Og³oszenie z dnia 2024-08-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu „AKTYWNY MALUCH” 2022-2029 gminnym klubie dzieciêcym w Wydrzynie, 98-310 Czarno¿y³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZARNO¯Y£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934619
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 48
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarno¿y³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438416805
1.5.8.) Numer faksu: 438416281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnozyly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czarnozyly.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu „AKTYWNY MALUCH” 2022-2029 gminnym klubie dzieciêcym w Wydrzynie, 98-310 Czarno¿y³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25f1b1cc-82e4-464c-accb-fad477bb4baf
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00440616
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00061081/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu „AKTYWNY MALUCH” 2022-2029 gminnym klubie dzieciêcym w Wydrzynie, 98-310 Czarno¿y³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu „AKTYWNY MALUCH” 2022-2029 gminnym klubie dzieciêcym w Wydrzynie, 98-310 Czarno¿y³y wspó³finansowanego w ramach programu „MALUCH +”, ze ¶rodków Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci w ramach FERS (Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25f1b1cc-82e4-464c-accb-fad477bb4baf3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komuni-kacjê
Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej
na adres e-mail: zamowienia@czarnozyly.pl (nie dotyczy sk³adania ofert
w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.14. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfi-kacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.14.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wy-magany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa
11.14.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
11.14.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej
na adres e-mail: zamowienia@czarnozyly.pl (nie dotyczy sk³adania ofert
w postêpowaniu).
11.17. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania: ZFK.271.24.2024
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu „AKTYWNY MALUCH” 2022-2029 gminnym klubie dzieciêcym w Wydrzynie, 98-310 Czarno¿y³y” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZFK.271.24.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposa¿enia do gminnego klubie dzieciêcym w Wydrzynie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie obejmuje w szczególno¶ci:
a) dostawê fabrycznie nowego, tzn. nieu¿ywanego przed dniem dostarczenia,
z wy³±czeniem u¿ywania niezbêdnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodz±cego z oficjalnych kana³ów dystrybucyjnych producenta, zapewniaj±cych
w szczególno¶ci realizacjê uprawnieñ gwarancyjnych wyposa¿enia klubu
w zakresie okre¶lonym w Za³±cznikach nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, monta¿em i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego,
b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obs³ugi instrukcji w jêzyku polskim (je¶li dotyczy),
c) dostarczenie dokumentacji technicznej, u¿ytkowej zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia (je¶li dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39290000-1 - Wyposa¿enie ró¿ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
39221000-7 - Sprzêt kuchenny
39300000-5 - Ró¿ny sprzêt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 100 pkt
Cb
gdzie,
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpo-wiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezale¿nie od przypadków umo¿liwiaj±cych zmianê umowy wynikaj±cychz przepisów powszechnie obowi±zuj±cych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w sprawie zamówienia w stosunku do tre¶ci wybranej oferty, dotycz±cych przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu p³atno¶ci a tak¿e wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku:
1) zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia pozostaj±ce poza kontrol± ka¿dej ze stron, których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec, i które zak³ócaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê Umowy, takie zdarzenia obejmuj± w szczególno¶ci: wojny, rewolucje, po¿ary, powodzie, dzia³ania terrorystyczne, zak³ócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeñ antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);,
4) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiaj±cego na czas przeprowadzenia przez zamawiaj±cego lub podmiot upowa¿niony kontroli jako¶ci i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) wykazania przez Wykonawcê, i¿ zaoferowane wyposa¿enie zosta³o wycofane ze sprzeda¿y lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostêpu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania i dostarczenia innego wyposa¿enia pod warunkiem, ¿e jego funkcjonalno¶æ i jako¶æ nie bêdzie gorsza ni¿ wyposa¿enia zaoferowanego (zmiana przedmiotu ¶wiadczenia oraz wynagrodzenia wykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e byæ ono zmienione na wy¿sze od umówionego).
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1 Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
3.1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowane w ramach projektu Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu „AKTYWNY MALUCH” 2022-2029 gminnym klubie dzieciêcym w Wydrzynie, 98-310 Czarno¿y³y wspó³finansowanego w ramach programu „MALUCH +”,ze ¶rodków Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci
w ramach FERS (Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027).
3.2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, ¿e mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia w ramach ww. ¼ród³a finansowania, nie zosta³y mu przyznane.
3.3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku zeroemisyjnego z wykorzystaniem odnawialnych ¼róde³ energii z przeznaczeniem na klub dzieciêcy i przedszkole w miejscowo¶ci Wydrzyn w ramach zadania „Polski £ad” II.
7.7. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
13.3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.),
z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia zmywalni dla Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Nakle ¦l±skim
- Dostawa wyposa¿enia pracowni weterynaryjnej Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia szatni i hali sportowej budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w £om¿y
- Dostawy ¶rodków i sprzêtu do utrzymania czysto¶ci
- Dostawa sprzêtu AGD na potrzeby wyposa¿enia nowopowsta³ych Wydzia³ów: WKSiM, WF, WN Uniwersytetu Wroc³awskiego.
- "Dostawy sprzêtu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
wiêcej: Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.