Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00383561/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00444870/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 18
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566884500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce04f9c8-32fa-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050187/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 859020,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie to obejmuje:
1) bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, pieszo-jezdni, parkingów, ażurowych miejsc postoju, placów, ścieżek rowerowych i dojazdów do nich, przystanków komunikacji miejskiej poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne;
2) koszenie trawy przylegającej do utrzymywanego pasa drogowego, do granic nieruchomości oraz zebranie skoszonej trawy zgodnie z zał. nr 1 harmonogramu. Max. wysokość trawy do 10 cm. W okresie suszy obcinanie odrostów innych roślin wystających ponad wysokość trawy;
3) wywóz zebranych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych;
4) oczyszczanie jezdni, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych, parkingów, placów oraz przystanków komunikacji miejskiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach z chwastów z możliwością zastosowania środków chemicznych raz w miesiącu;
5) oczyszczanie z liści, śniegu, lodu i błota nawierzchni dróg, chodników, placów, parkingów i ścieżek rowerowych, przystanków komunikacji miejskiej oraz kratek ściekowych wód opadowych w ulicach, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku zimowego utrzymania (piasku i innych środków używanych przeciwko gołoledzi);
6) zwalczanie gołoledzi, przez co rozumie się w szczególności zamarzanie cienkiej warstwy wody, tzw. zamarzanie kropel deszczu, mżawki na powierzchni oziębionego pasa drogowego do temperatury niższej lub nieco wyższej od 0o C;
7) usuwanie zalegającego na parkingach i poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość spowoduje zakłócenie płynności ruchu w obu kierunkach i uniemożliwi parkowanie samochodów;
8) zapewnienie przez Wykonawcę, w przypadku wywozu śniegu, specjalistycznego oznakowania (barierki, pachołki, itp.), dla bezpieczeństwa użytkowników ruchu;
9) zapewnienie dodatkowego sprzątania i koszenia w mieście przed uroczystościami i świętami zgodnie z poleceniem Zamawiającego, o którym Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego na 7 dni przed planowanymi uroczystościami oraz świętami (max. do 7 razy w roku);
10) przedkładanie przez Wykonawcę, codziennie do godziny 8:00, szczegółowego pisemnego raportu z zaangażowanego sprzętu i ludzi z zakresem zadań do wykonania w danym dniu.
Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych w ramach projektu pt.: „Przebudowa dróg na Oś Ptasim i Oś Owocowym w Wąbrzeźnie wraz z przebudową kanalizacji deszczowej”. W ramach tego projektu w trakcie przebudowania są następujące ulice: Żurawia, Kanarkowa, Łabędzia (od Jastrzębiej do Żurawiej). Prognozowane zakończenie prac 20 grudnia 2024 r.
Inwestycje polegającą na przebudowie ulic: Kasztanowej oraz Podzamcze w Wąbrzeźnie wraz z wykonaniem zjazdów na posesje oraz odwodnieniem nawierzchni za pomocą istniejącej kanalizacji deszczowej prognozuje się jej rozpoczęcie w lipcu 2024r, prognozowane zakończenie prac w grudniu 2024 r.
Inwestycje polegającą na przebudowie ulicy Żeromskiego dojazd do bloków ADMAR w Wąbrzeźnie prognozuje się jej rozpoczęcie prac w 2024 roku. Prognozowane zakończenie prac w 2025roku.
W tym czasie może nastąpić całkowite lub częściowe wyłączenie ww. ulic z harmonogramu oczyszczania i utrzymania czystości, spowodowane zmianą organizacji ruchu. W związku z tym zamawiający prosi o uwzględnienie powyższych informacji w kalkulowaniu ceny. Po zakończeniu robót budowlanych na ww. ulicach przywrócone zostanie wcześniejsze oczyszczanie i utrzymanie czystości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH EKOSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780004465
7.3.3) Ulica: MATEJKI 13
7.3.4) Miejscowość: WĄBRZEŹNO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Ryńsk
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.