Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282864/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00378076/01 - Wynik z dnia 2023-09-01
- 2023/BZP 00436060/01 - Wynik z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp4@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/35wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług poligraficznych i introligatorskich dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu oraz dostarczenie Zamawiającemu wykonanych materiałów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dde0184a-165b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/WYCH/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248405,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210964,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Wykonanie i dostawa teczek miękkich, okładek twardych i drukowanych materiałów promocyjnych do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 63831,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Wykonanie i dostawa kalendarzy na rok 2023 do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 25650 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Wykonanie i dostawa plomb zabezpieczających do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa4.5.3.) Główny kod CPV: 35123400-6 - Znaczki identyfikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 49785 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Wykonanie i dostawa materiałów poligraficznych i introligatorskich do 35 WOG w Rząsce k./Krakowa4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 71697,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49899,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65688,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4989,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DRAGO" Tomasz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 626 281 42 38
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4989,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12459,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29175,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12459,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881012851
7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12459,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI RZĄSKA
- "Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie"
- Prace naprawcze budowlane na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej 45 w Krakowie
więcej: przetargi RZĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie elementów wyposażenia wystawienniczego dla wystawy czasowej pt. "Życie romantyczne. Chopin, Scheffer, Delacroix i Sand" organizowanej na II piętrze w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- Świadczenie usług poligraficznych dla NBP w zakresie drukowania offsetowego i obróbki introligatorskiej
- Świadczenie usług realizacji wydruku dokumentów dla potrzeb Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Znaczki identyfikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.