowań za wyrządzone szkody na posesjach i obiektach istniejących.
k) koszt przygotowania terenu budowy,
l) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy,
m) zabezpieczenie i ochrona placu budowy,
n) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
o) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
p) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu,
q) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa
Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
r) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o odpadach oraz
Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
s) koszt prac geodezyjnych i geotechnicznych,
t) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia,
u) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
v) dokonanie korekty istniejących zjazdów w ramach wynagrodzenia ryczałtowego,
w) regulację studzienek wraz z ewentualną wymianą uszkodzonych pokryw – Wykonawca zobowiązany jest w cenie
ryczałtowej uwzględnić koszt regulacji lub wymiany pokryw studzienek. .
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył utrzymanie ruchu publicznego na placu budowy, zabezpieczył
dojścia do posesji, budynków w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót i odcinków.
10.Wykonawca zapewni organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany jest
do zapewnienia i utrzymania w trakcie realizacji przedsięwzięcia bezpiecznego dojazdu dla wszystkich mieszkańców i
użytkowników budynków oraz do wszystkich podmiotów gospodarczych, firm i instytucji zlokalizowanych w obszarze
realizacji przedmiotu zamówienia. Ewentualne niezbędne przerwy w dostępie do poszczególnych działek, podmiotów
gospodarczych i instytucji muszą być każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z właścicielem lub użytkownikiem
nieruchomości, w celu zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców.
11.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych prac.
12.Zamawiający wymaga sporządzania przez Wykonawcę protokołów wejścia na teren posesji i wykonania robót na
posesjach, z potwierdzeniem przez ich właściciela/Właścicieli lub zarządców, o przywróceniu terenu przez Wykonawcę do
stanu pierwotnego (o ile dotyczy).
13.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i
nie dłuższy niż 96 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy
pisemnej gwarancji jakości.
14.Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SWZ dla postępowania znak: GKM.272.8.2023, w Rozdziale IV. Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD MATEUSZ LITWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020131932
7.3.3) Ulica: Czerniawy 16
7.3.4) Miejscowość: Nisko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054639,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.