Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355670/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZGORZELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231161448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubańska 11-12
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 571334686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b1563ff-3cc7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000539/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 zapewnienie dostępności budynku w WS-SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7671048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ.3.1. Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25. Zadanie podzielone jest na 2 pakiety:
Pakiet nr 1 – Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12
Zadania dla kompleksu w Zgorzelcu:
1. Wykonanie miejsc postojowych w tym, dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściami pomiędzy ośmioma budynkami w kompleksie przy ul. Lubańskiej 11-12 z Zgorzelcu
2. Dostosowanie istniejących czterech podjazdów do wymagań zgodnych z przepisami
3. Montaż nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
4. Dostosowanie klatki schodowej do poruszania się przez osoby niepełnosprawne
5. Likwidację nadmiernej różnicy wysokości posadzek w korytarzach
6. Modernizacja Punktu Informacji Szpitalnej wraz z pętlą akustyczną
7. Wykonanie Systemu Informacji Wizualnej dostosowanego dla osób niedowidzących wraz z oznakowaniem w punktach węzłowych
8. Dostosowanie łazienek i toalet dla osób niepełnosprawnych poprzez ich przebudowę i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych
9. Wymiana automatycznych drzwi zewnętrznych, zgodnych z istniejącymi przepisami
10. Wymiana automatycznych drzwi wewnętrznych, zgodnych z istniejącymi przepisami
11. Dostosowanie szerokości niezbędnych otworów drzwiowych do obowiązujących przepisów
12. Wykonanie nowych mat wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych.
3.1.1 W celu wykonania zadania, o którym mowa w pkt. 3.1, wykonawca zobowiązuje się:
- wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową.
3.2. Szczegółowy zakres prac, zlecanych Wykonawcy określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
3.3. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj, wybuduj”.
3.4. Wykonanie umowy nastąpi po zrealizowaniu całości robót objętych umową oraz podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
3.6. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie:
- związane z wykonywaniem ciągów komunikacyjnych poziomych i pionowych,
- związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- związane z wykonywaniem sieci i instalacji sanitarnych,
- związane z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych
na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji Umowy. To samo zobowiązanie dotyczy Podwykonawców i dalszych Podwykonawców Wykonawcy.
3.7. Wymagania w zakresie art. 134 ust. 2 pkt. 14 ustawy PZP opisano w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
39100000-3 - Meble
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4998365,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ3.1. Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu dla Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25
Zadania dla kompleksu w Sieniawce
1. Wykonanie miejsc postojowych w tym, dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściami pomiędzy trzema budynkami w kompleksie przy ul. Rolniczej
2. Dostosowanie klatek schodowych do poruszania się przez osoby niepełnosprawne
3. Wykonanie Systemu Informacji Wizualnej dostosowanego dla osób niedowidzących wraz z oznakowaniem w punktach węzłowych.
4. Dostosowanie łazienek i toalet dla osób niepełnosprawnych poprzez ich przebudowę i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych
5. Wykonanie nowych mat wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych
3.1.1 W celu wykonania zadania, o którym mowa w pkt. 3.1, wykonawca zobowiązuje się:
- wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową.
3.2. Szczegółowy zakres prac, zlecanych Wykonawcy określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
3.3. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj, wybuduj”.
3.4. Wykonanie umowy nastąpi po zrealizowaniu całości robót objętych umową oraz podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
3.6. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie:
- związane z wykonywaniem ciągów komunikacyjnych poziomych i pionowych,
- związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- związane z wykonywaniem sieci i instalacji sanitarnych,
- związane z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych
na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji Umowy. To samo zobowiązanie dotyczy Podwykonawców i dalszych Podwykonawców Wykonawcy.
3.7. Wymagania w zakresie art. 134 ust. 2 pkt. 14 ustawy PZP opisano w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
39100000-3 - Meble
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 2672682,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6123186,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6123186,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6123186,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978
7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6123186,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3268725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3268725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3268725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978
7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3268725,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy wyżywienia dla dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 2 .... - II postępowanie
- Adaptacja budynku na potrzeby utworzenia żłobka miejskiego -dokumentacja projektowa
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.