Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370192/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn. ”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn. ”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d77029-3fdd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu pn. ”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. ”Zaangażowani w eKrosno – Inteligentne rozwiązania systemów przetwarzania danych dla mieszkańców Krosna” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżet państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.110.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29965,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły w prasiePrzedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na zamieszczeniu artykułu sponsorowanego w trzech różnych wydawnictwach w prasie lokalnej o minimalnym nakładzie wynoszącym 5 000 egzemplarzy.
Zamówienie obejmuje:
1. Skład, korektę, łamanie, opracowanie graficzne oraz publikację artykułu, którego treść zostanie przekazana przez Zamawiającego.
2. Wielkość artykułu to max. 10 000 znaków ze spacjami, w tym dodatkowe zdjęcia i grafiki (koszt zakupu grafik ponosi wykonawca zlecenia).
3. W treści artykułu muszą zostać umieszczone kolorowe logotypy informujące o dofinansowaniu projektu (wg obowiązujących zasad dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020).
4. Publikacja artykułu po autoryzacji i akceptacji Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość 2 bezpłatnych zmian w przygotowanym projekcie złożonego artykułu.
5. Dostarczenie Zamawiającemu po 3 egz. gazety z opublikowanym materiałem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 7542,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja akcji edukacyjnej w krośnieńskich szkołachPrzedmiotem II części zamówienia jest:
1. Przygotowanie scenariusza zajęć i przeprowadzenie akcji edukacyjnej (60 godz. lekcyjnych) w zakresie ochrony środowiska, smart rozwiązań w zakresie dostaw wody, ograniczania strat wody i oszczędzania wody dla uczniów wytypowanych klas pierwszych i drugich krośnieńskich szkół ponadpodstawowych – szkoły branżowe – do uzgodnienia z Zamawiającym.
2. Uzgodnienie terminów realizacji akcji w poszczególnych szkołach w porozumieniu z Urzędem Miasta Krosna.
Po zrealizowaniu zamówienia Zamawiającemu dostarczony zostanie materiał informacyjny/dokumentacja – pakiet zdjęć oraz dokumentacja potwierdzająca przeprowadzenie działań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13750 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja transmisji z konferencji na żywoPrzedmiot III części zamówienia obejmuje kompleksową realizację transmisji na żywo w Internecie (Facebook, YouTube,) konferencji on-line, zrealizowanej na podsumowanie projektu HSC.
Zamówienie obejmuje:
1. Obsługę techniczną konferencji on-line z emisją równoległą na YouTube, Facebook.
2. Sprzęt, min. 2 kamery z operatorem, których obraz i dźwięk będą miksowane przez realizatora na żywo.
3. Mikrofony sceniczne dla panelistów oraz zestaw mikrofonów krawatowych dla prowadzącego konferencję – moderatora.
4. Możliwość zadawania pytań – podczas transmisji on-line – w sekcji komentarze, moderowanie ich i wyświetlanie na tablecie prowadzącego.
5. Obsługę reżyserską konferencji – „ucho” dla prowadzącego.
6. Możliwość wyświetlenia treści wcześniej przygotowanych przez panelistów (prezentacji, zdjęć, filmów).
7. Oprawę graficzną (plansza początkowa, końcowa, logotypy w rogu ekranu przez cały czas trwania programu, inne elementy w uzgodnieniu z Zamawiającym).
8. Konsultację scenariuszową i reżyserską eventu z organizatorem i prowadzącym konferencję.
9. Rekonesans techniczny (sprawdzenie łączy internetowych do transmisji). Wskazanie minimalnych wymagań dot. łączy.
10. Próbę techniczną.
11. Zapis konferencji i udostępnienie go w celach archiwalnych i promocyjnych Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64224000-2 - Usługi telekonferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 8672,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FIRMA GAC” Kamil Gac
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842492248
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kamil Gac 1. FIRMA GAC 2. STUDIO GRAFICO S.C.
jakie przetargi wygrała firma
Kamil Gac 1. FIRMA GAC 2. STUDIO GRAFICO S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Dereng
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842475706
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. „VACUMA” W.A. Skibiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841391479
7.3.4) Miejscowość: Jedlicze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. VACUMA WACŁAW ANDRZEJ SKIBIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. VACUMA WACŁAW ANDRZEJ SKIBIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Krośnie"
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNa Pure ROCHE
- Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 8 im. "Dar Górników" w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca i od września do grudnia 2025 r.
- "Dostawa drutu do prasy belującej"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla kadry nauczycielskiej w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.