Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rachanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Rachanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-640
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 647-11-03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rachanie.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be752051-3fde-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041141/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.9.2022.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polegać będzie na budowie nowego budynku, przeznaczonego na siedzibę Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z funkcją opieki społecznej i administracyjno-biurowej. Zostaną wykonane roboty w zakresie i rozbiórki istniejącego na działce budynku, który jest bardzo w złym stanie technicznym. Obiekt będzie parterowym budynkiem murowanym, otynkowanym, pokryty blachą, o powierzchni całkowitej ok. 240 m2. Nowy budynek będzie posiadał pomieszczenia biurowe dla pracowników socjalnych, salę konferencyjną i pomieszczenia pomocnicze tj.: pomieszczenia socjalne, porządkowe, techniczne, magazynowe, archiwum, węzeł higieniczno-sanitarny. Obiekt będzie w całości przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Zostaną wykonane roboty instalacyjno-hydrauliczno tj. Instalacja kanalizacji-sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania z pompa ciepła, instalacja elektryczna tj. Oświetlenie, instalacja gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń multimedialnych. Zostanie także zainstalowana instalacja fotowoltaiczna, która wspomagać będzie pompę ciepła. Przy zakresie prac z branży teletechnicznej zostanie wykonane miedzy innymi instalacja sieci strukturalnej, kanalizacja teletechniczna, tarasy kablowe, system monitoringu, system alarmowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1903276,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2630000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1903276,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana WU-ZET Zenon Wajstuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061457226
7.3.3) Ulica: Spacerowa
7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 22-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jarosz Rafał
Zofianka Górna 77
23-300 Janów Lubelski
NIP: 8621525921
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Remontowo - Budowlana "WU-ZET" Zenon Wajstuch
jakie przetargi wygrała firma
Firma Remontowo - Budowlana "WU-ZET" Zenon Wajstuch
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1903276,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.