Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355404/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suwalska 29
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-176
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48(42) 683 91 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PrzetargiUSLDZ@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.stat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a709574-1cb7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a709574-1cb7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LDZ-WA.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117851,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z ust. 3 SWZ. Przedmiotem zamówienia jest remont tynków na elewacji tylnej budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi, Oddział w Brzezinach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr1 do SWZ) określa dokumentacja projektowa, tj. przedmiar robót, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, zgodne z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy (zał.nr6 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest do: a)ustanowienia kierownika budowy (zakres działania kierownika budowy określa art. 22 i art. 23 ustawy z 07.07.1994r. - Prawo budowlane b)stosowania ustawy z 07.07.1994r. – Prawo budowlane c)stosowania ustawy z 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-ZN.5142.728.2023.ŁP z dnia 21.07.2023 r., wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi-zał. nr 4 do umowy d)stosowania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia e)stosowania innych przepisów mających na celu zachowanie bezp. i higieny pracy oraz ochrony zdrowia i życia przy wykonywaniu robót, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26.09.1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy f)zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, utrzymania terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, w tym ponoszenie kosztów ich wywozu g)posiadania ubezpieczenia OC na sumę min. 250 000,00 zł, obejmującego przedmiot prowadzonej działalności budowlanej, przez cały czas realizacji umowy; Wykonawca zobowiązuje się przedłużać ważność polisy OC do czasu zakończenia przedmiotowego zamówienia h)zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót podlegających zakryciu. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć te roboty lub wykonać odpowiednie odkucia lub otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. Zamawiający odbiera roboty, o których mowa wyżej w terminie do 3 dni roboczych od daty powiadomienia i)umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienia im niezbędnych, wymaganych dokumentów j)w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego bez żądania dodatkowego wynagrodzenia k)okazania na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń l)w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń w wyniku prowadzonych robót naprawienia szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich m)zapewnienia i prowadzenia dziennika budowy, w którym na bieżąco będą dokonywane przez Kierownika budowy wpisy z wykonanych prac, potwierdzone przez Nadzór Inwestorski n)kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, dokumentów (atestów, certyfikatów CE lub deklaracji zgodności na wbudowane materiały itp.) niezbędnych przy odbiorze o)uporządkowania i przywrócenia terenu placu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem terenów zielonych, nasadzeń oraz małej architektury p)stosowania się do zaleceń Miasta Brzeziny - właściciela terenu, na którym będą prowadzone prace budowlane oraz prowadzenia robót w sposób szczegółowo opisany w ust.3 pkt 6 lit.p.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147501,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150210,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147501,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRB Łukasz Baleja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 473049920
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2/61
7.3.4) Miejscowość: Głowno
7.3.5) Kod pocztowy: 95-015
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147501,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.