eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaRemont miejsc postojowych z chodnikiem i drogą dojazdową do obsługi budynku w ramach zadania "Modernizacja obiektów użyteczności publicznej - Ośrodka Pomocy Społecznej w części na gabinety lekarskie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont miejsc postojowych z chodnikiem i drogą dojazdową do obsługi budynku w ramach zadania „Modernizacja obiektów użyteczności publicznej – Ośrodka Pomocy Społecznej w części na gabinety lekarskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 678977174

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont miejsc postojowych z chodnikiem i drogą dojazdową do obsługi budynku w ramach zadania „Modernizacja obiektów użyteczności publicznej – Ośrodka Pomocy Społecznej w części na gabinety lekarskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4883036d-40bf-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020439/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Madernizacja obiektów użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 366171,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont miejsc postojowych wraz z chodnikiem i drogą dojazdową przeznaczoną do obsługi budynku” realizowany w ramach zadania pn. „Modernizacja obiektów użyteczności publicznej – Ośrodka Pomocy Społecznej w Pobiedziskach w części przeznaczonej na gabinety lekarskie”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont istniejącej nawierzchni placu, drogi dojazdowej
z miejscami postojowymi i chodnikiem wokół budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w którym zlokalizowane są gabinety lekarskie (teren działek 146/1 146/2 ark 25 obręb Pobiedziska).
4.3. Przedmiot zamówienia, roboty budowlane - remontowe wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, obejmują w szczególności :
4.3.1. wykonanie rozbiórki:
 nawierzchni chodnika z płytek betonowych: pow. ca 994m2;
 obrzeża betonowego 8x30cm ułożonego na podsypce piaskowej: dł. ca 240mb;
 krawężnika betonowego 15x30cm ułożonego na podsypce piaskowej: dł. ca 178mb;
 ławy betonowej pod krawężnik: w ilości ca 19,04m3;
 podbudowy grubości 15cm z kruszywa: pow. ca 858m2;
4.3.2. wykonanie nawierzchni:
 chodników z kostki betonowej koloru szarego typu cegiełka o grubości 8cm: pow. ca 282m2;
 miejsc postojowych z kostki betonowej koloru szarego/grafitowego typu domino ECO: pow. ca 347m2;
 drogi i pozostałych miejsc postojowych z kostki betonowej koloru szarego/grafitowego typu domino: pow. ca 639m2;
 ścieku z kostki betonowej szarej typu cegiełka o grubości 6cm: pow. ca 12,40m2;
4.3.3. wykonanie odcinaka kanalizacji deszczowej składającej się z:
 rury kanalizacyjnej PVC średnicy 200mm: dł. ca 40mb;
 studni ulicznych betonowych średnicy 500mm: w ilości 2szt;
 osadników bez syfonu Dn400: w ilości 2 szt.;
4.3.4. wycinkę i karczowanie drzew:
 średnicy 10-15cm: w ilości 16szt;
 średnicy 16-25cm: w ilości 1szt;
4.5. W przedmiot zamówienia wchodzi również:
 wykonanie robót ziemnych wykończeniowych po wykonaniu remontu nawierzchni chodnika, drogi i miejsc postojowych;
 wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem organizacji ruchu:1 kpl.;
 regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych (wraz z dostawą skrzynek zaworowych) do wysokości remontowanych nawierzchni chodnika, drogi i miejsc postojowych.
Uwaga!!! Zamawiający zlecił opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445535,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626217,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445535,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych i Melioracyjnych DROGMEL Jerzy Cegłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840020681

7.3.3) Ulica: Starych Wierzb 17, Borowo Młyn

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445535,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.