eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RachanieBudowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rachanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Rachanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-640

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 647-11-03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rachanie.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be752051-3fde-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041141/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rachaniach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.9.2022.KT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polegać będzie na budowie nowego budynku, przeznaczonego na siedzibę Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z funkcją opieki społecznej i administracyjno-biurowej. Zostaną wykonane roboty w zakresie i rozbiórki istniejącego na działce budynku, który jest bardzo w złym stanie technicznym. Obiekt będzie parterowym budynkiem murowanym, otynkowanym, pokryty blachą, o powierzchni całkowitej ok. 240 m2. Nowy budynek będzie posiadał pomieszczenia biurowe dla pracowników socjalnych, salę konferencyjną i pomieszczenia pomocnicze tj.: pomieszczenia socjalne, porządkowe, techniczne, magazynowe, archiwum, węzeł higieniczno-sanitarny. Obiekt będzie w całości przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Zostaną wykonane roboty instalacyjno-hydrauliczno tj. Instalacja kanalizacji-sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania z pompa ciepła, instalacja elektryczna tj. Oświetlenie, instalacja gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń multimedialnych. Zostanie także zainstalowana instalacja fotowoltaiczna, która wspomagać będzie pompę ciepła. Przy zakresie prac z branży teletechnicznej zostanie wykonane miedzy innymi instalacja sieci strukturalnej, kanalizacja teletechniczna, tarasy kablowe, system monitoringu, system alarmowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1903276,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2630000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1903276,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana WU-ZET Zenon Wajstuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 061457226

7.3.3) Ulica: Spacerowa

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jarosz Rafał
Zofianka Górna 77
23-300 Janów Lubelski
NIP: 8621525921


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1903276,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.