Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359157/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00368526/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior +” w Kiełkowicach w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/63481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu „Senior +” w Kiełkowicach w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c95f293b-3a43-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040311/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Utworzenie Dziennego Domu "Senior+" w Kiełkowicach w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359157/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy części parterowej budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego na działce nr 241/4, położonej w Kiełkowicach, ul. Turystyczna 156 z uzyskaniem pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie i wyposażeniem domu seniora w meble, sprzęt AGD, RTV i rehabilitacyjny oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
2. Celem zadania jest wykorzystanie istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych na parterze budynku i optymalne zaadaptowanie na utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025. Zadaniem Dziennego Domu „Senior +” będzie stworzenie warunków dla ludzi starszych i niepełnosprawnych do wspólnych działań integracyjnych, rozwoju aktywnych form uczestnictwa w życiu społecznym w celu przeciwdziałania ich izolacji i wykluczeniu.
3. Zadanie dofinansowane jest ze środków przyznawanych na realizację zadań w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025 Edycja 2022.
4. Pomieszczenia przeznaczone na Dzienny Dom „Senior+” zostaną przebudowane/wyremontowane i dostosowane oraz wyposażone stosownie do potrzeb osób w podeszłym wieku i mających problemy z poruszaniem się. Głównym celem przebudowy jest dostosowanie do standardu funkcjonalnego-użytkowego i współczesnych wymagań techniczno-budowlanych lokali przeznaczonych na Dzienny Dom pobytu dla seniorów. Zamierzenie inwestycyjne wymagać będzie zmiany sposobu użytkowania.
5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i branżowej lokali objętych opracowaniem,
b) Sporządzenie opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego elementów konstrukcyjnych,
c) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego i projektów branżowych,
d) Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, warunków i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
e) Sporządzenie projektu wykonawczego,
f) Sporządzenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla poszczególnych branż,
g) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego dla robót budowlanych i wyposażenia,
h) Uzgodnienie projektów przez rzeczoznawców:
• pod względem spełnienia wymagań higienicznych i zdrowotnych;
• pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej;
i) Uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania,
j) Pełnienie nadzoru autorskiego,
k) Kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych, sanitarnych, elektrycznych, wentylacyjnych,
l) Wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie w meble i sprzęt,
m) Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów, zgłoszenie w imieniu Inwestora i uzyskanie zgody na użytkowanie,
n) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
6. Wykonawca wykona dokumentację projektową zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, m.in. z przepisami rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
7. Szczegółowe informacje zawarte są w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnymi do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji (przebudowa kolizji). Dotyczy to także sytuacji, w której właściciele poszczególnych mediów w wydanych warunkach ustalają konieczność wykonania przebudowy odpowiedniej sieci. Szczegółowe rozwiązanie powinno być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2435400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Ogrodzieniec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6491976190
7.3.3) Ulica: Słowackiego 11 B
7.3.4) Miejscowość: Ogrodzieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) wraz z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- Prace konserwatorskie i budowlane przy średniowiecznym zamku w Ogrodzieńcu
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.